ورزشی

پاسخ داوری به نبودن مربی زن در دوومیدانی قهرمانی آسیا

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از ۱۸ تا ۲۵ تیر به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز با ۱۰ ورزشکار در این مسابقات حضور دارد.

حسن تفتیان، مهدی صابری، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، حسین رسولی، میلاد ناصح‌جهانی، رضا مقدم، حمیده اسماعیل‌نژاد، فرزانه فصیحی و زهرا عرب‌رستمی تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

افشین داوری (سرپرست فدراسیون)، هادی سپهرزاد (مدیر تیم‌های ملی) و جوادخسروشیری (رئیس کمیته پیاده‌روی فدراسیون) تیم ملی را در این سفر همراهی می‌کنند اما از زنان مربی کسی همراه تیم اعزام نشده است.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد نفرات اعزامی تیم به قهرمانی آسیا به ایسنا گفت: سهمیه مشخصی داشتیم و می‌توانستیم دو نفر هم به عنوان همراه ببریم. یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم. اگر اجازه داشتیم قطعا خانم الناز کمپانی و تکتم دستاربندان را هم اضافه می‌کردیم، حتی اجازه اضافه کردن مربی تفتیان را هم نداشتیم.

او در مورد حضور جواد خسروشیری در تیم اعزامی به قهرمانی آسیا بیان کرد: من از طرف کنفدراسیون آسیا برای حضور در کنگره این کنفدراسیون دعوت شده‌ام و یک همراه هم می‌توانستم ببرم. از این فرصت استفاده کردیم و آقای خسروشیری را که برای کمیته پیاده‌روی کنفدراسیون آسیا ثبت نام کرده است، را همراهمان بردیم. برای کمک به کادر فنی تیم هم خواستیم در هتل کنگره نباشیم و به هتل تیم برویم تا به آقای سپهرزاد کمک کنیم.

داوری با بیان اینکه عملکرد ورزشکاران دوومیدانی رو به رشد است، تاکید کرد: بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و اوج آمادگی ورزشکارانمان آن موقع است. نمودار رشد ورزشکاران در دو ماهی که به فدراسیون آمده‌ام و فضا و فرصتی را برایشان به وجود آورده‌ام، بهتر شده است. امیدوارم عملکردشان با این نمودار رو به رشد ادامه پیدا کند.

انتهای پیام  

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا