عمومی

دانش‌آموزان مشگین‌شهری با اهدای لباس به یاری کودکان کار شتافتند

حسین خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با یکم اردیبهشت ماه روز تولد شهید ابراهیم هادی که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است دانش آموزان مهربان و سخاوتمند طرح شهید طوقانی زورخانه جهان پهلوان تختی مشکین شهر با اهدای لباس به یاری کودکان کار شتافتند.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای اردبیل گفت: دانش آموزان در قالب طرح «شهید طوقانی» با تاسی از مولای خود حضرت علی (ع) و با قلب‌های آکنده از سخاوت با اهدای لباس‌های خود به کودکان کار روحیه فتوت و جوانمردی را از نزدیک تمرین کردند و لباس‌های اهدایی را به مددکاران اجتماعی شهرستان مشکین شهر تحویل دادند.

خلیل زاده بیان کرد: در تداوم کمک به نیازمندان دانش آموزان این بار با اهدای لباس کار به کودکان با الگوگیری از مولایشان حضرت علی (ع) وارد میدان شدند که تاکید داریم این جوانان و نوجوانان علاوه بر یادگیری رشته‌های مختلف ورزشی مردانگی، کمک به فقرا و تنگدستان را همیشه سرلوحه کار خود دهند.

وی بیان کرد: کمک به نیازمندان اجر بزرگی پیش خداوند دارد و شادی و رضایت فقرا رضایت پروردگار را به دنبال دارد در پایان گفت در این طرح علاوه بر یادگیری ورزش زورخانه ای، مرشدی به دانش آموزان درس فتوت و جوانمردی نیز داده می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا