ورزشی

عکس| بازیکن فراری استقلال بهترین بازیکن میدان شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال نسف قرشی که خود را برای دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر آماده می‌کند، در دیداری از هفته بیستم لیگ ازبکستان به پیروزی رسید.

در این مسابقه، عزیزبک آمانوف ستاره میدان بود و ضمن به ثمر رساندن گل نخست بازی، پایه‌گذار گل دوم نسف نیز بود تا این تیم دست پر از زمین میزبان خارج شود.

گل نخست نسف روی تیزهوشی وینگر سابق استقلال به ثمر رسید. درحالی‌که مدافع المپیک قصد داشت با یک پاس زمینی هم‌تیمی خود را صاحب توپ کند، آمانوف با یک توپ ربایی دیدنی، در همان ثانیه ۲۶ مسابقه موفق به گلزنی شد و یکی از زودهنگام‌ترین گل‌های لیگ ازبکستان را به نام خودش ثبت کرد.

این بازیکن در دقیقه ۳۳ نیز با یک پاس خوب به متئوس لیما کروز، پاس گل دوم نسف را به این بازیکن برزیلی داد و در پایان نیز عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

پس از جدایی عجیب و غیرمنتظره آمانوف از استقلال، این بازیکن با طرح شکایتی در فیفا، خواستار دریافت مطالباتش از آبی‌ها شده است و گفته می‌شود رأی اولیه نیز به سود بازیکن ازبک صادر شده است.

عکس| بازیکن فراری استقلال بهترین بازیکن میدان شد!

۲۵۸۲۵۸

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا