مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ یک شاهکار بزرگ بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین صنعت‌پورامیری عصر جمعه در اولین همایش خانواده‌های معظم شهدای نیروی دریایی که در مشهد مقدس و با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: نیروی دریایی پس از انقلاب اسلامی نقطه عطف خود را طی کرد و زحماتی که در گذشته برای آن کشیده شده بود، امروز ارتش جمهوری اسلامی در قلوب ملت جای دارد و استقبال بسیار خوب مردم مشهد پس از نماز جمعه از امیردریادار ایرانی این موضوع را ثابت کرد.

ارتش ما یک ارتش مردمی است

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: ارتش ما یک ارتش مردمی است و پشتوانه مردمی دارد و افتخارات آن نیز از مردم است. مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ یک شاهکار بزرگ بود و می‌توان گفت این مأموریت یک مدال افتخار و شجاعتی بود که نیروی دریایی بر سینه ملت ایران نصب کرد و اینگونه به آن افتخار می‌کنیم.

وی گفت: در شرایطی که عده‌ای کوچک، غرب گرا و غرب گدا ما را تحقیر می‌کنند و دستاوردهای ما را کوچک می‌شمارند، به فضل الهی و ضمن پذیرش برخی مشکلات از جمله مشکلات معیشتی که دولت در تلاش برای حل آنها است و امیدواریم بتواند این مشکلات را حل کند، انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است که از جمله آنها افسران مؤمن، متعهد، مجاهد و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دکمه بازگشت به بالا