ورزشی

نمایندگان ایران در تور جهانی تنیس فینالیست شدند

نمایندگان ایران در تور جهانی تنیس  فینالیست شدند

نمایندگان‌ کشورمان برای کسب عنا.ین قهرمانی به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تنیس در زمین های تنیس آزادی تهران برگزار و با انجام ‌دیدارهای مرحله نیمه نهایی تکلیف نفرات راه یافته به دیدار پایانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران ، امیر علی قوام با نتیجه  ۲-۶ و‌ ۴-۶ مقابل نماینده ترکیه به فینال راه یافت و در دیگر دیدار این مرحله دیگر تنیسور ترکیه با پیروزی مقابل نماینده روسیه فینالیست شد

.در بخش انفرادی دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ مقابل هانا شعبان پور عبور کرد و به فینال این دوره از رقابت ها صعود کرد و در دومین دیدار این مرحله یاسمن یزدانی با نتیجه ۲ بر یک از سد اولگا دانیاوا از قبرس به پیروزی رسید تا فینال این بخش مقابل ۲ نماینده از ایران برگزار شود.

در بخش دونفره پسران تیم ترکیه در جایگاه نخست ایستاد و در بخش دونفره دختران نیز زوج‌ روسیه با برتری مقابل ماندگار فرزامی از ایران و سیمای از ترکیه قهرمانی این بخش را از آن خود کردند.این مسابقات از ۲۱ مرداد ماه در زمین های تنیس آزادی تهران آغاز و امروز با انجام دیدار فینال و انجام مراسم قرعه کشی به پایان می رسد.سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت مسابقات را بر عهده دارد.

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا