فرهنگ و سینما

مرور خاطرات تحول یافتگان در راهیان نور پر مخاطب است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی گفت: مرور خاطرات اردوهای راهیان نور توسط آن دسته از افرادی که با شرکت در این سفر معنوی عقاید و سبک زندگی آنان متحول شده یکی از بخش‌های پرمخاطب این جشنواره است.

به گزارش ایسنا، نشست هماهنگی پنجمین جشنواره حس پروانگی با حضور سردار جلیل وحیدی  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌غربی برگزار شد.

سردار وحیدی در این نشست بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است.

وی گفت: جشنواره «حس پروانگی» نیز با موضوع راهیان نور و با توجه به تاثیر این سفر معنوی در نوع نگرش، رفتار، منش افراد و همچنین تقویت رویش‌های انقلاب برگزار خواهد شد. مرور خاطرات اردوهای راهیان نور توسط آن دسته از افرادی که با شرکت در این سفر معنوی عقاید و سبک زندگی آنان متحول شده یکی از بخش‌های پرمخاطب این جشنواره است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی افزود: مرحله استانی پنجمین جشنواره حس پروانگی روز (یکشنبه) ۲۵ تیر با حضور «مریم مجتهدزاده» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی همچنین با توجه به شناسنامه دفاع مقدس آذربایجان غربی برای غنای بیشتر برنامه‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد و مقاومت بر ضرورت مشارکت و هم‌اندیشی کلیه‌ی دغدغه‌مندان این حوزه تاکید کرد.
انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا