عمومی

مجرم سابقه دار و مسلح با اقتدار پلیس هرسین زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عزیزیان اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس هرسین مبنی بر حضور مجرمی سابقه دار و مسلح در شهرستان هرسین و اینکه تحت تعقیب قضائی قرار دارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد که سابقه شرارت‌های مکرر مسلحانه و تیراندازی منجر به جرح را داشت، شده و با اطمینان از مسلح بودن وی محل را به محاصره درآوردند.

فرمانده انتظامی هرسین افزود: مأموران پس از محاصره محل اختفای مجرم متواری، بارها از وی خواستند که خود را تسلیم پلیس کند اما این فرد با بی توجهی به درخواست‌های مکرر مأموران به سمت آنها تیراندازی و از طریق پشت بام منازل همجوار اقدام به فرار کرد.

عزیزیان ادامه داد: متعاقب این اقدام، مأموران پلیس نیز در پاسخ به تیراندازی مجرم متواری با رعایت تمام ملاحظات و قانون به کارگیری سلاح و همچنین هشدارهای لازم ابتدا سه تیر هوایی برای متوقف کردن این فرد شلیک کردند اما وی همچنان با فحاشی و تهدید مأموران و همچنان بی توجه به اخطارهای مکرر، به فرار خود ادامه داد.

وی تصریح کرد: پس از بی توجهی مجرم متواری نسبت به اخطارهای مکرر پلیس برای تسلیم کردن خود، مأموران به سمت پای وی تیراندازی و با زخمی کردن پایش، نسبت به خلع سلاح و دستگیری این شخص اقدام کردند.

فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به انتقال سریع مجرم زخمی شده به یکی از مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و ۲ عدد فشنگ باقیمانده از وی کشف شد.

رئیس پلیس هرسین در پایان با قدردانی از اهتمام و جدیت مأموران انتظامی شهرستان برای دستگیری مجرم مسلح، گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه مأموران مواجه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا