عمومیکسب و کار استانها

آموزش خرید جم کلش رویال از سایت های ایرانی

راهنمای کامل خرید جم کلش رویال

خرید جم کلش رویال از فروشگاه گیفت کارت را چگونه می توان انجام داد؟ در ادامه آموزش کلش رویال با سایت ونوم استور یکی از معتبرترین سایت های بازی همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خرید 80 جم کلش رویال | خرید افر کلش رویال | خرید بلیت کلش رویال

بازی کلش رویال

بازی کلش رویال از نظر ایده تقریبا شبیه به بازی دیگری از کمپانی سوپرسل بنام clash of clans است. این بازی در دستگاه های android و ios قابل اجرا می باشد.سبک این بازی استراتژیک است و شما باید در میدان نبرد با رقیب های آنلاین خود مبارزه کنید و با بکارگیری بهترین استراتژی دشمنان خود را شکست دهید و مرحله به مرحله با حریف های قوی تری مبارزه کنید.

دیگه نگران پیشرفت کند و زمان بر در بازی clash royale نباشید ما به شما شیوه ی جدیدی را معرفی می کنیم. که راحت بتونید استراتژی خود رو پیاده کنید تنها با خرید جم Clash Royale و دریافت گیف کارت.

کاربرد خرید جم در کلش رویال

بازی clash royale یک بازی free می باشد اما اگر می خواهید قلمرو خود رو گسترش بدهید یا از حریف های های خود پیشی بگیرید یکی از آسان ترین شیوه ها استفاده از جم است. اگر چه دستیابی به جم در کلش رویال کاری سخت و زمان بر می باشد اما شما می توانید با خرید جم کلش رویال  این ارزو را به واقعیت تبدیل نمایید. اگه از شکست های پی در پی در نبرد های کلش رویال با رقیبان خود خسته شده اید و از پیشرفت کند خود در بازی ناراحت هستید. دیگر نگران این موضوع نباشید ما برای شما سورپرایز های ویژه ای داریم که به شما معرفی می کنیم.

مزایای خرید جم Clash Royale

از مزایای خرید جم کلش رویال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید سکه و لول اپ کردن سرباز ها در بازی.
  • باز کردن صندوقچه ها در بازی که سرباز یا سکه در اختیارتون می گذارد.
  • باز کردن زود تر از موعد صندوقچه هایی که در حال باز شدن هستند.
  • دیگر وقت ان است که زمان زیادی را برای پیشرفت در بازی نگذارید ما به شما یک روش ساده را معرفی می کنیم.
  • تنها با خرید جم کلش رویال این ارزو را به حقیقت تبدیل نمایید.

نکته جالب اینجا است که شما در هنگام وجود تخفیف های دوره ای برای بسته های رویال جم می توانید با خرید جم از وب سایت ما علاوه بر دریافت گیف کارت برای دریافت جم تخفیف نیز دریافت نمایید.خرید جم کلش رویال برای هر دو سیستم عامل android ، ios امکان پذیر می باشد.

خرید جم کلش رویال – خرید آفر کلش رویال

بازی کلش رویال دومین بازی رسمی و محبوب شرکت سوپر سل (سازنده بازی کلش اف کلنز) محسوب می‌شود. که همانند گذشته، خود بازی کاملا رایگان بوده و درکنار آن با خرید جم کلش رویال و خرید آفرهای بازی می‌توان سرعت رشد بازی و ارتقاها را به شکل چشم گیری افزایش داد. اکثر کارت ها یا به عبارت دیگر سرباز های شما در کلش رویال وام دار بازی کلش اف کلنز هستند و خصوصیت مشابه هم دارند. کلش رویال برخلاف ظاهر دو بعدی خود بسیار جذاب و معتاد کننده است به طوری که ساعت را فراموش خواهید کرد.

در این بازی هر بازیکن از مجموع 28 کارت موجود در بازی که به مرور و با پیشرفت در بازی آنها را بدست می آورد، برای هر نبرد امکان انتخاب 8 کارت را خواهد داشت و با کارت‌های خود باید حریف را غافل گیر کند و برج‌های دفاعی و در نهایت برج پادشاه بازیکن رو به رو را نابود کند.

همان طوری که در بالا اشاره شد بازی کلش رویال یک بازی کاملا رایگان است ولی برای تسریع در پیشرفت امکان خرید درون برنامه ای برخی از آیتم ها به بازی اضافه شده است. مثل خرید جم کلش رویال یا خرید رویال بلیت کلش رویال یا برخی آفرهای روزانه بازی. اکثر بازیکنان بازی کلش رویال در ایران، شرایط لازم برای انجام خرید دلاری مستقیم از داخل بازی را ندارند.

سایت ونوم استور با استفاده از سرورهای اختصاصی و حساب‌های بانکی خارجی خود امکان خرید جم کلش رویال را به شکل بسیار ساده و با سود بسیار کم برای بازیکنان کلش رویال فراهم کرده است. تا تمام محصولات موجود داخل فروشگاه بازی رو به شکل آنلاین خرید کرده و در عرض کمتر از 15 دقیقه در داخل بازی خود تحویل بگیرند. با خرید جم کلش رویال می‌توان صندوقچه‌های که پس از هر نبرد به شما داده می‌شود را در زمان بسیار کمتری باز کرد.

در نتیجه در مدت زمان کمتری کارت های بسیار بیشتری بدست آورد که با آن کارت ها می‌توان لول نیروهای خود آپدیت کرد. از طرفی برای آپدیت نیروها شما نیاز به سکه بازی خواهید داشت. در بازی قابلیت تبدیل جم به سکه نیز در نظر گرفته شده است که شما با خرید جم کلش رویال و پرداخت مقداری جم می‌توانید مقدار نسبتا زیادی سکه بدست آورید و از آن برای شرکت در تورنومنت ها یا آپدیت نیرو ها استفاده کنید.

مزایای خرید جم کلش رویال

با خرید جم کلش رویال شما از 3 طریق می‌توانید آنها را مصرف کرده و لول نیروهای خود را سریع تر آپدیت کنید و قوی تر شوید. این ۳ روش روش‌های متداول این بازی می‌باشند. هرچند ممکن در طی فصل بازی، آفرها و ایونت‌های دیگری نیز امکان استفاده از جم کلش رویال را به شما بدهند. همچنین انجام سریعتر ماموریت‌های بازی نیز با خرید جم کلش رویال و استفاده از آنها نیز از این روش‌ها میباشد.

مزیت اول باز کردن سریع تر صندوق ها

در حالت عادی شما باید صبر کنید تا مدت زمان لازم برای بازگشایی هر صندوق به پایین برسد تا بتوانید از کارت های موجود داخل هر صندوق استفاده کنید. این زمان با توجه به نوع صندوق می‌تواند از 3 ساعت تا 24 ساعت متغیر باشد ولی با خرید جم کلش رویال و مصرف آن می‌توانید این صندوق ها را به صورت آنی بازی کنید.

مزیت دوم شرکت در تورنومنت ها با خرید جم کلش رویال

منظور شرکت در تورنومنت هایی است که برای ورود به آن مسابقات شما نیاز به خرج کردن تعدادی جم خواهید داشت. ولی در عوض در صورتی که جز نفرات برتر آن تورنومنت قرار بگیرید جوایز زیادی نصیب شما خواهد شد. و با این جوایز می‌توانید سریع تر به لول ماکزیمم هر کارت که 13 است برسید.

مزیت سوم تبدیل جم کلش رویال به سکه بازی

همان طور که میدانید برای تبدیل کارت های بدست آورده شده از صندوق ها به آپدیت مورد نیاز برای نیروها، شما به سکه نیاز دارید. در بازی بعد از هر بار پیروزی در مسابقه تعدادی سکه به بازیکن داده می‌شود ولی این تعداد به قدری کم است که برای جمع کردن 100 هزار سکه شما حدودا نیاز به 2 هفته بازی خواهید داشت. در حالی که می‌توانید با خرید جم کلش رویال و تبدیل آن به سکه این مدت زمان انتظار دو هفته ای را به صفر برسانید.

تهیه سکه با خرید پیشنهادات ویژه کلش رویال

بعضی اوقات بازی در قسمت فروشگاه پیشنهادات ویژه‌ای قرار میدهد که با پرداخت مبلغ کمی و خرید پیشنهادات ویژه کلش رویال، می‌توانید مقدار زیادی سکه تهیه کنید. این روش به صرفه‌تر از تبدیل جم به سکه می باشد. ولی مشکل این روش دایمی نبودن این افرها یا پیشنهادات بازی است.

به طوری که هر 7 تا 10 روز یک بار بازی به مدت 24 ساعت این آفرها را فعال می‌کند و بازیکن می‌تواند آنها را خریداری نمایید. برای خرید این افرها می‌توانید با پشتیبانی آنلاین سایت هماهنگ نمایید. چون اکثر آفرهای موردی و اینچنینی منحصر به فرد بوده و برای هر بازیکن متفاوت است. از این رو امکان ایجاد لینک خرید مستقیم از داخل سایت برای آنها وجود ندارد.

منبع: سایت خرید جم کلش رویال

دکمه بازگشت به بالا