خانواده و جامعهکسب و کار استانها

صندلی پله ایرانی بهتر است یا خارجی؟

صندلی پله ایرانی بهتر است یا خارجی؟ برای خرید صندلی پله بهتر است خارجی بخریم یا ایرانی؟

اگر شما هم بدنبال خرید صندلی پله هستید حتما این سوال برایتان پیش آمده است که مدل ایرانی را بخرید یا خارجی؟ به هرحال قرار است برای این محصول هزینه کنید و همچنین این محصول با جان و سلامت انسان ها سروکار دارد پس باید بهترین آن را خریداری نمایید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا مدل های مختلف را باهم بررسی کنیم.

بررسی تفاوت صندلی پله ایرانی و خارجی

صندلی بالابر پله پیچشی، همان طور که مستحضر هستید کار بالا و پایین رفتن پله ها را بسیار آسان می کند. آسانسورهای پله ای نسبت به پله برقی و آسانسورهای معمولی بسیار مقرون به صرفه هستند. به همین خاطر افراد زیادی به خرید این محصول روی آورده اند.

قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی با توجه به مدل انتخابی شما تعیین می شود زیرا در هر مدل از نمونه های طراحی شده قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی از یک سری قطعات کاملا متفاوت و مکانیزم حرکتی منحصربفرد استفاده شده است و در واقع اولین قدم در جهت تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی ، انتخاب شما از هرکدام از مدل های دستگاه می باشد.

جهت تعیین دقیق قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی نیاز به ارسال عکس و فیلم از محلی از پله ها می باشد که نیاز به عبور از آن دارید.

برای خرید صندلی پله و مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان کوشا تماس بگیرید.

09157242131

صندلی بالابر پله از لحاظ ساختار و مکانیزم حرکتی نیز در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که برخی از مهمترین انواع مدل های مکانیزم حرکتی اسانسور بالابر پله عبارتنداز‌ :‌

  • مکانیزم چرخ دنده گیربکس روی ریل دندانه شانه ای
  • مکانیزم سیم بکسلی و انتقال حرکت از طریق سیم بکسل
  • مکانیزم اصطکاکی از طریق فشار لاستیک بر روی ریل

همچنین با توجه به شرایط تحریم و قیمت بالای سیستم های اسانسور بالابر پله اروپایی ، تولید اسانسور بالابر پله رو با کیفیتی قابل توجه و با الگوبرداری از سیستم های اروپایی انجام گرفته و می توان تقسیم بندی دیگری بر اساس تولید و کشور سازنده نیز برای سیستم های صندلی بالابر پله در نظر گرفت .

بالابر پله | بهترین صندلی پله ایرانی | پله پیما

صندلی پله پیمای خارجی  را می توان مطمئن ترین راهکار جهت عبور از مسیر دشوار پله ها برای اقشار مختلف جامعه دانست .

صندلی پله پیمای خارجی توسط کشورهای صنعتی و پرقدرتی از قبیل امریکا ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، روسیه و چین طراحی و تولید می گردد. با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در این محصول ، تنها کشورهای محدودی توانمندی تولید و ساخت این محصول را دارند.

خرید صندلی پله رو برای افرادی که مشکلاتی از قبیل زانو درد، کمر درد، پادرد و مشکلات حرکتی به دلیل کهولت سن، بروز آسیب یا یک بیماری خاص دارند می‌تواند زندگی آن‌ها را خیلی از پیش ساده‌تر کند.

بالابر پله | بهترین صندلی پله ایرانی | پله پیما

با این­که میان صندلی­های پله رو در ساختار و مدل تفاوت­هایی وجود دارد اما می­توان گفت که کارکرد آن­ها چندان دشوار نیست و همگی ایمن هستند. همه این مدل­ها کلیدی دارند که به­وسیله آن حرکتشان کنترل می­شود. هنگامی که کاربر کلید را فشار می­دهد و نگه می­دارد، صندلی پله رو به سمت بالا یا پایین حرکت می­کند. هنگامی که صندلی به انتهای مسیر خود رسید، به‌صورت اتوماتیک خاموش می­شود و صدای بوق نشانگر حرکت و ایستادن آن است. اگر در هر نقطه­ای از مسیر دستتان را از روی دکمه بردارید، صندلی پله رو در همان حالت می­ایستد. برخی از صندلی­ها دارای کمربند ایمنی نیز هستند ولی این ویژگی مشمول همه صندلی­ها نیست.

در بین مقایسه صندلی پله ایرانی و خارجی مهم ترین مورد این است که قیمت صندلی پله خارجی و اروپایی گران تر است

بنابراین اگر هزینه برای شما مهم نیست می توانید روی این مورد فکر کنید. به همان میزان که گران تر است ویژگی های آن نیز بهتر است.

نقاط ضعف صندلی پله اروپایی

یکی از نقاط قوت صندلی پله پیما مجهز به سلکتور دستی روی دسته‌ها که امکان کنترل دستگاه را جهت جابه جایی فراهم می‌کند. حرکت بالابر پله ای به صورت کاملا نرم و بدون سر و صدا می‌باشد و فرد استفاده کننده هیچ گونه ناراحتی از حرکت و صدا نخواهد داشت.

صندلی پله پیما مجهز به کمربند ایمنی می‌باشد تا ایمنی کامل را برای فرد  استفاده کنند فراهم آورد .صندلی پله پیما مجهز به مرکز کنترل فوق العاده هوشمند می‌باشد که تمامی دستورات ارسالی از سنسور ها را تحلیل کرده و سپس اقدام می‌نماید. ریل صندلی پله پیما از جنس آلیاژی از آلومینیوم می‌باشد که علاوه برا امکان برای تنظیف‌، ضد آب بوده و حرکت نرم برای صندلی پله پیما فراهم می‌آورد .

یکی از نقاط ضعف دستگاه صندلی پله پیما اروپایی‌، وجود باطری می‌باشد که البته نقطه قوت نیز محسوب می‌شود مشکل این است که در صورتی که از دستگاه برای مدتی استفاده نگردد باطری های دستگاه معیوب شده و غیرقابل استفاده خواهدشد لذا استفاده از دستگاه امری ضروری است و با توجه به هزینه بالای باطری‌، یک نقطه قوت برای سیستم محسوب می‌گردد که البته با توجه به مزیت های زیادی که برای سیستم ایجاد می‌نماید این نقطه ضعف قابل چشم پوشی است.

فضایی که صندلی پله ای اشغال می‌کند نهایتا ۳۰ سانت می باشد و در انواع پله ها امکان نصب می‌باشد و هیچ مزاحمتی برای عبور افراد در پله ایجاد نمی‌کند. دستگاه حتما باید در ایستگاه متوقف گردد تا عمر باتری ها طولانی تر گردد.

بالابر پله | بهترین صندلی پله ایرانی | پله پیما

علاوه بر این مواردی که گفته شد، گاهی خرید ویلچرپله رو به صرفه تر از نصب صندلی پله پیما دارد. شما می توانید با ما تماس گرفته و در جهت خرید صندلی پله یا ویلچرپله رو مشاوره رایگان دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا