ورزشی

ستاره برزیلی بارسلونا در نقش نیمار

خرید آبی اناری‌ها در تابستان در دیدار برابر رئال بتیس درخشید و نشان داد که می تواند درخشش نیمار را در این تیم تکرار کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا در دیدار برابر رئال بتیس در هفته سی و دوم رقابت های لالیگا با چهار گل به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی باعث شد تا آبی اناری‌ها ۷۹ امتیازی شوند و اختلاف خود را با تیم دوم بار دیگر به ۱۱ امتیاز افزایش دهند و یک گام دیگر به کسب  عنوان قهرمانی نزدیکتر شوند.

رافینیا یکی از بازیکنان خوب و باکیفیت آبی اناری ها در این بازی حساس بود. او پاس گل نخست را داد و گل سوم را هم به ثمر رساند تا نمره بالایی را دریافت کند.

روزنامه الموندو نوشت که رافینیا با درخشش در دیدار برابر رئال بتیس نشان داد که از غیبت عثمان دمبله نهایت استفاده را برده و بازی به بازی در حال بهتر شدن است.

این بازیکن برزیلی که در تابستان از لیدز به بارسلونا پیوست موفق شده است که در رقابت های مختلف ۱۰ گل برای بارسلونا به ثمر رساند و ۱۱ پاس گل هم بدهد تا با آمار نیمار در فصل نخست حضورش در بارسلونا برابری کند.

ژاوی در زمانی که دمبله مصدوم نبود این بازیکن فرانسوی را به رافینیا ترجیح می دهد اما بعد از مصدومیت دمبله نوبت به درخشش هافبک برزیلی رسید. دمبله در دیدار برابر رئال بتیس بعد از سه ماه برای بارسلونا بازی کرد و باید دید که ژاوی در دیدارهای بعدی تیمش آیا بازهم به رافینیا در ترکیب اصلی بازی خواهد داد یا نه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا