عمومیکسب و کار استانها

اهمیت سئو برای کسب و کارهای کوچک و چگونه برای آن محتوای سئو شده تولید کنیم؟

احتمالاً صدها بار شنیده اید که سئو: بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است. اما آیا واقعاً می دانید سئو (SEO) چیست؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهیم؟ سئو چگونه کار می کند؟ حتی اگر درک اولیه ای از آنچه که مستلزم آن است داشته باشید، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرآیند پیچیده و چندوجهی نداشته باشید.

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده است، و دانستن اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند، برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، کلیدی است. به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است زیرا باعث می شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان است. ابزارهای SEO را که می توانید برای رتبه بندی بهینه استفاده کنید، بررسی کنید.

استاندارد سئو | تاریخچه سئو | تعریف سئو

سئو از چند قسمت تشکیل شده است که می توان اقسام سئو را سئو داخلی سایت، سئو خارجی، سئو فنی و سئو محلی نام برد.

همچنین ابزار ارزشمندی برای آگاهی از برند، ایجاد روابط با مشتریان بالقوه، و قرار دادن خود به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در حوزه کاری شما است. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد سئو و اینکه چرا موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی حیاتی است، آورده شده است.

کلمات کلیدی در سئو

روزهایی که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو مهم بودند، گذشته است، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز حیاتی نیستند. تفاوت در این است که امروزه کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرند، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما با احتیاط استفاده شوند تا اثربخش باشند.

اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و سپس برندها می توانند برای ارتباط با مشتریان احتمالی که به دنبال محصولات و خدمات آنها هستند، استفاده کنند.

هنگام انجام مراحل کلیدی تحقیق کلمات کلیدی ، مهم است که به دنبال مواردی باشید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ )، کلیدواژه های دم بلند (مانند توله سگ های تریر برای فروش ) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون ) برای کار بر روی محتوای شما. همراه با کلیدواژه اصلی یا اولیه، باید کلمات کلیدی ثانویه و ثالثی نیز داشته باشید زیرا همچنان ارزشی برای کسب و کار شما دارند. در نهایت، از کلمات کلیدی برای بهینه سازی تمام عناوین، URL ها و سایر عناصر سئوی درون صفحه خود استفاده کنید.

محتوا

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دستیابی و جذب مخاطب از آن استفاده می کنید. دانستن زاویه خود و ایجاد محتوای مناسب ضروری است.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک مهد کودک هستید و می خواهید دید خود را افزایش دهید، ممکن است یک سری وبلاگ در مورد باغبانی، انتخاب گونه های مناسب گیاهان، نکات رشد و موارد دیگر منتشر کنید. وقتی شخصی که می‌خواست درباره باغبانی بداند به دنبال آن اطلاعات می‌رفت، وبلاگ شما ظاهر می‌شد و می‌توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند با آن مشتری ارتباط برقرار کنید. ایده این است که برای مثال، زمانی که زمان خرید یک گیاه فرا رسید، شما اولین مهد کودکی باشید که به ذهنتان خطور کرد.

محتوای امروز باید آموزشی، اما در عین حال جالب، مرتبط و قابل اشتراک گذاری باشد.

محتوا به اشکال مختلف ارائه می شود، از جمله:

  • محتوای صفحه وب
  • فیلم های
  • وبلاگ ها ( برای تمرین وبلاگ خود را راه اندازی کنید !)
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها
  • فهرست ها
  • راهنماهای چگونه
  • کاغذهای سفید و کتاب های الکترونیکی
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • لیست های محلی

سئو خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه شامل شیوه های بهینه سازی خارجی است که به جای روی آن، دور از سایت شما اتفاق می افتد.

تکنیک اصلی مورد استفاده برای سئوی خارج از صفحه، ایجاد بک لینک است زیرا بک لینک های با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما با ارزش و با کیفیت است که به ایجاد اعتبار کمک می کند.

تاکتیک های زیادی برای ایجاد بک لینک وجود دارد، و برخی از بهترین روش های فعلی شامل وبلاگ نویسی مهمان، ایجاد تعداد زیادی اینفوگرافیک که به شدت به اشتراک گذاشته می شوند و استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در محتوای خود است.

شما می توانید یک راهنمای کامل برای سئو داخلی و خارجی بخوانید تا مطمئن شوید که تفاوت را می دانید و از هر دو نهایت استفاده را می کنید. علاوه بر این، برخی از کارشناسان شروع به استفاده از سئوی خارج از صفحه به عنوان ” شهرت سازی ” می کنند.

سئوی محلی

سئوی محلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند زیرا افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها، 60٪ از تمام جستجوها در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود و تقریبا نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند .

بنابراین، فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید، سئوی محلی اطمینان حاصل می کند که وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می روند، با سایت شما روبرو می شوند.

در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی، سایر بهترین روش‌های سئو محلی شامل ادعای فهرست‌های دایرکتوری، ایجاد صفحات مکان خاص برای سایت شما، و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما (که به آنها صفحات درگاه نیز می‌گویند ) در فهرست‌های راهنمای محلی «Google برای کسب‌وکار من» و Google Maps است.

استاندارد سئو | تاریخچه سئو | تعریف سئو

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به تلاش های بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی، گوگل ادوردز، تبلیغات رسانه های اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات خرید گوگل، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر می شود.

اگرچه SEM همیشه جزء اصلی یک استراتژی جامع سئو نیست، اما جایگاه خود را دارد زیرا می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان جدید و بسیار هدفمند کمک کند. شما همچنین می توانید SEO و SEM خود را با هم کار کنید .

نمونه هایی از فعالیت های تبلیغاتی SEM عبارتند از:

کمپین های پولی و هدفمند

کپی مبتنی بر کلمه کلیدی که به طور خاص به تجارت یا محصول شما مربوط می شود

شاخص های عملکرد مانند نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای هر کلیک (CPC)

درک اهمیت سئو برای کسب و کارهای کوچک

مشاهده و رتبه بندی

یکی از مهمترین کارکردهای سئو افزایش دید است، به این معنی که وقتی مشتریان بالقوه به دنبال چیزی هستند که شما باید ارائه دهید، راحت تر شما را پیدا کنند. دیده شدن به طور مستقیم با رتبه شما مرتبط است.

هر چه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که بالقوه شما را ببینند و به سایت شما مراجعه کنند، بنابراین مهم است که رتبه صفحه ارگانیک خود را افزایش دهید . هر چه تلاش‌های شما در سئو مؤثرتر باشد، رتبه شما بالاتر می‌رود و دید بهتری خواهید داشت، که به ویژه وقتی در نظر بگیرید که یک چهارم کاربران وب هرگز از اولین SERP کلیک نمی‌کنند، اهمیت دارد.

ترافیک وب

افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و زمانی که دید و رتبه را افزایش می دهید ترافیک را افزایش می دهید. این را برای لحظه ای در نظر بگیرید: رتبه شماره 1 در جستجوی گوگل نزدیک به 32 درصد از کلیک ها را به خود اختصاص می دهد و تنها یک نقطه بالاتر در نتایج جستجو می تواند CTR را تا 30.8 درصد افزایش دهد.

جام طلایی برای بسیاری از بازاریابان، “قطعه ویژه” است که اغلب به عنوان موقعیت شماره 0 شناخته می شود زیرا در بالای URL رتبه بندی شده اول ظاهر می شود. این معمولاً محتوایی است که از یک صفحه فرود در یک وبلاگ گرفته شده است که به سؤالی که مردم در جستجوی آن هستند پاسخ می دهد و می تواند به کلیک ارگانیک شما کمک زیادی کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید افراد بیشتری وب‌سایت شما را از طریق یک موتور جستجو پیدا کنند، باید از روش‌های سئو استفاده کنید که به شما کمک می‌کند در بین پنج موقعیت برتر و در حالت ایده‌آل رتبه یک قرار بگیرید.

اگر به دنبال پشتیبانی آژانس در زمینه سئو، بازاریابی محتوا و رسانه های پولی هستید، با  Neil Patel Digital تماس بگیرید.

قدرت

اعتبار صفحه (PA) به طور فزاینده ای برای موتورهای جستجو مهم است زیرا برای کاربران وب اهمیت بیشتری پیدا می کند. در اصل، اقتدار به این معنی است که وب سایت شما قابل اعتماد، با کیفیت بالا، مرتبط است و چیزی برای ارائه دارد.

امتیازات از 1 تا 100 متغیر است و هر چه تعداد شما بیشتر باشد، سایت شما از اعتبار بیشتری برخوردار است. شما می توانید رتبه بندی PA خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Moz بیابید و در حالی که تأثیرگذاری بر آن دشوار است، بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند که این به پروفایل پیوند مربوط می شود – دریافت لینک های خارجی از منابع معتبر و پربازدید.

ایجاد یک تجربه بازدیدکننده بهتر

یکی دیگر از دلایل حیاتی بودن سئو این است که تمام زمانی که برای تولید محتوای عالی و بهینه سازی سئو روی صفحه می گذارید، قابلیت استفاده سایت شما را بهبود می بخشد. این یک تجربه یکپارچه و مثبت برای مشتری ایجاد می کند.

به عنوان مثال، هنگامی که اقداماتی را انجام می دهید تا سایت خود را ریسپانسیو کنید، آن را برای همه بازدیدکنندگان تلفن همراه شما و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند قابل استفاده می کند. به طور مشابه، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه خود، نرخ پرش خود را کاهش می دهید و بازدیدکنندگان را تشویق می کنید که زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنند. مصرف کنندگان انتظار دارند که یک صفحه در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شود، با محدودیتی در بارگذاری تا سه ثانیه خزش نکند! هر چه زمان بارگذاری بیشتر باشد ، نرخ پرش بیشتر و تبدیل شما کمتر می شود.

به یاد داشته باشید، موتورهای جستجو خطاپذیر هستند

سئو مهم است زیرا موتورهای جستجو کامل نیستند. اگر برای مقابله با شکست آنها اقدامات لازم را انجام ندهید، وب سایت شما بهای آن را خواهد پرداخت.

به عنوان مثال، اگر سایتی ساختار پیوند مناسبی نداشته باشد، ممکن است موتورهای جستجو به درستی سایت را نگردند و ایندکس نکنند که باعث کاهش رتبه می شود. خطاهای کدنویسی می توانند موتورهای جستجو را به طور کامل مسدود کنند و بدون توجه به اینکه چقدر زمان برای سایر تلاش های سئو اختصاص می دهید، رتبه سایت شما را غیرممکن می کند. سایر زمینه های رایج که در آن موتورهای جستجو ممکن است با مشکل مواجه شوند عبارتند از:

صفحات تکراری

تشکیل می دهد

تصاویر، فلش، فایل های صوتی، ویدئو و سایر محتوای غیر متنی

زبان و معناشناسی

اگر در دوره تخصصی SEO با DMI شرکت کنید، تشخیص این مسائل و دانستن چگونگی جلوگیری از آنها آسان خواهد بود!

هنگامی که یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، احتمالاً کلاه های مختلفی بر سر دارید. شما درگیر طراحی و توسعه محصول، فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتری و … همه چیز هستید. دستیابی به سئو می تواند کار دیگری در یک لیست بسیار طولانی به نظر برسد!

شاید قبلاً شنیده باشید که سئو برای کمک به جذب مشتریان جدید آنلاین مهم است. اما ممکن است از خود بپرسید که دقیقاً چه چیزی را شامل می شود و – مهمتر از همه – آیا ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر.

در این کتاب الکترونیکی قصد داریم اصول سئو را توضیح دهیم. ما به شما نکات ضروری را نشان خواهیم داد که باید بدانید تا بتوانید رتبه کسب و کار کوچک خود را در Google خوب کسب کنید، حتی اگر نمی توانید زمان یا هزینه زیادی را برای آن صرف کنید.

راهنمای تولید محتوا بر اساس سئو در سال 2023

تولید محتوا بر اساس سئو یا تولید محتوای سئو شده چیست؟ چرا تولید محتوا سئو شده در سال 2023 دارای اهمیت است؟ در ادامه راهنمای جامع آموزش تولید محتوا با سئو را مطالعه کنید.

بهترین راه برای هدایت افراد به وب سایت یا صفحه فرود، ایجاد محتوای عالی است . چه یک وبلاگ بنویسید یا یک اینفوگرافیک درست کنید، محتوا باید مرتبط و جلب توجه باشد.

روزی روزگاری زدن آن نقاط در محتوای شما کافی بود. اما دیگر نه. در این عصر دیجیتالی اشباع شده از محتوا، محتوای شما با رقابت بزرگی برای دیده شدن مواجه است و اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وارد می شود.

چرا SE O مورچه وارداتی است ؟ زیرا از مجموعه‌ای از تکنیک‌ها برای افزایش دید محتوا و صفحات وب شما با هدف مخاطب خاصی که می‌خواهید هدف قرار دهید استفاده می‌کند. استفاده از سئو تضمین می کند که محتوای شما مرتبط و قابل یافتن با انجام تحقیقات و بهینه سازی کلمات کلیدی، نوشتن متا تگ ها، بهینه سازی عنوان ها، از جمله لینک های داخلی، و جذب بک لینک های با کیفیت است.

بازاریابی محتوا و سئو باید با هم کار کنند تا ترافیک و تعامل را افزایش دهند. هدف این است که محتوای خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید و اغلب متکی به جایی است که در نتیجه جستجوی آنلاین قرار گرفته است – این بدان معناست که گوگل با 85 درصد سهم بازار، رهبر بازار است.

در این وبلاگ، ما شما را با نوشتن سئو آشنا می‌کنیم و نکات ساده‌ای را بیان می‌کنیم که به شما کمک می‌کند یک نسخه بهینه‌شده برای سئو بنویسید تا ترافیک و سرنخ‌ها را افزایش دهید.

نوشتن محتوای سئو چیست؟

نوشتن محتوای سئو راهی برای ایجاد محتوایی است که در صفحه بهینه شده است تا به محتوای شما کمک کند رتبه بالایی در موتورهای جستجو کسب کند. همچنین نشان می دهد که محتوای شما مرتبط و با کیفیت است.

وقتی در مورد محتوا صحبت می کنیم، این می تواند هر چیزی باشد که به صورت آنلاین وجود دارد که می خواهید مخاطبان شما پیدا کنند. این شامل:

پست های وبلاگ

صفحات فرود

صفحات محصول

راهنماها یا کتاب های الکترونیکی

اینفوگرافیک

فیلم های

جعبه ابزار

کلمات کلیدی در تلوید محتوای سئو شده

در کنار تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی، مهم است که مطمئن شوید محتوای شما سازماندهی شده است. این بدان معنی است که محتوای شما باید در یک نظم منطقی در سایت شما باشد و برای بازدیدکنندگان آسان باشد. یک راه عالی برای انجام این کار این است که یک جریان برای محتوای خود برنامه ریزی کنید و پیوندهای مرتبط را درج کنید، اما یک نقشه سایت برای کمک به سئو و یافتن محتوای شما.

همچنین اگر محتوای عالی را به اشتراک نگذارید، هیچ فایده ای ندارد! مطمئن شوید که برنامه‌ای برای تبلیغ تمام محتوای خود در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی، پیوند به محتوای مرتبط در ایمیل‌هایتان ، و جلب مشارکت کارکنان یا طرفداران برند با درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌هایشان دارید. هرچه محتوای خود را گسترده تر به اشتراک بگذارید، احتمال افزایش دسترسی و افزایش بک لینک بیشتر است.

اگر محتوای شما در اولین SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) قرار نگیرد، نرخ کلیک (CTR) را به کمتر از یک درصد خواهید دید . تفاوت بین CTR در جایگاه اول شماره 1 در گوگل در مقایسه با رتبه دوم شماره 2 قابل توجه است – 40 درصد کلیک در مقابل 18 درصد . اگر محتوای شما نتواند در اولین SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) قرار بگیرد، CTRهای کاهش یافته را به کمتر از 1 درصد خواهید دید .

اکنون که می‌دانید نوشتن سئو چیست، بیایید به توصیه‌های کارشناسان DMI و نکاتی که می‌توانید در کار خود اعمال کنید، نگاهی بیاندازیم.

تمرین سئو در مورد قابل مشاهده بودن محتوای شما است، اما فراموش نکنید که محتوای شما متناسب با مخاطب خاص و منحصر به فرد شما باشد.

عاقلانه است که از روندهای بازاریابی محتوا و سئو استفاده کنید تا از رقبای خود جلوتر بمانید و هر فرصتی برای دیده شدن محتوای خود پیدا کنید. ما شما را با 9 نکته کلیدی آشنا می کنیم تا به شما در نوشتن با سئو کمک کند.

  • شاخص های KPI نوشته خود را درک کنید

نوشتن سئو خوب فقط شامل چند کلمه کلیدی و رها شدن در آن نیست.

اینجاست که شاخص های کلیدی عملکرد بازاریابی محتوای شما نقش بازی می کنند زیرا به شما در تعیین هدف نهایی هر قطعه از محتوا کمک می کنند. همچنین باید محتوایی در آمیخته بازاریابی خود داشته باشید که افراد را از طریق قیف بازاریابی از آگاهی به سمت تبدیل سوق دهد.

جادویی در سئو وجود دارد، زیرا به نقطه تلاقی فناوری و داستان تبدیل می شود. پاملا فولی می‌گوید: «می‌توانید داستانی قدرتمند بگویید، جادوی سئو را روی آن بپاشید، و نه تنها خوانندگان شما آن را می‌بینند، بلکه مهم‌تر از آن، موتورهای جستجو آن را می‌بینند و می‌توانید به بالای رتبه‌بندی بروید». ، رئیس بازاریابی و استراتژی محتوا، AOU Creative.

به عنوان مثال، بالای محتوای قیف برای آگاهی از رانندگی شامل پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی و اینفوگرافیک است، در حالی که پایین محتوای قیف برای تشویق تبدیل‌ها شامل نمایش‌های نمایشی، توصیفات یا وبینارها است.

قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا

  • ساختاری بر اساس استراتژی ایجاد کنید

بخش مهمی از استراتژی کلی شما ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر است . بدون آن، اطمینان از ایجاد محتوای مرتبط که مشتریان بالقوه را از طریق قیف فروش هدایت می کند و آنچه ایجاد می کنید برای شخصیت های خریدار شما جذاب خواهد بود، دشوار خواهد بود .

چندین رویکرد برای یک استراتژی وجود دارد، اما یکی که برای سئو به خوبی کار می‌کند، «مدل هاب و اسپک» است (همچنین به عنوان «مدل ستون و خوشه» شناخته می‌شود). این رویکرد محتوایی را پیرامون یک موضوع گسترده به عنوان یک قطعه مرکز تولید می‌کند و سپس محتوای تکمیلی تولید می‌کند که به آن پیوند می‌دهد که به جزئیات بیشتری می‌پردازد – اینها سخنان شما هستند.

به عنوان مثال، سئو نویسی را در نظر بگیرید. یک قطعه هاب می تواند “نوشتن SEO چیست؟” و یک قطعه صحبت برای پیوند دادن و پشتیبانی از آن عبارت است از ” سئو برای وبلاگ نویسان: چگونه مقالات خود را بهینه کنید “.

این رویکرد نه تنها به شما کمک می کند تا محتوای زیادی را در یک موضوع خاص بسازید (و تخصص خود را نشان دهید)، بلکه به افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی، افزایش ترافیک و رشد KPI مانند سرنخ ها و فروش کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا