بین الملل

سخنگوی وزارت خارجه: هر اقدام احمقانه‌ای نسبت به ایران، پاسخ ویرانگری دارد

 در این نشست ناصر کنعانی ادامه داد: این طرف‌ها بدون توجه به تضییع  ۷۵ ساله حقوق  مردم فلسطین  توسط اشغالگران  و رژیم اشغالگر ، تلاش دارند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

کنعانی با تاکید براین که باید کشورهای  اسلامی در حمایت از مردم فلسطین توانایی‌ها از جمله توانایی‌های سیاسی خود را بیش از گذشته به کار بگیرند، گفت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان رایزنی اخیر خود با وزیر امور خارجه عراق  پیشنهاد داد که نشست اضطراری وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در ارتباط با این تحولات  برگزار شود.

وی تاکید کرد که مسئله فلسطین ، مسئله اول جهان  اسلام است و امیدواریم که شاهد اقدام جدی از سوی کشورهای اسلامی در ارتباط با فلسطین و حمایت از حقوق مردم فلسطین باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونسیتی  علیه ایران در پی انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت در فلسطین گفت: هر اقدام احمقانه‌ای نسبت به ایران با پاسخ ویرانگری مواجه خواهد بود و آنها  اگر می‌توانند در صحنه فلسطین از خودشان دفاع کنند.

این خبر تکمیل می‌شود.

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای طبیعی و محیط زیستی جهانی. با استفاده از دانش در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم. با تمرکز بر اثرات رویدادهای طبیعی بر جوامع، نقشه‌ای کامل از تغییرات زمین را برای شما می‌کشم.
دکمه بازگشت به بالا