ورزشی

پایان دومین دوره جشنواره مهرعظام با قهرمانی دختران گرگان

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه دختران با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید. مراسم اختتامیه دومین جشنواره مهرعظام با حضور عباس ایروانی بنیان‌گذار باشگاه مهرعظام، علی کفاشیان رئیس هیات مدیره، علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام و همچنین حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در روز پایانی جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام، مسابقات رده‌بندی و فینال مسابقات فوتبال برگزار شد که تیم دختران گرگان با برتری مقابل کانون شیراز قهرمان دوره گذشته به مقام قهرمانی رسید و جام قهرمانی دومین دوره جشنواره را به خانه برد.

گرگان این مسابقه را با نتیجه ۲ بر یک برنده شد تا شیرازی‌ها که باز هم در حد یک قهرمان ظاهر شده بودند را غافلگیر کند. در دیدار رده‌بندی هم کانون تبریز با یک گل مقابل بیرجند برنده شد و به مقام سومی دست پیدا کرد.

این دوره از مسابقات فوتبال دختران جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام با حضور 14 کانون شیراز، زاهدان، بم، اسلامشهر، قزوین، خرمشهر، کردستان، بندرعباس، مشهد، رشت، تبریز، گرگان، بجنورد و بیرجند و حضور 200 ورزشکار در رده سنی زیر 15 سال برگزار شد که در پایان این دوره بهترین‌های این مسابقات معرفی شدند. دینا قربانی از کانون شیراز خانم گل مسابقات نام گرفت و عنوان بهترین بازیکن هم به تینا قربانی تعلق گرفت.

همچنین دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه پسران و در رشته فوتبال از روز دوشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا