علمی و پزشکیکسب و کار استانها

قطعات تصفیه آب خانگی سافت واتر CCK تایوانی و ایرانی

قطعات تصفیه آب خانگی سافت واتر CCK تایوانی و ایرانی : دستگاه های تصفیه اب از جمله دستگاه هایی هستند که به صورت روزانه و مدام مورد استفاده قرار می­گیرند. مسلم است که اگر یک دستگاه بطور مدام استفاده شود درصد خرابی بالاتری نیز خواهد داشت. دستگاه های تصفیه اب از قطعات مختلفی ساخته شده اند و خرابی هر جز از دستگاه تصفیه اب بر عملکرد کلی دستگاه تاثیر گذار است.

اگر شما نیز از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می کنید قطعا به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز پیدا خواهید کرد. خرید قطعات دستگاه تصفیه آب نیازمند داشتن اطلاعات لازم در مورد این قطعات است.

خرید قطعات تصفیه آب خانگی تایوانی ایرانی کدام برند بهتر است؟

همانطور که در زمان خرید دستگاه تصفیه آب نوع برند و اصالت آن مهم است زمان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیز باید به اصالت قطعات دقت کنید . چرا که استفاده از قطعات نا مرغوب در دستگاه های تصفیه آب باعث خرابی دستگاه شده و از آن مهم تر اگر این قطعات از مواد نا مرغوب و مضر و شیمیایی ساخته شده باشند باعث ورود مواد شیمیایی به آب آشامیدنی شده و در نهایت سلامت شما را به خطر میاندازند. به منظور خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی و ایرانی می توانید به سایت فراب کالا مراجعه نمایید.

نحوه تشخیص قطعات اصلی از تقلبی

همانطور که اشاره شد خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی اصل بسیار مهم و حیاتی است . اما اینکه در میان تعداد زیاد برند های و انواع قطعات مختلف که ظاهر یکسانی نیز دارند چگونه بتوانیم قطعات اصل را از تقلبی تشخیص دهیم کار مشکلی است.

 شاید تنها نکته ای که بتوان برای تشخیص قطعات مرغوب و اصل از غیر اصل به ان اشاره کرد حک شدن نام برد روی قطعه و یا حک شدن Made in Taiwan بر روی قطعات دستگاه تصفیه اب است . خوب است بدانید برخی از قطعات تولید داخل با کیفیت بسیار عالی و هم تراز با قطعات اصل تایوان وجود دارند که شما می توانید با قیمت مناسب تر از قطعات تایوانی آن ها را خریداری کرده و به تولید ملی نیز کمک کرده باشید.

با تمام این مسائل  پیشنهاد میشود به منظور خرید قطعات دستگاه تصفیه آب مرغوب ،خرید خود را از مراکز معتبر ی چون فراب کالا که متخصص در حوزه تصفیه اب و قطعات ان هستند انجام دهید.

قیمت قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر برای خرید قطعات دستگاه تصفیه اب خانگی به بازار مراجعه کرده باشید متوجه تفاوت قیمت ها از جانب فروشندگان مختلف خواهید شد. برخی از قیمت ها به دلیل کیفیت های متفاوت و اصالت کالا می باشند. اما برخی از فروشندگان قطعات با کیفیت پایین یا متوسط را با قیمت بالا به فروش می رسانند. ضمانت اصالت و قیمت مناسب کالا را تنها از طریق خرید از مراکز معتبر داشت. فراب کالا مرکز عرضه کننده قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی با حذف واسطه ها بهترین و مرغوب ترین قطعات دستگاه تصفیه اب را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند.

انواع قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

قطعات خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به دو دسته برقی یا ثابت و قطعات مصرفی تقسیم می شوند . قطعات ثابت، قطعاتی هستند که دارای طول عمر زیادی هستند و در صورت خرابی نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. قطعات مصرفی مانند فیلتر ها که در اثر استفاده از دستگاه تصفیه آب و به مرور از کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و نیازمند تعویض هستند.

قطعات مصرفی دستگاه تصفیه آب خانگی

در دستگاه های تصفیه آب خانگی آب شهری با عبور از فیلتر های مختلفی که در دستگاه تصفیه آب وجود دارد آب را تصفیه می­کنند. تعداد فیلتر های دستگاه تصفیه آب از هر برندی می تواند بین 6 تا 8 فیلتر متغییر باشد.

در میان قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر ها مواردی هستند که پس از مدت زمانی خراب می شوند و نیازمند تعویض هستند. بسته به کیفیت آب منطقه ، میزان آب عبوری از فیلتر ، مرحله ای از فیلتراسیون که هر فیلتر آنجا قرار گرفته است و.. می تواند مشخص کننده طول عمر مفید فیلتر های دستگاه تصفیه آب باشد.

برای مثال فیلتر هایی که در مرحله پیش تصفیه ( قبل از رسیدن اب به فیلتر ممبران ) وجود دارند به دلیل اینکه در معرض آلودگی های بزرگ آب قرارا دارند سریعتر نیازمند تعویض هستند و فیلتر های مراحل بعد به ترتیب دارای طول عمر بیشتری هستند و کمتر شما را مجبور به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب مصرفی می کنند.

قطعات غیر مصرفی دستگاه تصفیه آب خانگی

 قطعات ثابت و غیر مصرفی دستگاه های تصفیه آب خانگی به منظور تکمیل عملکرد فیلتر های دستگاه  تصفیه اب تعبیه شده اند.

 از میان قطعات برقی و ثابت دستگاه های تصفیه آب خانگی می توان به آچار های هوزینگ، عقربه نشانگر مقدار فشار آب، بسط لوله فاضلاب، انواع اتصالات دستگاه، سوئیچ قطع کن فشار بالا  فشار پایین ، هوزینگ های فیلترها، کپسول های محدود کننده فاضلاب، هد پمپ تصفیه آب، ترانس یا آداپتور، شیر برداشت، شیر مخزن تصفیه آب، مخزن تصفیه آب، شیر برقی دستگاه تصفیه آب و… اشاره کرد.

 برخی از این قطعات مانند سوئیچ های فشار بالا و پایین و شیر برقی تعبیه شده اند تا مانع از خرابی و کارکرد بیهوده دستگاه تصفیه آب شوند. این قطعات مصرفی نیستند و در صورت خرابی و یا شکسته شدن شما مجبور به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب و یا تعمیر آن ها هستید.

منبع: فراب کالا

دکمه بازگشت به بالا