خانواده و جامعهکسب و کار استانها

بهترین کانال خرید یوسی پابجی

خرید یوسی پابجی موبایل و آفرهای بازی

بازی پابجی شرکت تنسنت بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین و پرطرفدارترین بازی سبک شوتر موبایل در سالهای اخیر است که به پس از عرضه به بازار بازی های موبایلی، میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان را جذب و دلبسته خود کرده است. در این بازی نیز همانند دیگر بازی های تفنگی موبایل رایگان شما برای پیشرفت دو راه پیش رو دارید.

  • اولی خرید یوسی پابجی موبایل (unknown cash = UC) است. یوسی پابجی در واقع پول داخل بازی پابجی موبایل می‌باشد.
  • روش دوم بیشتر به شانس و صبر و حوصله شما مربوط می‌شود. آن هم جمع‌آوری صندوق های جوایز است. احتمال بدست آوردن اسلحه و اسکین های بازی از این صندوق‌ها وجود دارد.

در بازی پابجی موبایل شما برای کاهش پینگ، باز کردن صندوق ها، خرید اسلحه، خرید لباس، خرید آفر روزانه پابجی و …. نیاز به یوسی خواهید داشت. در صورتی که تصمیم به پیشرفت سریع در بازی و خرید یوسی پابجی موبایل دارید به دو روش ما امکان شارژ ان داخل بازی شما را خواهیم داشت.

خرید یوسی با ایدی تگ (خرید مستقیم یوسی)

در خرید یوسی با ایدی تگ تنها نیاز به آیدی شما در بازی (تگ کاربری پابجی شما) است. در این روش نیازی به دادن پسورد وجود ندارد و به سرعت خرید شما انجام خواهد شد. در سایت یوسی پابجی قیمت خرید یوسی با ایدی نسبت به روش عادی خرید هیچ تفاوتی ندارد. ریسک لو رفتن اطلاعات شما یا سوء استفاده از اکانت شما در این روش نیز به صفر می‌رسد.

البته در صورتی که خرید یوسی پابجی از سایت معتبر انجام نشود احتمال اینکه اکانت بازی شما به مشکل بخورد زیاد می‌باشد. زیرا متاسفانه اخیرا استفاده از دلار ارزان مشکل دار بین سایت‌های ایرانی چیز رایجی شده است. اگر حواستان جمع نباشد احتمال بن دائمی اکانتتان وجود دارد.

برای خرید یوسی پابجی با ایدی تگ، پس از انتخاب بسته uc مورد نظر خود از لیست فروشگاه بالای همین صفحه، وارد بخش فرم خرید بسته مورد نظر می‌شوید و در این قسمت نوع اتصال خود به بازی را آیدی تگ انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

خرید یوسی پابجی موبایل با مشخصات ورود به بازی (جیمیل – فیسبوک – توییتر)

در روش خرید یوسی پابجی به صورت متداول نیاز است شما مشخصات ورود به بازی خود را در اختیار سایت قرار دهید. تا تیم خرید با لوگین به اکانت شما در سرور اصلی بازی کالاف خرید شما انجام شود. مزیت این روش نسبت به حالت قبل در سایت‌های دیگر بعضا ارزان تر بودن آن و جلوگیری از هک پابجی موبایل است. البته مزیت بزرگ این روش این است که امکان هرگونه مشکل یا بن شدن بازی کاربر در این روش خرید صفر می‌باشد.

مزایای افزایش یوسی در پابجی

همانطور که در بازی پابجی موبایل قابل مشاهده است اکثر آیتم‌های جذاب و باارزش بازی فقط از طریق یوسی قابل تهیه و خریداری است. اسکین‌های پرمیوم پابجی، اسلحه‌های خاص، جعبه‌های ویژه و … و حتی برخی از آفرهای بازی همگی نمونه‌ای از این آیتم‌ها می‌باشند. همچنین آفرهای مناسبتی پابجی نیز عموما ویشنهادهای وسوسه انگیزی دارند که یا با یوسی و یا به صورت مستقیم قابل خریداری است.

شاید این نکته در اکثر سایت‌ها گفته نشده است ولی خرید یوسی و بازی کردن پولی پابجی باعث افزایش شدید جوایز عادی ماموریت‌های بازی نیز می‌شود. جعبه‌های هدیه گاه و بی‌گاه، ماموریت‌های بونوس، چرخ شانس و … همگی پس از خرید یوسی پابجی به تعداد بسیار بیشتری برایتان هدیه داده می‌شوند.

خرید یوسی و نکاتی که باید بدانید

خرید یوسی پابجی موبایل روش های مختلفی دارد از جمله خرید از طریق گوگل پلی که به آدرس و رمز جیمیل نیاز هست , روش ارسالر از طریق کد که متاسفانه سایت ها و پیج هایی هستند که با قیمت ارزان با استفاده از کد های نامعتبر عمل ارسال یوسی رو انجام و به مشکلاتی از جمله و بن شدن اکانت کاربر توجهی ندارند.

با توجه به نوسانات بازار و افزایش شدید قیمت ها در حال حاضر قیمت یوسی پابجی برای کاربران و گیمر ها اهمیت بالایی دارد و همواره اکثر کاربران به دنبال خرید یوسی ارزان میباشند 🤔 ما در فوشگاه اینترنتی یوسی پابجی این اطمینان رو به کاربران میدیم که بسته یوسی مد نظرشون رو با ارزانترین قیمت و ارسال زیر 10 دقیقه از طریق درگاه های پرداخت شناخته شده و معتبر عرضه کنیم تا کاربران یک خرید خوب ارزان و ایمن را تجربه کنند.

پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از آن دسته از بازی های جذاب و پرطرفدار است که در دسته بازی های بتل رویال قرار دارد و در این مدت محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر پیدا کرده است. نحوه بازی در این گیم بسیار راحت است در این بازی هدف شما زنده ماندن است ! شما با یک هواپیما وارد جزیره ای می شوید که متروک است و شما با استفاده از اسلحه ها مهمات و دیگر وسایل مورد نیاز به هدفتان که زنده ماندن در این بازی است دست می یابید

فضای بازی

منطقه‌ای که در آن فرود می آیید خالی از هرگونه سکنه است و به شکل منظمی از اسلحه ها و مهمات پر شده است با توجه به وسعت زیادی که نقشه دارد وسایل نقلیه در این بازی بسیار حائز اهمیت هستند و به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کنند وسایلی از جمله موتورها ماشین ها که هر کدام صدای منحصر به فرد خودشان را دارند که همین موضوع به شما کمک می کند تا خودرویی که در حال نزدیک شدن به شما هست را تشخیص و از حضور آن آگاه شوید

استراتژی

گیم پلی این بازی بسیار نزدیک به واقعیت است به عنوان مثال هنگام تیراندازی ها شما باید دقت بیشتری داشته باشید چرا که اسلحه های موجود در این بازی لگد و پرش های بسیار زیادی دارند که این مسئله به شبیه سازی این بازی به واقعیت بسیار کمک کرده و جز جذابیت های این بازی به شمار می رود

یوسی

هر بازی دارای یک ارز دیجیتالی خاص هست و در بازی پابجی موبایل ساخته شده توسط شرکت TENCENT این ارز با نام یوسی ساخته و و در بازی قرار گرفته و خرید ایتم های مختلف بازی از طریق این عرض صورت میگیره بطور خلاصه با خرید یوسی میتونید به تمام آیتم های مد نظرتون در باز دسترسی پیدا کنید و نهایت لذت رو از بازی چند نفره داشته باشید

یوسی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد ارز داخل بازی پابجی موبایل یوسی میباشد که شما کاربران عزیز فروشگاه میتونید از طریق سایت یوسی پابجی اقدام به خرید یوسی کنید.

سایت خرید یوسی

ما این اطمینان رو به کاربران عزیز یوسی پابجی میدیم که با اولین خرید از فروشگاه و تجربه سرعت ما در ارسال یوسی تفاوت بین یوسی پابجی و دیگر سایت هارو متوجه خواهی شد

uc خرید

تنها اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال یوسی برای شما عزیزان در فروشگاه آیدی و نام شما در بازی هست و تنها با همین دو اطلاعات خرید یوسی با دلار قانونی انجام و بدست شما عزیزان خواهد رسید.

یوسی سیزن جدید پابجی موبایل

سیزن 3 پابجی موبایل در روز های اخیر منتشر شد و شما همراهان عزیز می توانید برای خرید یوسی این سیزن جذاب اقدام نمایید. با شروع سیزن 3 شما می توانید با خرید پرایم پلاس در ابتدای فصل اکانت خود را الایت کرده و به رقابت با دوستان خود در این بازی محبوب بپردازید. بدون شک یوسی پابجی بهترین سایت در زمینه یوسی پابجی می باشد که تمامی سفارشات را در کمتر از 30 دقیقه تحویل مشتریان عزیز می دهد.

یوسی چیست و کاربرد آن در بازی پابجی موبایل

یوسی چیست؟ همانطور که از قبل مطلع هستید؛ هر بازی اینترنتی که به صورت آنلاین اجرا میشود بک یا چند واحد پولی برای ارتقا سطح بازیکنان در نظر میگیرد. امروزه تقریبا تمام بازیکنان بازی پابجی موبایل در کشور عزیزمان نسبت به خرید یوسی برای بازی خود اقدام میکنند تا بتوانند با صرف هزینه کمی جهت فعال سازی رویال پس بازی خود اقدام کنند تا یک محیط بازی زیبا و حرفه ای برای خود فراهم سازند.

گردونه شانس در بازی Pubg Mobile چیست ؟

یکی از مواردی که بسیاری از مشتریان درباره بازی سوال میکنند مربوط به بخش گردونه های موجود در بازی میباشد. این گردونه ها که شامل یک اسلحه آپگریدی و چند ست لباس فوق العاده هستند، برای چرخش و دریافت جایزه نیاز به صرف یوسی میباشند. نکته قابل توجه درباره گردونه های بازی این است که اگر یک اسلحه خاص را مدنظر دارید باید قبل از اتمام زمان حذف گردونه نسبت به دریافت آن اقدام کنید. برای مثال در فصل های گذشته بازی اسلحه ام فور جوکر بطور موقت در بازی موجود شد و از آن زمان به بعد دیگر هیچوقت قابل دسترس نخواهد بود و این فرصت استثنایی از دست رفته است.

پابجی بزرگترین و محبوب ترین بازی موبایلی سال های متوالی

با پیشرفت متوالی پردازنده ها و گرافیک اجرایی در گوشی های موبایل طی سالیان اخیر، تولید کنندگان بازی های سبک بتل رویال چند سالیست با ارایه بازی هایی نظیر پابجی موبایل؛ فری فایر؛ کالاف دیوتی موبایل و .. توجه بسیاری از گیمر ها را برای تجربه بازی در موبایل یا تبلت را جلب کرده اند. بزرگترین و محبوب ترین در بین تمام بازی های بتل رویال، بی شک پابجی موبایل بوده و از همین سو امتیاز بسیار فوق العاده ای نیز در Google Play کسب کرده است.

سوالات متداول خرید یوسی و آفرهای پابجی

گوشی من اندرویدی هست. میتونم از سایت شما خرید کنم؟

خرید یوسی پابجی با ایدی برای گوشی اندرویدی یا ای او اس (Android – Ios) هیچ فرقی برای ما ندارد و برای هر دو سیستم عامل به راحتی امکان انجام خرید از روی سایت وجود خواهد داشت.

چقدر زمان میبره تا uc خریداری شده ما در داخل بازی شارژ و فعال شود؟

در صورتی که فرم خرید را به شکل صحیح و کامل پر کرده باشید در ۹۹% مواقع کمتر از ۱۵ دقیقه داخل بازی شارژ خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی بعد از گذشت ۱ ساعت خرید یوسی شما هنوز انجام نشده بود لطفا برای پیگیری با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید یوسی پابجی موبایل از گوگل پلی چگونه است و آیا شما امکان انجام آن را خواهید داشت؟

جدیدا در برخی فروم ها و گروه ها بحث خرید یوسی از سایت های خارجی مطرح می‌شود که در واقع همان خرید با آی دی بازیکن و نام کاربری است که در برخی سایت ها مثل ریزرگلدپین انجام می‌شود. برای انجام خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی باید دو نکته مورد توجه قرار بگیره. اولا قیمت خرید گیفت کارت‌های این سایت‌ها به نسبت خرید از سایت ما خیلی بیشتر است. دلیل آن هم انجام خرید عمده توسط ما می‌باشد. که شامل تخفیف می‌شود.

مورد دوم از کجا خرید کردن همین گیفت کارت‌ها می‌باشد. جدیدا مشاهده شده گیفت کارت‌های هک شده و مشکل‌دار به بازیکن فروخته می‌شود. بعد از استفاده، اکانت شما بن شده و پشتیبانی پابجی برای باز کردن مجدد اکانت شما، اطلاعات و سریال گیفت کارت و اسکن آن را میخواهد. طبیعتا نیز این اطلاعات موجود نیست. پس اکانت شما برای همیشه بن خواهد شد.

خرید یوسی از مایکت یا گوشی سامسونگ چطوری است؟

سال ۹۸ قراردادی بین شرکت سازنده پابجی و برخی فروشگاه‌های برنامه ای مثل مایکت و سامسونگ و … وجود داشت. که امکان خرید یوسی پابجی موبایل را برای بعضی گوشی‌ها فراهم می‌کرد. آن روش به دلیل تحریم‌ها و برخی مسایل دیگر به طور کامل قطع شد. در حال حاضر تنها راه خرید یوسی از طریق کارت بانکی از طریق سایت‌هایی مثل یوسی پابجی است

در بازی پابجی گاها آفرهای ساعتی ارائه می‌شود که برای خرید آن فقط چند ساعت فرصت داده می‌شود. شما امکان خرید این آفرها رو هم دارید؟

بله. در بازی سه نوع محصول برای فروش وجود دارد. خرید یوسی پابجی – خرید رویال پس پابجی و پرایم پابجی – خرید آفرهای های روزانه پابجی که اکثرا هم قیمت های بسیار پایینی دارند و هم اسکین ها و اسلحه های جذابی به بازیکن می‌دهند. دو محصول اول مستقیم در فرم های خرید بالای همین صفحه وجود دارد ولی خرید پیشنهاد ویژه پابجی موبایل به دلیل تنوع زیاد امکان اضافه کردن و خرید مستقیم از روی سایت را نخواهند داشت ولی با هماهنگی با بخش پشتیبانی سایت این آفرها در عرض کمتر از نیم ساعت برای شما خریداری می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا