استان ها

دستگیری قاتل فراری در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «احمد ساکی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل در بهمن‌ماه سال گذشته در یکی از محلات شهر ملایر و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت ها تلاش شبانه‌روزی بی‌وقفه و به‌کارگیری شگردهای پلیسی سرانجام مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تخصصی مأموران پلیس آگاهی به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد، ادامه داد: با تشکیل پرونده قاتل به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها و دستگیری هشت نفر متهم و توقیف ۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران و با همکاری سایر یگان‌های انتظامی شرکت‌کننده در این طرح خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد مزاحم در پارک‌ها این طرح با تلاش مأموران در سطح تفرجگاه‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی به اجرا درآمد.

ساکی افزود: در همین ارتباط چهار نفر از افراد مزاحم، یک شرور، دو نفر معتاد و توزیع‌کننده موادمخدر و یک نفر سارق موتورسیکلت دستگیر و تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی متخلف متوقف شد و همچنین ۱۷ قلیان جمع‌آوری و ۱۲ تیغه سلاح سرد و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۴۱ گرم موادمخدر نیز از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اهمیت آرامش و امنیت مردم به عنوان خط قرمز پلیس، یادآور شد: پلیس با هر نوع قانون‌شکنی در تفرجگاه‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا