کشتی آرتمیس کیش چه امکاناتی دارد

کشتی آرتمیس پلاس کیش یکی از بهترین تفریحات در جزیره زیبای کیش به شمار می رود. قطعا افرادی که به کیش سفر می کنند، تمایل زیادی دارند تا برای ساعاتی روی آب های نیلگون خلیج فارس شناور بوده و از مناظر زیبای آن نهایت لذت را ببرند. کشتی های تفریحی بسیار زیادی به این منظور در جزیره کیش راه اندازی شده که آرتمیس پلاس را می توان یکی از بزرگ ترین و زیباترین این کشتی ها دانست.

برای اولین بار در اوایل تیر ماه سال 1387 کشتی آرتمیس پلاس کیش کار خود را آغاز کرد. از همان ابتدا این کشتی به خاطر جذابیت های بصری و برنامه های متنوع و شاد اجرا شده، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. گروه های موسیقی حرفه ای و هنرمندان مطرح در حوزه خوانندگی و استندآپ کمدی در این کشتی به اجرای برنامه زنده می پردازند. تنوع و شاد بودن برنامه کمک کرده تا تقریبا این کشتی تفریحی برای همه گروه های سنی جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. بدین ترتیب به صورت خانوادگی می توانید حدود 2 ساعت داخل این کشتی حضور یافته و هم از روی عرشه به تماشای مناظر زیبای خلیج فارس پرداخته و هم از محیط زیبا و دلنشین داخلی آن نهایت لذت را ببرید.

مشخصات فنی کشتی تفریحی آرتمیس پلاس

ممکن است مشخصات فنی کشتی آرتمیس پلاس کیش برای بسیاری از افرادی که قصد سفر به کیش را دارند، بسیار جالب و جذاب باشند. این کشتی دارای طول 30 متر می باشد که برای یک کشتی تفریحی بسیار بزرگ و هیجان انگیز محسوب می شود. عرض این کشتی نیز برابر با 10 متر است که باعث شده این کشتی بسیار جادار به نظر برسد. کشتی آرتمیس پلاس به صورت 2 طبقه ساخته شده و این موضوع باعث شده تا بتوان امکانات بسیار زیادی را داخل آن جای داد. رستوران این کشتی در طبقه اول قرار گرفته و ظرفیت آن 130 صندلی می باشد.

خدمات و امکانات کشتی آرتمیس پلاس کیش

یکی از خدمات اصلی کشتی آرتمیس پلاس کیش، امکان حضور بر روی عرشه کشتی و دیدن مناظر بسیار زیبا می باشد. ممکن است این کشتی تنها جایی باشد که افراد می توانند با خیال راحت و آسوده روی آب های نیلگون خلیج فارس شناور باشند. منظره های بسیار زیبایی روی عرشه این کشتی قابل مشاهده بوده که تجربه آن برای هر شخصی می تواند لذت بخش باشد. از دیگر کشتی های تفریحی در جزیره کیش میتوان به نیز اشاره کرد که دارای بزرگ ترین عرشه نیز میباشد.

عرشه کشتی آرتمیس پلاس کیش

امکان پذیرایی به صرف شام در کشتی تفریحی آرتمیس کیش می تواند تجربه یک شام بی نظیر و لذت بخش را در ذهن افراد حک کند. رستوران لوکس و غذاهای بسیار خوشمزه باعث شده تا بسیاری از افراد برای یک بار هم که شده صرف شما بر روی آب های نیلگون خلیج فارس را تجربه نمایند.

کافی شاپ یکی از مکان های محبوب در سال های اخیر می باشد. این محبوبیت باعث شده تا در کشتی آرتمیس پلاس یک کافی شاپ با تمام امکانات مورد نیاز راه اندازی شود. کافی شاپ انواع خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مسافران کشتی آرتمیس پلاس ارائه می دهد، شما متیوانید برای تهیه بلیط از سایت و یا اقدام به خرید بلیط نمایید

غرفه عکاسی از دیگر خدماتی است که در این کشتی وجود دارد. غرفه عکاسی شرایطی را فراهم می آورد تا بتوان عکس های بسیار زیبا، خاص و خاطره انگیز را ثبت کرد. این غرفه حرفه ای ترین عکس ها را با قیمت های معقول و منصفانه برای شما همراهان عزیز تهیه می کند.

برای سوار شدن به کشتی تفریحی آرتمیس پلاس به کجا مراجعه کنیم؟

اغلب افراد ممکن است تمایل داشته باشند که سوار کشتی آرتمیس پلاس شوند اما از مکان سوار شدن اطلاع نداشته باشند. بندرگاه کیش مکانی است که می توان سوار این کشتی تفریحی شد. اگر 30 دقیقه قبل از ساعت درج شده در بلیط به بندرگاه مراجعه کنید بهتر است. معمولا این کشتی در زمان مشخص شده حرکت می کند و ممکن است به خاطر چند دقیقه از کشتی جا بمانید.

قیمت و تخفیفات کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش

هزینه بلیط این کشتی تفریحی در حال حاضر 610/000 هزار تومان میباشد و اگر شما قصد داشته باشید که از پذیرایی غذا این کشتی استفاده کنید باید مبلغ 185/000 هزارتومان دیگر نیز پرداخت کنید .قیمت بلیط کشتی آرتمیس پلاس کیش بسیار مناسب و معقول است و شما با هر میزان بودجه ای می توانید این بلیط را تهیه کنید. اصلا نگران نباشید این قیمت نسبت به خدمات و امکانات کشتی بسیار منصفانه محاسبه شده است. لازم به ذکر است که برای کودکان زیر ۴ سال نیازی به تهیه بلیط نیست. شما با تهیه بلیط این کشتی تفریحی زیبا و مهیج می توانید لحظات شیرینی را تجربه کنید. به این ترتیب برای رزرو و خرید بلیط کشتی تفریحی آرتمیس پلاس اصلا تعلل نکنید.

کشتی آرتمیس پلاس کیش مناسب چه کسانی است؟

کشتی آرتمیس پلاس برای همه افراد و تمام سنین مناسب است. این کشتی محیط و فضای امنی دارد؛ بنابراین به خانواده ها بسیار پیشنهاد می شود. همچنین برای کودکان و نوجوانان بسیار مهیج واقع می شود و امکانات و خدمات جذابی به آنها ارائه می دهد. در مجموع این تضمین به شما داده می شود که همراه خانواده تان ساعاتی خوشی را در این کشتی سپری خواهید کرد.

البته کشتی آرتمیس کیش برای زوجین هم یک مکان تفریحی بسیار مناسب محسوب می شود. این کشی لحظات زیبایی را برای زوجین رقم می زند و تجربه فراموش نکردنی ای را تقدیم آن ها می کند. البته مجردها هم می توانند از کشتی تفریحی آرتمیس استفاده کنند و از آن بسیار لذت ببرند. توجه داشته باشید که شما به تنهایی نیز می توانید از کشتی های تفریحی استفاده کنید و از این طریق با افراد جدیدی آشنا شوید. در واقع به راحتی می توان در کشتی های تفریحی دوستان جدیدی پیدا کرد و از هم صحبتی با آنها لذت برد. در مجموع کشتی آرتمیس پلاس کیش به همه افراد جامعه و تمام سنین پیشنهاد می شود.

تفریح در کیش | تفریحات دریایی در کیش | کشتی کیش

چرا از کشتی های تفریحی استفاده کنیم؟

کشتی های تفریحی امروزه محبوبیت زیادی کسب کرده اند؛ چرا که بسیار سرگرم کننده هستند و امکانات و خدمات جذابی دارند. خوشبختانه در جزیره زیبای کیش، کشتی های تفریحی زیادی دیده می شود که امکانات متنوعی ارائه می دهند. کشتی تفریحی آرتمیس پلاس هم یکی از این کشتی هاست که خدمات بی نظیری برای مسافران خود در نظر گرفته است.( در نظر داشته باشید در جزیره کیش کشتی های تفریحی زیادی همانند آرتمیس پلاس وجود دارد که یکی از بهترین آنها کشتی کارینا کیش میباشد و شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو این کشتی نیز وارد شوید.

به طور کلی توصیه می شود بلیط کشتی آرتمیس پلاس کیش را از قبل رزرو و تهیه کنید؛ چرا که این کشتی محبوبیت زیادی دارد و ممکن است امکان تهیه بلیط به صورت حضوری وجود نداشته باشد. به این ترتیب هر چه زودتر بلیط خود را تهیه کنید. همچنین حتما بلیط خود را از آژانس های مسافرتی شناخته شده یا وبسایت های اینترنتی معتبر مانند کیش تک خریداری کنید تا از خدمات و تخفیفات بی نظیر آن ها بهره مند شوید. لازم به ذکر است که وبسایت کیش تک، بزرگترین مرجع خرید و رزرو انواع تفریحات موجود در جزیره کیش محسوب می شود که ارزان ترین قیمت ها را ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا