عمومیکسب و کار استانها

مزایای خرید شماره مجازی برای توییتر که نمی دانید!

دریافت اکانت توییتر

در بستر وب و مرورگر، شبکه اجتماعی ، بعد از گوگل دومین شبکه پرطرفدار و پر مخاطب در جهان‌ بشمار می رود. این شبکه اجتماعی پا به پای فیسبوک در حال حرکت است. توییتر در قوانین خود به نسبت شبکه اجتماعی فیسبوک، محدودیت های بیشتری را شامل می شود و با توجه به این امر، در نوع رابط کاربری توییتر تفاوت هایی را میتوان بیان کرد. شبکه اجتماعی توییتر حجم بسیار کمی از اینترنت را مصرف می نماید و از فیسبوک سرعت بیشتری دارد. امروزه استفاده کاربران ایرانی از فیسبوک بسیار کاهش پیدا کرده و به همین اندازه استفاده از توییتر رو به افزایش بوده است. اکنون دانشجویان، برنامه نویسان، خبرنگارها و تریدرها، در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت هستند و بهترین و آسان ترین روش برای استفاده از این بستر، خرید شماره مجازی توییتر است.

خرید شماره مجازی ایران | خرید شماره مجازی تلگرام | خرید شماره مجازی تلگرام ارزان

توییتر چیست؟

مفهوم توییتر بسیار جالب است. در واقع توییت به صدای پرنده گفته می شود و توییتر نیز به ایجاد نمودن صدا از سمت پرنده ها می باشد. همانطور که همه شما می دانید، در گذشته پرنده نشان پیام رسانی بوده و احتمالا دیگر واژه کبوتر نامه رسان یا کبوتر نامه بر به گوش همه شما عزیزان رسیده است. این شبکه اجتماعی همزمان با فیسبوک ایجاد و عرضه شد.

در ابتدا شبکه اجتماعی فیسبوک از توییتر سبقت گرفته بود، اما توانایی رقابت توییتر به نسبت فیسبوک بسیار بیشتر بوده است. حواشی این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک نیز موجب شد کاربران توجه بیشتری به توییتر داشته باشند. به همین دلیل است که در همین مدت زمان کم، کاربران ایرانی بسیاری به توییتر پیوستند و اقدام به خرید و ساخت اکانت توییتر کردند.

خرید اکانت در توییتر چه قابلیت هایی را شامل می شود؟

شما می توانید با خرید اکانت توییتر از سایت دیجی فالوور، حساب توییتری وریفای شده را از هر کشوری که بخواهید خریداری نمایید.  متاسفانه این شبکه اجتماعی گهگاهی، محدودیت و تحریم هایی را برای کاربران ایرانی وضع می نماید.  هنگامی که در توییتر حضور پیدا کنید، می توانید آخرین تحرکات متخصصین و خبرها در مورد رشته های گوناگون را رصد نمایید.

کاربران این شبکه اجتماعی تمایل دارند با ایمیلی معتبر در این بستر فعالیت کنند و به خبرها دسترسی داشته باشند. اگر یک‌ ایمیل معتبر غیر ایرانی داشته باشید، این فرایند نیز برای شما بسیار آسان خواهد شد. همانطور که میدانید، این شبکه اجتماعی نیز مانند سایر شبکه ها، نیازمند احراز هویت از طریق شماره موبایل است.  هنگامی که ایلان ماسک نیز عضو توییتر شد، اکانت های ایرانی نیز بن و محدود شدند و باید بگوییم که تنها هدف ایلان ماسک محدود کردن حساب های ایرانی بود.

اکانت در توییتر چه کاربردی دارد؟

هنگامی که اقدام به خرید اکانت توییتر از سایت دیجی فالوور کنید، از مزایای بسیاری بهره مند خواهند شد. شما می توانید چند اکانت خریداری کنید و از این‌ اکانت ها نیز برای ارتقای توییت در این بستر استفاده نمایید. نکته مهمی که در مورد خرید اکانت توییتر باید بدانید این است که، با خرید این اکانت، از حریم شخصی خود محافظت کرده اید و با دریافت شماره و جیمیل که به شما تعلق ندارد، می توانید به صورت ناشناس در این بستر فعالیت کنید. این کار برای آن دسته کاربرانی که تمایل دارند از توییتر به صورت تجاری و تبلیغاتی استفاده کنند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

خرید اکانت در توییتر چه مزایایی دارد؟

هنگامی که از سایت دیجی فالوور اکانت توییتر خریداری کنید، دیگر با دردسرهای ثبت نام در این شبکه اجتماعی مواجه نخواهید بود و حتی باید بگوییم که با دریافت این خدمات، دیگر نیاز به ارائه اطلاعات شخصی  مانند شماره موبایل و ایمیل خود به توییتر نخواهید بود. برای هدف های تجاری یا فعالیت های ناشناس در این بستر، خرید اکانت توییتر گزینه بسیار خوبی است که نه تنها وقت شما را نمی گیرد، بلکه هزینه چندانی را هم به همراه ندارد.

همین امر امروزه برای اکانت توییتر وجود دارد. با توجه به محدودیت های بسیار زیادی که برای ساخت اکانت توییتر برای کاربران ایرانی به وجود آمده است، دیجی فالوور تصمیم گرفته است‌ اکانت توییتر آماده را به کاربران ارجمند ارائه دهد. اکانت هایی که در سایت دیجی فالوور عرضه می شود، دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و معمولا این اکانت ها بیش از ده سال قابل استفاده هستند. چرا که محدودیت این اکانت ها نیز بسیار کم می باشد.

خرید اکانت توییتر از سایت دیجی فالوور

خرید اکانت توییتر مزایای بسیاری را به همراه دارد. با خرید اکانت توییتر می توانید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید. دیجی فالوور این‌ امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم ‌نموده است. شما می توانید برای خرید اکانت توییتر از همین صفحه اقدام کنید و حساب خود را شارژ نمایید و از دیگر سرویس های ویژه سایت نیز بهره مند شوید.

نام در توییتر با شماره مجازی

توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان محسوب می‌ شود که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در مورد اهمیت بالای شبکه اطلاعات درستی ندارند. اما همچنان افراد زیادی در حال فعالیت در این فضا هستند. توییتر به عنوان یک پلتفرم انتشار خبر برای بسیاری از بازاریابان به عنوان یک شبکه مهم محسوب شده که به دنبال اهداف مختلف در این فضا می باشند.

توییتر به مانند سایر شبکه ‌های اجتماعی نیاز به ساخت یک اکانت کاربری داشته که برای ساخت اکانت باید از شماره موبایل استفاده شود. توییتر در کشور ما فیلتر بوده و امکان استفاده راحت از این فضا وجود ندارد. اما در حال حاضر با وجود شماره های مجازی شرایط استفاده از این شبکه آسان تر شده است.

ثبت نام کردن در شبکه های اجتماعی باید به سادگی صورت بگیرد، به همین دلیل توییتر نیز مراحل ثبت نام ساده ای طراحی کرده که با رعایت تمامی مراحل و نکات گفته شده می توانید به آسانی یک اکانت برای خود ایجاد کنید. فقط لازم است که در هنگام ثبت نام در توییتر از یک شماره مجازی استفاده نمایید. چرا که شرایط ثبت نام راحت تر شده و امکان استفاده از خدمات مختلف این شبکه به وجود می آید.

نحوه ساخت شماره مجازی توییتر

ممکن است برخی از کاربران تمایل داشته باشند تا شماره های مجازی را از طریق اپلیکیشن ها یا فضاهای دیگر تهیه نمایند در چنین شرایطی باید اقدام به نصب اپلیکیشن های معتبر کرد که شماره های مجازی را ارائه می‌ دهند.‏NEXT PLUS از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی است که با استفاده از آن امکان دریافت رایگان شماره مجازی با کد هر کشوری فراهم می آید. شماره مجازی که از این اپلیکیشن دریافت می شود ،قابلیت استفاده در کلیه شبکه‌ های اجتماعی و همچنین فضای توییتر را دارد.

 اما نکته مهم این که نباید بعد از دریافت شماره مجازی این اپلیکیشن را از روی گوشی خود حذف کنید، چرا که در هنگام ساخت یک اکانت توییتر خود تایید برای کاربر ارسال می شود که کد تایید در برنامه اپلیکیشن ارسال می گردد.غیر از اپلیکیشن ها سایت های خاصی هم بوده که با مراجعه به آنها امکان دریافت شماره مجازی برای ثبت نام در شبکه اجتماعی توییتر وجود دارد. اما نکته مهم در سایت ها و اپلیکیشن ها  این است که پس از مدت زمانی برنامه ها از دسترس خارج می شوند.

خرید اینترنتی شماره توییتر

خرید اینترنتی شماره توییتر یکی دیگر از روش هایی است که می توانید شماره مجازی تهیه کنید.در این روش مزیت ‌های زیادی وجود دارد که افراد را مجاب می کند، تا اقدام به خرید شماره کنند، مانند:

  • دریافت شماره های با امنیت بالا که به کاربر اجازه می ‌دهد کلیه فعالیت‌ های خود را با آن انجام دهد.
  • دسترسی به شماره های کاملاً اختصاصی بدون تاریخ انقضا و نگرانی از دست رفتن شماره با اکانت وجود دارد.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی، در واقع یک شماره موبایل (یک خط) است که یک نفر در کشوری آن را خریده است و برای مدتی محدود یا به صورت دائم در اختیار شما قرار می دهد تا از آن استفاده کنید. سیمکارت فیزیکی این شماره در دست خریدار اصلی است و شما به سیمکارت آن دسترسی ندارید اما اغلب کارهایی که با یک خط واقعی میتوانید انجام دهید را با خط مجازی نیز میتوانید انجام دهید.

مزایای خطوط مجازی نسبت به خطوط واقعی

ارزان بودن و گاه رایگان بودن

  • خطوط مجازی خیلی ارزان و راحت در دسترس هستند و گاهی حتی می‌توان به رایگان هم شماره مجازی تهیه کرد. شما می توانید شماره مجازی را بسته به کشور و کیفیت خطوط، از 3000 تومان تا 30000 تومان خریداری نمایید.

سهولت در خرید

  • خرید شماره واقعی مراحل نسبتا زمانبری دارد؛ لازم است تا فرمی را شامل اطلاعات هویتی، آدرس محل سکونت، کد پستی تکمیل نمایید و اصل کارت ملی و تصویری از آن ارائه دهید تا در نهایت، پس از پرداخت هزینه‌ها تنظیم سند انجام می‌شود. اما خرید شماره مجازی این دردسرها را ندارد. کافیست به سایت های فروش شماره مجازی بروید و شماره مورد نظر را انتخاب و به راحتی خریداری نمائید.

نامحدود در تعداد خرید

  • افراد فقط می‌توانند در مجموع 10 عدد سیم کارت از تمامی اپراتورهای فعال در سراسر کشور داشته باشند. اما هیچ محدودیتی در زمینه تعداد شماره مجازی خریداری شده وجود ندارد. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش شماره مجازی هر تعداد که بخواهید شماره مجازی خریداری نمایید.

حفظ حریم خصوصی

  • برای استفاده از پیام رسان ها و ثبت نام در آنها نیاز به شماره شخصی دارید. در بسیاری از برنامه ها، شماره شخصی شما به مخاطبانتان نمایش داده می‌ شود که ممکن است چندان برای شما خوشایند نباشد. مثلا اگر فردی شماره شما را در تلفنش ذخیره داشته باشد، به تمامی حساب های شما در تلگرام و واتساپ و … دسترسی خواهد داشت. به این ترتیب، حریم خصوصی شما در اختیار مخاطبان زیادی قرار می‌گیرد و ممکن است در بسیاری از اوقات که نیاز به استراحت یا وقت گذرانی با خانواده تان دارید، اسباب مزاحمت شما شود. با داشتن خط مجازی بین فضای شخصی و کاری خود مرزی را مشخص می‌کنید که به راحتی در دسترس سایرین قرار نمی گیرد.
  • سرویس مورد نظر خود در سایر شرکت ها حتی با وجود تحریم ها دست پیدا نمایید.

معایب شماره مجازی نسبت به شماره های واقعی

عدم دسترسی به سیم کارت فیزیکی

خطوط مجازی متعلق به کشور دیگری هستند و دسترسی فیزیکی به سیم کارت این خطوط برای شما مقدور نیست و مالکیت اصلی این خط در اختیار شما نیست.

ارسال یک باره کد احراز هویت

خطوط مجازی تنها یک بار کد احراز هویت را به صورت اس ام اس ارسال می‌کنند. در نتیجه اگر با خطوط مجازی، عضو پیام رسانی شده باشید و از حساب کاربری خود خارج شوید (log out کنید) یا به هر دلیلی نیاز به ورود دوباره و ارسال مجدد کد احراز هویت داشته باشید، دیگر نمی‌توانید وارد حساب خود شوید و باید آن حساب کاربری را از دست رفته قلمداد کنید. برای راه اندازی مجدد حساب باید اقدام به خریداری خط جدیدی بکنید.

قابلیت استفاده صرفا در یک پلتفرم

با توجه به این نکته که کد احراز هویت صرفا یک بار به این خطوط ارسال می‌شود، از هر خط مجازی صرفا می‌توان در یک پلتفرم استفاده کرد و در آن پلتفرم حساب کاربری ایجاد نمود. بنابراین دقت داشته باشید که از هر خط مجازی در کدام پلتفرم، تلگرام یا اینستاگرام یا واتساپ یا سایر پلتفرم‌ها، استفاده کرده‌اید.

عمر محدود خطوط

از آنجا که سیمکارت خطوط مجازی در دسترس شما نیست، اگر زمانی به هر دلیلی مشکلی برای خط شما پیش بیاید یا از حساب خود در تلگرام یا واتساپ لاگ اوت (log out)  کنید، خط شما از بین می رود و دیگر قادر نخواهید بود از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا