ورزشی

بررسی نظارت بر شبکه نمایش خانگی در «نقد سینما»

نظارت بر شبکه نمایش خانگی سوژه جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» شد.

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری  آنا، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری در بیست و پنجمین قسمت خود که امشب ۹ تیرماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، نظارت بر شبکه نمایش خانگی را سوژه میز گفتگوی ویژه خود قرار داده است و امیررضا مافی میزبان برنامه با رفیع‌الدین اسماعیلی استاد دانشگاه و سعید مرادی عضو مجمع رصتا درباره این موضوع گفتگو می‌کند.

همچنین در «میز نقد سینمای ایران» نیز محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی و مینو خانی کارشناس سینما از فیلم سینمایی «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی می‌گویند.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و به همت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا