اقتصادیکسب و کار استانها

با سند پراید می تونم وام بگیرم؟

داشتن سند خودرو به نام متقاضی

با توجه به درخواست تضامین مختلف از طرف بانک و موسسات و طولانی بودن پروسه دریافت تسهیلات، اکثریت جامعه دنبال وام های سریع و بدون نیاز به ضامن هستن، وام با سند خودرو یکی از مواردی است که در خودروشاپ نیاز به ضامن ندارد و ما جهت رفاه حال کاربران این مورد رو در مجموعه گنجانده ایم که شما با استفاده از سند ماشین بدون نیاز به ضامن تسهیلات خودتون رو با کمترین میزان سود دریافت کنید. پس همراه ما باشید تا بهتون بگیم برای دریافت وام با سند خودرو بدون نیاز به ضامن و فوری با کمترین سود باید چیکار کنید و چه مدارکی لازمه.

تجربه کارشناسان ما از مراجعه کنندگان : متاسفانه به دلایل زیادی که همه می دانیم و شرایط بد اقتصادی و سخت گیری بانک ها در پرداخت وام و تسهیلات خرد و کلان متقاضیان از روی اجبار اقدام به دریافت این نوع وام ها می نمایند.لذا در مجموعه خودروشاپ با قدمت و سابقه طولانی در لیزینگ خودرو تمامی سعی و تلاش خود را جهت بهرمندی حداکثری شما از تسهیلات خودرو با کمترین سود نموده است.

لذا خواهشمند است پس از بررسی و مطالعه شرایط ذیل تا انتها نسبت به تکمیل و ارسال فرم مشاوره اقدام فرمایید .کارشناسان ما به محض دریافت اطلاعات ارسالی شما در ساعات اداری تماس می گیرند.

 

چرا وام با سند ماشین؟

یکی از سوالاتی که ذهن خیلی از کاربرا رو درگیر کرده این هست که چرا باید با سند ماشین خودم تسهیلات بگیرم ؟ ساده بگم چون سودش تفاوتی با تسهیلات دیگه نداره، سریعتر واریز میشه و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. پس تا اینجای کار متوجه شدیم که وام روی سند خودرو کاملا معقوله حالا شما فکر کنید یک معامله ای در پیش دارین و مقداری از پول تون کمه تا بخواید به از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتون اوکی باشه و هزار اما و اگر دیگه، ممکنه اون معامله از دستتون بره ولی اب استفاده از وام روی سند خودرو خودتون بدون دردسر در کمترین زمان ممکن می تونید وام تون رو بگیرید. البته خودرو شاپ برای دوستانی هم که به وام نیاز دارند اما سند ماشین هم ندارد  رو در نظر گرفته.

اعطای وام با سند خودرو فوری با معتبر ترین شرکت در خودروشاپ

کاربر گرامی, پس از مطالعه دقیق شرایط ذیل, نسبت به تکمیل و ارسال فرم مشاوره در انتهای مطلب اقدام فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت ساعات اداری با شما تماس بگیرند.

شرایط جدید بدون سند ماشین : فقط در خودروشاپ, 80 میلیون تسهیلات یک روزه بدون سند خودرو فقط با چک صیادی و سود بانکی تا 24 ماه. تا انتهای صفحه را مطالعه  بفرمایید.

همه چیز در مورد شرایط وام روی سند خودرو یا همون وام با سند ماشین

دریافت وام با سند خودرو چه شرایطی دارد؟ آیا اخذ وام فوری با سند ماشین امکان‌پذیر است؟ آیا دریافت وام با سند اتومبیل نیاز به ضامن دارد؟ امروزه دریافت وام یکی از راه‌های تأمین سرمایه برای اهداف متنوع است. اما یکی از شرایط وام، قراردادن وثیقه‌ای به‌عنوان ضمانت بازپرداخت مبلغ دریافتی، خواهد بود. خودرو یکی از دارایی‌های با ارزشی بوده که می‌توانید برای ضمانت دریافت وام، از آن استفاده کنید. در واقع وام با سند ماشین، یکی از روش‌های فوری دریافت سرمایه، بدون نیاز به ضامن است. پس میشه گفت وام با سند ماشین بدون ضامن است، اما چگونه می‌توان وام روی سند ماشین دریافت کرد؟

روش‌های دریافت وام با سند خودرو کدام است؟ ( روش اخذ وام بانکی )

دریافت وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مانند مجموعه خودرو شاپ از روش‌های دریافت این نوع وام هستند. شما می‌توانید باتوجه‌به شرایط وام و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

کاربر عزیز, مجموعه خودروشاپ بر خلاف رویه دفاتر بی نام و نشان دیگر سعی در ارائه بهترین خدمات با کمترین نرخ سود چه به صورت بانکی و شرایط آزاد را به شما دارد.

دریافت وام با سند خودرو از بانک در سال 1402( با سود کمتر نسبت شرایط آزاد )

سود بازپرداخت این نوع وام به‌صورت بانکی بوده و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را دریافت کنید. در این روش تعداد اقساط حداکثر 36 ماه است و تا سقف 60 الی 70 درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

شرایط دریافت تسهیلات بانکی روی سند خودرو

  1. حداکثر عمر خودرو کارکرده 7 سال باشد
  1. حداکثر کارکرد قابل‌قبول ماشین 100.000 کیلومتر است.
  2. اعطای وام تا 70% ارزش کارشناسی خودرو امکان‌پذیر است.
  3. بازپرداخت حداکثر 36 ماه به‌صورت چک هر دو ماه است.
  4. هزینه‌های کارشناسی و شماره‌گذاری برعهده مشتری است.
  5. سند ماشین با قرارداد فروش اقساطی یا اجاره‌به‌شرط‌تملیک تنظیم می‌شود.
  6. بیمه‌نامه بدنه به ذی‌نفعی شرکت لیزینگ صادر می‌شود.
  7. اعتبارسنجی متقاضی و ضامنین انجام می‌شود.

مدارک وام بانکی روی سند خودرو

  1. اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی، ضامنین و صاحب چک
  1. مدارک احراز محل سکونت متقاضی و ضامنین
  2. گردش سه‌ماهه آخر حساب بانکی
  3. ارائه اصل سند و شناسنامه مالکیت خودرو
  4. گزارش کارشناسی ارزش واقعی ماشین
  5. فرم ثنا برای متقاضی، ضامنین و صاحب چک
  6. دریافت چک ضمانت از متقاضی و ضامنین باتوجه‌به مبلغ وام

سخن پایانی در مورد وام روی سند ماشین

همان‌طور که در متن به آن اشاره شد؛ وام روی سند خودرو یکی از روش‌های سریع و بدون نیاز به ضامن برای دریافت وام است. در واقع، شما می‌توانید با ضمانت قراردادن سند خودروی خود، بین 50 تا 60 درصد ارزش کارشناسی شده ماشین خود را وام فوری دریافت کنید. در این روش، ماشین در اختیار شما بوده و نیاز به انتقال سند هم نیست. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که برای دریافت چنین وامی، حتما از طریق مؤسسات معتبر اقدام کنید.

وام با سند ملک

در خودروشاپ شما میتوانید بر روی سند ملک خود نیز وام دریافت کنید. شرایط دریافت وام با سند ملک در خودروشاپ داشتن چک صیادی است و همچنین لازم است که ملک در مناطق 22گانه تهران باشد. علاوه بر این میتوانید برای خرید ملک مد نظر خود نیز با شرایط یکسان اقدام به خرید ملک بفرمایید.

دکمه بازگشت به بالا