کسب و کار استانها

3 روش تازه نگه داشتن سبزی خوردن

3 روش تازه نگه داشتن سبزی خوردن

برای شما هم پیش آمده که دو سه روز پیش سبزی تازه بخرید یا سبزی، وقتی داخل یخچال می گذارید خراب شود؟ چه روش هایی را انتخاب کردید؟ آیا تا به حال به دلیل این مشکل خرید سبزیجات را متوقف کرده اید؟

این راه هایی که در این پست می گوییم را امتحان کنید تا دیگر با جان و دل سبزی نخرید و با عشق آن ها را نخورید و تا آخرین برگ ها و آب آن نرفته چیزی را دور نریزید! فکر نکنید آزمایش بی فایده است با کارمادیو همراه باشید تا این مطالب خواندنی را از دست ندهید.

روش اول:

برای نگهداری طولانی مدت سبزیجات نیازی به انجام کار خاصی ندارید! فقط آن را در یک کیسه پلاستیکی بگذارید و اجازه دهید همه هوا خارج شود و در بسته را در یخچال بگذارید! خلاء ایجاد شده از خراب شدن سبزیجات جلوگیری می کند!

3 روش تازه نگه داشتن سبزی خوردن
3 روش تازه نگه داشتن سبزی خوردن

روش دوم:

سبزیجات شسته شده را روی یک پارچه تمیز پهن کنید و کاملا خشک کنید. در قابلمه مسی یا دستمال نخی بریزید و سبزی را بریزید و در ظرفی بریزید و در یخچال بگذارید. مطمئن شوید که تازه هستند!

راه سوم:

اگر سبزیجات شما روشن می شوند، آنها را دور نریزید! روی سبزی ها آب سرد بریزید و چند حبه قند داخل آب بریزید و ده دقیقه بگذارید بماند. بعد از این مدت آبکشی کنید. حالا سبزیجات شما مثل روز اول تازه هستند!

در پایان:

سبزیجات را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی خود مصرف کنید.سبزیجات فواید زیادی برای بدن دارند اما نادیده گرفتن آنها شرم آور است.کوچک بخرید و روزانه مصرف کنید.

دکمه بازگشت به بالا