عمومیکسب و کار استانها

کتاب پیشگویی سیلویا براون دانلود رایگان

 معرفی کتاب پیشگویی اثر سیلویا براون

اثر پیش رو کتابی است به قلم “سیلویا براون” که در آن “آنچه آینده برایتان مقدر نموده است” را “پیشگویی” می کند. نویسنده در این کتاب، پیامبران و پیشگویی های بزرگشان در طول تاریخ را معرفی می کند و منظور آن ها از “پیشگویی”، نحوه ی ارتباط آن ها با جهان امروز و تاثیری که بر جامعه داشته اند را مورد بحث قرار می دهد. “سیلویا براون” از میان پیشگویان مشهوری مانند نوستراداموس و جورج واشنگتن، بینش خود را در مورد پیشگویی های آن ها و زندگیشان با ما به اشتراک می گذارد و موضوعاتی را که مورد بحث و انتقاد بی پایان قرار گرفته اند، به شیوه ای منطقی بررسی می کند.

در این کتاب پرفروش که امکان دانلود کتاب رایگان را در سایت دهکده لینک قرار داده ایم، “سیلویا براون”، سایه ی حکمت معنوی خود را بر پیش بینی های گیج کننده و اغلب متناقضی می افکند که توسط شخصیت های بزرگ تاریخی و معاصر، از پیامبران کتاب مقدس و نوستراداموس گرفته تا جورج واشنگتن و دانشمندان ناسا صورت گرفته است. در کتاب “پیشگویی”، “سیلویا براون” در مورد موضوعات مهمی صحبت می کند: رقابت برای درمان سرطان، جنگ هسته ای، امکان استعمار سایر سیارات، صلح در خاورمیانه، شایعه ی برخورد سیارک ها و ده ها نگرانی دیگر در مورد آینده.

سیلویا براون با بررسی برجسته ترین نداهای پیشگویانه در طول اعصار، دیدی روشن و جذاب از جهان در پنج، ده، بیست، صد و پانصد سال آینده ارائه می دهد. “پیشگویی” پاسخ هایی را عرضه می کند که همه ی ما مدت هاست مشتاق دانستن آن هستیم. در کل این یک اثر خواندنی مهیج، آموزنده و ارزشمند است که قطعا جایگاه ویژه ای در کتابخانه ی هر کسی که به علوم ماوراءالطبیعه علاقه مند است، خواهد یافت.

دانلود رایگان کتاب pdf با لینک مستقیم | دانلود رایگان کتابهای نایاب pdf | دانلود کتاب pdf

درباره سیلویا سلست براون

سیلویا سلست براون (انگلیسی: Sylvia Celeste Browne; ۱۹ اکتبر ۱۹۳۶ – ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که ادعا می‌کرد یک واسطه روحی بوده و دارای توانایی‌های ماورایی است. او به علت پیش گویی‌هایی که ادعا می‌کرد از طریق ماورایی انجام می‌دهد و پس از مدتی غلط از آب درمی‌آمدند، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود. از جمله می‌توان به پیش‌بینی‌هایی که در مورد افراد گمشده انجام داده بود، اشاره کرد.

قسمت هایی از کتاب پیشگویی (لذت متن)

چندی پیش یکی از دوستان من در یک برنامه ی مستند درباره ی سرخپوستان آمریکا نقش داشت. گروه فیلم برداری دو هفته فیلم برداری کرد و از چند نسل از قبایل مورد نظر و رسوم، زندگی روزمره، سنت ها و مراسم، روابط میان اعضاء خانواده و اعضائ قبیله و میزان نفوذ تغییرناپذیر تمدن در زندگی آنها فیلم های زیادی تهیه کرد. گرچه کار دوربین و فیلم برداری عالی بود و گولاژ قهوه ای آن بسیار جذاب از کار درآمد و چهره های زیبایی از یک تا صد سال در آن حضور داشتند، اما تهیه کنندگان و کارگردان فیلم متوجه شدند که فیلم شان هنوز چیزی کم دارد.

یک چیز خاص که آن فیلم را از تمامی فیلم های مستندی که تا آن زمان درباره ی سرخپوستان آمریکا ساخته شده بود متمایز کند. برای حل این مشکل یک نفر پیشنهاد کرد که دوربین را به خود سرخپوستان بدهند و بگذارند خود آنها یک قسمت از فیلم را تهیه کنند تا به این ترتیب سازندگان فیلم بتوانند واقعا از دید افراد موضوغ فیلم، به زندگی نگاه کنند. بنابراین همین کار را انجام دادند.

یک هفته بعد، تهیه کنندگان و کارگردان فیلم در ابتدا با سرشکستگی به نتیجه ی ایده ی درخشان خود خیره شده بودند؛ جای چنگال های یک گرگ صحرایی آمریکایی در ساحل گلی رودخانه، یک دسته خز سفید که در یک شاخه ی شکسته گیر کرده بود، یک عقاب در حال دور زدن، هاله ی نورانی دور قرص ماه، توفان رعد و برقی که در حال نزدیک شدن بود، خرسی که در آبشار ماهی می گرفت، گرگی که روی تپه ای می خرامید. ساعت ها فیلم به همین صورت بود و حتی در یک ثانیه از فیلم اثری از انسان نبود. آنچه سرانجام تدوین شد یک فیلم مستند بسیار زیبا و مدرکی ساده و گویا در مورد چیزی بود که هزاران سال است در مورد سرخپوستان آمریکا گفته می شود. اگر از آنها بخواهید داستان خود را بگویند، از طبیعت برایتان تعریف می کنند.

خلاصه کتاب پیشگویی

در کتاب پیشگویی، سیلویا براون به تقویم مایاها اشاره می کند که در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ میلادی به پایان می رسد؛ موضوعی که باعث شده بود تا پیش گوی مشهوری به اسم نوسترادوموس به اشتباه این تاریخ را پایان دنیا قلمداد کند. افزون بر این، او موارد دیگری را از سال ۱۳۰۰ میلادی تا همین اواخر نام می برد که همگی در پیش بینی پایان دنیا ناکام مانده اند. سیلویا براون برای عدم تحقق این موارد دلیلِ خاصِ خودش را نیز می آورد. او باور دارد که پایانی برای جهان درکار نیست؛ زیرا طبق باور وی، خداوند هرگز به دنبال محو کردنِ آثار مخلوقش نخواهد بود.

طبق نویشته های کتاب پیشگویی ،در حوالی سال ۲۰۲۰ میلادی یک بیماری شدید با علائمی مشابه به ذات الریه در سراسر جهان پخش می شود که مستقیماً به ریه ها و راه های تنفسی حمله می کند. این بیماری دربرابر تمام درمان های شناخته شده از خود مقاومت نشان می دهد. با این حال، گیج کننده تر از خود بیماری، ناپدیدی ناگهانی است. درواقع به همان سرعت که شیوع پیدا می کند، به همان سرعت نیز ناپدید می شود. باوجود این، ۱۰سال بعد باری دیگر این بیماری برمی گردد؛ اما این بار برای همیشه از صحنه ی روزگار محو می شود.

نویسنده ی کتاب حاضر معتقد است که حوادث همیشه در تاریخ بشر بوده اند و مرگ و میر بشر همواره پابرجا خواهد ماند؛ از این رو، طبق گفته ی خودش، نیروی ماورایی وی به او توانایی ای داده تا اتفاقات ۹۲ سال آینده (از سال ۲۰۰۸) را تا پایان قرن بیست و یکم میلادی پیش بینی کند.

در میان انبوهِ پیش بینی هایی که در این کتاب قرار دارد، یک پیش بینی بیش از همه توانسته توجهات را به خود جلب کند. در قسمتی از کتاب پیشگویی، سیلویا براون از شیوع بیماری ای در سال ۲۰۲۰ سخن می گوید که در سطح جهان پخش شده و بسیاری از کشورها را درگیر و درمانده ی خود می کند. دیگر نکته ی مهم اینکه او از کمبود ماسک و دستکش های بهداشتی نیز در همین حین سخن گفته است.

بخشی از متن کتاب پیشگویی

در حوالی سال ۲۰۱۸ فعالیت های درونی سیاره زمین باعث خروش آتشفشان ها و افزایش زمین لرزه  خواهد شد. در اوایل دهه ۲۰۲۰ میلادی گردوغبار جوی حاصل از آلودگی ها منجر به فاجعه ای خواهد شد که محصولات زراعی را تحت الشعاع قرار می دهد. باران های موسمی شدیدی در اوایل سال ۲۰۲۵ سواحل شرقی آمریکای شمالی و جنوبی را خواهد نوردید. بین سال های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ جزر و مد های گسترده ای را در خاور دور و فلوریدا شاهد خواهیم بود. ازدحام بی سابقه ی طوفان ها در فلوریدا باعث وقوع سونامی خواهد شد. حوالی سال ۲۰۲۶ مجموعه ای از سونامی های قدرتمند شهرهای ساحلی ژاپن را نابود خواهند کرد.

درنتیجه ی این آشفتگی عمده ی اقیانوسی، سرزمین های جدیدی در اطراف جزایر هاوایی پدیدار خواهند شد. سال ۲۰۲۹ سالی خواهد بود که زباله های فضایی ما که در حین کاوش در فضا رها کرده ایم، به مانند باران شهاب سنگ به زمین فرود خواهند آمد. خوشبختانه صدمات این اتفاق کمتر متوجه انسان ها و گونه های حیوانی خواهد شد؛ اما صدمه ی قابل توجهی به توپوگرافی و پوشش گیاهی زمین وارد می شود. من قبل از سال ۲۰۵۰ کاملاً معتقدم که به دنبال آشفتگی های عمده ی آتشفشانی و زیرزمینی اقیانوس های اقیانوس اطلس و هند، سرزمین های باستانی آتلانتیس و لموریا هر دو با شکوه از گورهای زیر آب خود بلند می شوند.

نقد کتاب پیشگویی سیلویا براون

پیشگویی ذکر شده تنها پیشگـویی سیلویا براون نبوده؛ بلکه او موارد جالب دیگری را نیز درباره ی سال ۲۰۲۰ در کتابش اشاره کرده است. در یکی از این موارد، او از سکته ی قلبی یک رئیس جمهور در دفترِ کارش سخن می گوید؛ رئیس جمهوری که سخت به  دنبال ریشه  کن  کردنِ حکومت دیکتاتوری کره شمالی است؛ اما به  دلیل مخالفت های فراوان از درون و بیرون با اهداف و عملکرد وی، فشار زیادی را تحمل می کند که در  آخر به سکته و مرگِ او منتهی می شود. افزون  بر این، سیلویا براون در کتاب پیشگویی مدعی می شود که انتخابات ریاست  جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ به سرانجام نخواهد رسید.

و بحران های اقتصادی که دامن این کشور را فرا خواهد گرفت، باعث چند شاخه  شدنِ دولت و هرج و مرج در آمریکا می شود؛ او سال ۲۰۲۰ را سرآغاز برای یک تغییر عظیم جهانی عنوان می کند. دیگر پیش بینی او نه به سال ۲۰۲۰، بلکه به دهه ی ۲۰۲۰ میلادی مربوط می شود.

نویسنده کتاب پیشگویی معتقد است که آلودگی هوا و گازهای گلخانه ای به اندازه ای افزایش پیدا خواهد کرد که بشر به ناچار برای درامان ماندن از سموم آن باید به ساخت شهرهای گنبدی پناه ببرد؛ شهرهایی با سقفی پوشیده که نخستینِ آن ها در آمریکا، آلمان، انگلیس و ژاپن ساخته می شوند و سپس راه خود را به کشور های درحال توسعه  در خاورمیانه، خاور دور و هند باز می کنند.

خوب است بدانید که در میان پیش بینی های نویسنده، بسیاری از موارد هرگز تحقق پیدا نکردند؛ ازجمله اینکه او باور داشت که در سال ۲۰۲۰ دستگاه الکترونیکی ساخته خواهد شد که به کلی نابینایی را برطرف خواهد کرد و ارتباط مغز با چشم را دوباره برقرار می کند؛ همچنین او بارها از ربوده شدن یا گم شدن افرادی خبر داده بود که هرگز جامه ی حقیقت به خود نپوشیدند.

دانلود رایگان کتاب پیشگویی سیلویا براون | نسخه فارسی | دهکده لینکز

دانلود کتاب پیشگویی سیلویا براون (روزهای پایانی) این‌روزها یکی‌از پرجست‌و‌جو‌ترین واژه‌ها در گوگل بوده است. پس‌از انتشار گسترده‌ی قسمتی از این کتاب که بیماری کرونا و شرایط جهان بعد از انتشار این بیماری را به‌طرز دقیقی پیش‌بینی می‌کرد، بسیاری از افراد به‌دنبال دانلود نسخه فارسی کتاب پیشگویی بودند؛ اما متأسفانه تنها نسخه‌ی انگلیسی این کتاب پرتقاضا دردسترس قرار داشت.

اما خوشبختانه، اکنون تیم بوکارو توانسته به نسخه‌ی فارسی کتاب نایاب پیشگویی دسترسی پیدا کند تا آن را به‌رایگان دردسترس خوانندگان فارسی‌زبان قرار دهد.

منبع: openlibrary.org

دکمه بازگشت به بالا