استان ها

میزبانی ۲۰ هزار نفر از شهروندان در جشنواره شهر رمضان طی ۷ روز

به گزارش خبرگزاری برنا، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران با اعلام خبر بازدید زاکانی از جشنواره شهر رمضان در بوستان لاله اظهار کرد: لبخند و نشاطی که این روزها به واسطه این اقدام در بخش مرکزی شهر جاری و ساری است، نتیجه یک کار مشارکتی بین تمامی حوزه های متولی شهرداری تهران است.

روحانی ادامه داد: امید آفرینی در شهروندان و نشاندن لبخند بر لبان آنها با ارتقاء خدمت و ایجاد ساحت های اجتماعی برای شادی آفرینیاز ماموریت های مهمی است که در قالب برنامه های فرهنگی مدیریت شهری دنبال می کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همکارانش در شهرداری منطقه ۶ گفت: معاونت های خدمات شهری و امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از یک ماه قبل از یک فعالیت های خود برای خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز آغاز کرده بودند.

استقبال پر شورشهروندان از چهره جدید بلوار کشاورز در ایام نوروز

روحانی اذعان کرد: اقدامی که در بلوار کشاورز صورت گرفته کار با ارزشی بود؛ ایجادگذر نوری و یا باغ نوری و فضاسازی محیطی در احیای این بلوار تاریخی تاثیرگذار بود.

شهردار این منطقه افزود: یکی از بخش‌های جالب و جذاب درتقاطع خیابان کارگر و بلوار کشاورز ، ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه عکاسی و یا دیوار خلاق بود که با استقبال پرشور شهروندان و مسافران نوروزی مواجهه شد.

افطاری ساده «افطارخونه» بلوار کشاورز تا دهم فرودین دایر است

روحانی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ افطاری دادن با برپایی افطاری ساده در بلوار کشاورز ادامه دارد گفت: پیاده‌راه افطارخونه ویژه ماه رمضان، از اول تا دهم فروردین از افطار تا ساعت ۱۰ شب، با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران است که به طول ۱۲۰۰ متر و با نورپردازی و آذین‌بندی ویژه‌ای فضاسازی شده است.

براساس این گزارش، علیرضا زاکانی در بازدید سه ساعته خود از بخش ‌های مختلف جشنواره شهر رمضان در بوستان لاله واقع در منطقه۶ بازدید کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا