ورزشی

افزایش ابر، رگبار خفیف و بارش‌های پراکنده باران در همدان

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمدحسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان، اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی امروز عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید استان را تحت تاثیر قرار می دهد و نیمه دوم هفته آینده بارش‌هایی در استان احتمال می رود.

 

باقری شکیب با بیان اینکه روند افزایش دماهای روزانه در استان ادامه دارد اظهار کرد: اسدآباد و نهاوند با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با منفی ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه زیر صفر به ثبت رسیده است.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا