کسب و کار استانهاورزشی

چقدر هزینه برای خرید تردمیل باید پرداخت کنیم ؟

یکی از سوالات متداول که مشتریان از فروشگاه معتبر طاهالند می پرسند این است که برای خرید تردمیل مناسب باید چه مقدار هزینه ای را پرداخت کرد و مبلغ اصلی خرید تردمیل چقدر است. در این مقاله می‌خواهیم درباره تمامی نکات در تردمیل که در قیمت گذاری این دستگاه ورزشی موثر هستند صحبت کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب تر و بهتری در خرید تان داشته باشید‌.

انواع تردمیل | پرفروش ترین تردمیل خانگی | تردمیل ایرانی ارزان

قیمت تردمیل

یکی از مهمترین سوالاتی که برای مشتریان قبل از خرید تردمیل پیش می‌آید این است که قیمت تردمیل به طور میانگین چقدر است و چه هزینه ای را باید برای تهیه این دستگاه ورزشی هوشمند پرداخت کرد. در پاسخ به این سوال که بهتر است بدانید عوامل و دلایل زیادی وجود دارد که در قیمت‌گذاری این وسیله ورزشی هوشمند تاثیر گذار هست و با تغییر هرکدام ممکن است قیمت نهایی تردمیل خریداری شده تغییر کند.

این بدین معنا است که تردمیل با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارد قیمت گذاری می شود که یکی از مهمترین آنها نوع قطعات استفاده شده و کشور سازنده آن می باشد. به گفته طاهالند از دیگر ویژگی هایی که در قیمت گذاری تردمیل مهم است این است که تردمیل تحمل وزن بالا را دارد که این ویژگی تردمیل را گران تر می کند. در ادامه عواملی که در قیمت گذاری تردمیل موثر هستند به طور کامل اشاره خواهیم کرد تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید.

انواع تردمیل | پرفروش ترین تردمیل خانگی | تردمیل ایرانی ارزان

موتور تردمیل

اولین و مهمترین قطعه در تردمیل که باعث می شود قیمت گذاری روی آن انجام شود موتور تردمیل میباشد که اصلی ترین قطعه این وسیله ورزشی هوشمند است. پس میتوان نتیجه گرفت که موتور تردمیل یکی از نکاتی می باشد که باعث می شود تفاوت قیمت در دیگر تردمیل ها ایجاد شود. جالب است بدانید که تمامی تردمیل ها با قدرت موتوری که دارند سنجیده می شوند به گفته طاها لند قدرت موتور ها معمولاً از یک اسب بخار تا ۷ اسب بخار به طور کلی متغیر است. می توان نتیجه گرفت که هر چقدر قدرت موتور دستگاه شما بیشتر و قوی تر باشد قیمت تردمیل شما بالاتر خواهد رفت و در این موضوع هیچ شکی نیست. معمولاً تردمیل هایی که موتور قوی تری دارند قیمت حدوداً بالای ۱۷ میلیون تومان به فروش می رسند.

جالب است بدانید که در تردمیل های خانگی معمولاً از موتورهای DC استفاده می شود به گفته شرکت سازنده های تردمیل این موتورها به طور کلی از جریان مستقیم برق استفاده می کنند. پس میتوان نتیجه گرفت که هر چقدر وزن استفاده کننده از تردمیل و این وسیله ورزشی بیشتر باشد شما باید یک موتور قوی تری را خریداری کنید تا تردمیل بتواند وزن شما را تحمل کند. شما می توانید تردمیل مناسب با قوی ترین موتور با بالاترین کیفیت را از فروشگاه معتبر طاهالند که یکی از مراکز فروش تردمیل در تهران است خریداری کنید.

تحمل وزن تردمیل

میزان تحمل وزن تردمیل یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت گذاری این وسیله ورزشی می باشد. به زبان ساده باید بگوییم به تحمل وزن تردمیل به این معنا می باشد که بالاترین وزن کاربر به صورت استاندارد تردمیل بتواند وزن آن را کنترل کند و موتور به کار خود ادامه دهد تمامی فرایند اصلی تردمیل انجام شود و هیچ مشکلی به وجود نیاید. تحمل وزن تردمیل رابطه مستقیم با قدرت موتور دستگاه شما دارد و همچنین هر چقدر قطعات داخلی تردمیل کیفیت و قدرت بالایی داشته باشند در نتیجه تردمیل شما می تواند وزن زیادی را تحمل کند.

به عنوان مثال اگر تردمیل شما تسمه با کیفیت بالایی داشته باشد و یا ابعاد دستگاه شما مناسب باشد و همچنین اگر تردمیل شما اصل و اورجینال باشد می تواند وزن های مختلف حتی بالای ۱۰۰ کیلوگرم را هم تحمل کند. شما می توانید تردمیل اصل و اورجینال شرکتی را به همراه کارت گارانتی از شرکت معتبر و مرکز فروش تردمیل در ایران یعنی شرکت طاهالند خریداری کنید.

انواع تردمیل | پرفروش ترین تردمیل خانگی | تردمیل ایرانی ارزان

سرعت تردمیل

سرعت تردمیل یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت اصلی تردمیل می‌باشد که هر چقدر تردمیل شما قوی تر باشد و بتواند سرعت بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. تردمیل های معمولی معمولاً سرعتی بین ۳ تا ۷ کیلومتر در ساعت دارند اما اگر می‌خواهید تردمیل قوی تری را خریداری کنید که سرعت آن بین ۶ تا ۱۰ کیلومتر باشد باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید زیرا قدرت موتور در این نوع تردمیل بسیار قوی می باشد و مخصوص دونده های حرفه ای است.

ضربه گیر تردمیل

از دیگر ویژگی هایی که باعث می‌شود تردمیل شما قیمت بیشتری داشته باشد و باید هزینه بیشتری را صرف خرید آن بکنید این است که آیا تردمیل شما ضربه گیر دارد یا خیر. اگر تردمیل شما دارای ضربه گیر باشد بهتر است بدانید که ضربه گیر مانع از آسیب به زانو های ورزشکار می‌شود که یکی از قابلیت های مهم در تردمیل های هوشمند و حرفه‌ای است و اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولاً تردمیل های هوشمندی که از ضربه گیر استفاده می کنند قیمت نسبتاً بیشتری دارند به گفته شرکت طاها لند اگر میخواهید یک تردمیل استاندارد و حرفه‌ای را خریداری کنید باید مبلغی بیش از ۱۸ میلیون تومان هزینه کنید.

چقدر هزینه برای خرید تردمیل باید پرداخت کنیم؟

اگر میخواهید قیمت حدودی و میانگین قیمت خرید تردمیل را بدانید بهتر است بدانید که معمولاً تردمیل های اصل و شرکتی قیمتی بالای ۱۳ میلیون تومان دارند. هر چقدر شما در خرید تردمیل بیشتر هزینه کنید باعث می‌شود که تردمیل شما کیفیت نسبتا بالاتری داشته باشد و هرچند هزینه بیشتری بکنید قدرت موتور تردمیل بالاتر می رود و عمر مفید آن هم به طور چشمگیری افزایش پیدا میکند. اگر شما قیمتی حدود ۲۰ میلیون تومان در خرید تردمیل هزینه کنید می توانید یک تردمیل با موتور قوی و با کیفیت خریداری کنید تا تمامی نیازهای شما برطرف شود و بتوانید به راحتی با استفاده از این دستگاه ورزش کنید. شما می توانید با قیمت مناسب تردمیل های خود را از شرکت معتبر طاهالند خریداری کنید.

از کجا تردمیل اصل بخریم ؟

اما مهمترین نکته و مسئله‌ای که در هنگام خرید تردمیل و این دستگاه ورزشی پیش می‌آید این است که از کجا یک تردمیل اصل با کیفیت بخریم تا بتواند سال‌های طولانی برای ما کار کند. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که شرکت و فروشگاه معتبر طاهالند یکی از مراکز اصلی فروش تردمیل در ایران و همچنین در تهران می باشد که این فروشگاه تمامی تردمیل های موجود در بازار را با قیمت بسیار منصفانه و مناسب به تمامی مشتریان در سراسر ایران عرضه می کند.

یکی از نکات مثبت این فروشگاه معتبر این است که پس از خرید شما کارت گارانتی معتبر از سوی این فروشگاه برای دستگاه شما صادر می شود تا بتوانید با خیال آسوده خرید خود را از فروشگاه طاهالند تکمیل کنید. همچنین خدمات پس از فروش این فروشگاه معتبر از دیگر ویژگی‌های مثبت و مزیت این فروشگاه محسوب می شود‌. پس اگر به دنبال تردمیل اصل و اورجینال می گردید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد می توانید دستگاه های خود را از طاهالند خریداری کنید.

منبع : tahaland.com

دکمه بازگشت به بالا