خانواده و جامعهکسب و کار استانها

امداد خودرو هیوندا بهترین شرکت حمل کننده خودرو در سراسر کشور

امداد خودرو هیوندا شرکت امداد خودرو ایران دارای کلیه مجوز رسمی می باشد و کلیه خدمات خود را با گارانتی و قیمت مورد تاییدیه انجام می دهد. همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که امکان ارائه خدمات با اطمینان بیشتر به مشتریان عزیز را فراهم کرده است. امدادگران حرفه ای و فعال در سرتاسر کشور خدمات مکانیک سیار، تعمیر خودرو، پنچرگیری، سوخت گیری گاز به صورت سیار، خدمات یدک کشی و باتری به باتری را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند. در این مجموعه تمام تلاش خود را کرده ایم تا تیمی مجهز و حرفه ای از امدادگران را گرد هم بیاوریم. دوستان عزیز می توانید با تیم پشتیبانی خودرو  ww.emdadkhodroir.com  تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند.

امداد خودرو mvm | امداد خودرو تویوتا | امداد خودرو شبانه روزی

قیمت و هزینه امداد خودرو به چه  عواملی بستگی دارد؟

کلیه هزینه ها و نرخ های پرداختی امداد خودرو هیوندا توسط تعمیرگاه، اتوسرویس، پارکینگ، کارواش و اتحادیه دارندگان خودروهای اضطراری تعیین و نظارت می شود. ما به شما تضمین بازگشت وجه را در صورت نارضایتی می دهیم. خدمات امداد خودرو ایران که یکی از معتبرترین شرکت های تعمیر خودرو در سرتاسر کشور است با بیش از 200 امدادگر فعال آماده ارائه خدمات تعمیر خودرو با تجهیزات کامل به شما می باشد.

خرابی وسایل نقلیه و نیاز به کمک سیار برای شهروندان در شرایطی که الزامات استانداردهای جاده ای کشور و کیفیت خودروها را برآورده نمی کند، یک ضرورت ضروری ناشی از نظارت ناکافی و ارائه خدمات معیوب به مردم در جاده است.

تعمیر سیستم برق خودرو از خدمات رایج امداد خودرو هیوندا

یکی از مهم ترین اجزای ماشین، سیستم برق باتری ها هستند که در هنگام مواجه شدن با مشکل و در پایان عمر باتری هشدارهایی را به راننده ارائه می دهند. با شناسایی این دلایل، رانندگان متوجه عملکرد ضعیف باتری نیز می شوند و می توانند آن را تعمیر یا تعویض کنند. با این حال، باتری می تواند به طور ناگهانی از کار بیفتد و شما را در یک صبح سرد به تاخیر بیندازد. در این مرحله کافی است به وب سایت emdadkhodroir اطلاع دهید. با یک تماس. امدادگران ما به سرعت می رسند و عملیات باتری به باتری و نجات باتری را با دقت و کیفیت بالا همراه با قیمت منصفانه به شما ارائه می دهند.

امداد خودرو mvm | امداد خودرو تویوتا | امداد خودرو شبانه روزی

سرویس دوره ای خودرو با مجموعه امداد خودرو ایران چگونه انجام می شود؟

با استفاده از امداد خودرو هیوندا به راحتی می توانید خودروی خود را در محل تعمیر کنید. سرویس معمولی خودرو سرویسی است که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام شود تا مشکلات احتمالی خودروهای گران قیمت شناسایی و از بروز آنها جلوگیری کند. بهتر است قبل از سفر و ترافیک شهری سرویس های منظم را انجام دهید. خدمات عادی خودرو که توسط مرکز راهنمایی خودروبر تهران ارائه می شود عبارتند از:
تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
شستشوی انژکتورها و تنظیم شتاب خودرو در محل
تعویض انواع روغن خودرو مانند روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز، روغن هیدرولیک
صفحه کلاچ و پدال را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید
تعادل لاستیک را بررسی کنید و لنت ترمز و تست تعریف را بررسی کنید

پنچر شدن لاستیک چه آسیب هایی را به خودرو وارد می کند؟

از دیگر خدمات تعمیر خودرو توسط امداد خودرو هیوندا، تعویض و تعمیر لاستیک است که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. لطفاً توجه داشته باشید که خدمات امداد سیار امداد خودرو ایران تنها تعمیر و پنچرگیری لاستیک های تیوب لس است. به این ترتیب اگر لاستیک وسیله نقلیه شما بدون تیوب است و در جاده دچار پنچری شده اید، می توانید با یک تماس تلفنی به راحتی خدمات تعمیر لاستیک را دریافت کنید. امدادگران ما با کیفیت ترین خدمات تعمیر لاستیک را در سریع ترین زمان به شما ارائه خواهند کرد.

از خدمات مکانیک سیار به صورت 24 ساعته استفاده نمایید!

امداد خودرو هیوندا در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود و مشکل شما را حل می کند. اولین امدادگران ما با استفاده از به روزترین و مدرن ترین ابزار و تجهیزات آماده هستند تا در اسرع وقت به شما کمک کنند. بسته به نوع مشکل ماشین شما، این مجموعه مناسب ترین تیم امداد و نجات مانند جرثقیل یا یدک کش را اعزام می کند. از جمله خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو تهران به شرح زیر است:

  • تعمیر و تنظیم موتور خودرو مانند عملکرد سیلندر و تعمیر ECU، سنسورها و غیره.
  • خدمات تهویه مطبوع، سرویس گرمایش و کلیه خدمات فصلی خودرو
  • تعمیر جلوی خودرو و تعمیر چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، کنترل هنگام ورود و ….
  • بررسی فنی و معاینه تخصصی خودرو جهت ارسال به کارشناسی فنی
  • تعویض اهرم دنده، کابل کلاچ، شیلنگ رادیاتور، شیر، پمپ بنزین و …
  • سرویس تلفن همراه، سرویس آب، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و…..

یدک کشی خودرو با جرثقیل و دکل خودرو

یکی از ابزارهای استفاده شده توسط emdadkhodroir دکل و جرثقیل است که در صورت لزوم برای جابجایی وسایل نقلیه استفاده می شو. جرثقیل ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و به راحتی می توانند خودروهای بسیار سنگین را منتقل کنند. امروزه جرثقیل ها تغییرات زیادی کرده اند و در مقایسه با گذشته کاربرد بیشتری دارند. زیرا در گذشته زمانی که خودروها توسط جرثقیل جابه‌جا می‌شد آسیب زیادی به خودروهای جاده‌ای وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها کارآمدتر از همیشه هستند و توانایی حمل خودرو با تجهیزات کامل را دارند.

امداد خودرو mvm | امداد خودرو تویوتا | امداد خودرو شبانه روزی

استفاده از خدمات امداد خودرو هیوندا

برای بهره مندی از خدمات یدک کش امداد خودرو هیوندا میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. دکل ها به نوعی جرثقیل می باشد که مجهزشده به دکل می باشد.

امداد خودرو هیوندا یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امداد و نجات در جاده های کشور است. این موضوع کاملاً به لطف تلاش و تعهد تیم های نجات ما امکان پذیر است. علاوه بر این، برخی ویژگی های شرکت ما موجب برتری ما نسبت به سایر شرکت های امداد خودرو شده است که می تواند باعث اطمینان بیشتر شما در انتخاب امداد خودرو ایران شود. این شرکت برای مواقع اضطراری برای کلیه خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندای، دوو، رنو، فولکس واگن، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس بنز، مزد خدمات خودرو ارائه می کند.

دکمه بازگشت به بالا