عمومیکسب و کار استانها

گاز رومیزی لمسی؛ نگاهی کامل به مزایا و معایب

هر روزه، تکنولوژی‌های جدیدی در جهان عرضه می‌شوند و از آنها در محصولات متعددی استفاده می‌شود. صنعت لوازم خانگی یکی از مهمترین مقاصد تکنولوژی‌های نوین است. گاز رومیزی لمسی، نسل جدید گازهای صفحه‌ای آشپزخانه هستند که به جای استفاده از ولوم‌های فیزیکی، از صفحه لمسی و دیجیتال بهره می‌برند.

اگر به دنبال خرید گاز رومیزی هستید، شما همچنین می توانید پرفروش ترین گاز های صفحه ای را در سایت هوم سازه ببینید.

بهترین گاز صفحه ای ایتالیایی | بهترین مارک گاز صفحه ای | پرفروش ترین گاز صفحه ای اخوان

مزایای گاز رومیزی لمسی

مهمترین مزیت این محصولات بعد از لمسی بودنشان، طراحی حرفه‌ای و مدرن آنهاست. این محصولات معمولا با استفاده از صفحه سرامیکی ساخته می‌شوند که به تنهایی، ظاهر جذابی به آشپزخانه می‌دهد. همچنین برخی از این محصولات، با استفاده از صفحه شیشه‌ای ساخته می‌شوند.

مزیت دیگر این محصولات، در امکانات و ویژگی‌هایی است که در آنها قرار گرفته! اکثر مدل‌های گاز رومیزی لمسی، مجهز به WiFi برای اتصال و کنترل بی‌سیم هستند. این یعنی می‌توانید تنها با استفاده از گوشی خود، آنها را کنترل کنید. وجود سنسورهای تشخیص گاز متان و مونوکسید کربن، دیگر مزیت این محصولات در برابر محصولات عادی است.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به دستیار سخنگو، شعله قطع کن، قفل کودک و زمان‌سنج مستقل برای پخت و پز اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه : (( گاز صفحه ای یا فرگاز؟ انتخاب بهترین برای آشپزی با جدول ))

معایب گاز رومیزی لمسی

این محصولات، دارای دو ایراد اساسی هستند.

اول، تنوع پایین آنها است که باعث می‌شود انتخاب خریداران به چند مدل، محدود شود. البته این مورد به دلیل عدم تولید این محصول در برخی برندهای سرشناس ایرانی در زمینه تولید گاز رومیزی است. به مرور زمان و معرفی محصولات جدیدتر به بازار، این مشکل برطرف می‌شود.

مورد دوم اما قیمت بالای همین محصولات اندک است. به طور متوسط، قیمت گازهای رومیزی لمسی در مقایسه با نمونه‌های مشابه غیر لمسی، حدود 60 درصد بیشتر است. این یعنی اگر یک گاز رومیزی 4 شعله ساده به قیمت 5 میلیون تومان را درنظر داشته باشید، برای خرید یک مدل لمسی با ابعاد و تعداد شعله یکسان، باید حدود 8 میلیون تومان هزینه کنید. البته در نظر داشته باشید که این اعداد، مربوط به تیر 1402 هستند و ممکن است در آینده دچار تغییر شوند.

اگر شما هم نظری در این باره دارید و  یا تجربه ای دارید خوشحال میشیم در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا