ورزشی

چشم یحیی گل‌محمدی هنوز به دنبال خرید محمدرضا خالدآبادی است

آفتاب‌‌نیوز :

جدایی احمد گوهری باعث شد تا یحیی گل محمدی خواهان جذب محمدرضا خالدآبادی شود، اما دروازه‌بان هوادار در آخرین لحظه به استقلال پیوست تا جای خالی دروازه‌بان دوم در پرسپولیس همچنان حس شود.

پرسپولیس با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی با محدودیت جذب بازیکن بالای ۲۳ سال روبروشد تا گزینه‌های ممکن برای حضور سنگربان مطمئن در لیست این تیم برای نیمکت‌نشینی در اکثر مسابقات به دلیل حضور بیرانوند به حداقل برسد.

حالا محمدرضا خالدآبادی به دلیل مشکل مالی استقلال و بحث سقف قرارداد این تیم در شرایط خاصی قرار گرفته که ممکن است به جدایی قریب‌الوقوع او از این تیم مواجه شود!

جالب آن‌که خبردار شدیم چشم یحیی گل‌محمدی هنوز به دنبال خرید محمدرضا خالدآبادی است آن‌هم در حالی که ننکا مربی برزیلی گلر‌های پرسپولیس اصرار زیادی دارد تا یکی از دروازه‌بان‌های جوان کشورش را به تهران بیاورد!

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا