ورزشی

اصرار برای ماندن در بارسلونا

با آنکه نام مارکوس آلونسو هنوز در فهرست بارسلونا ثبت نشده و او دو دیدار آغازین لالیگا را از دست داده است اما این بازیکن اصرار دارد در جمع آبی‌-اناری‌ها باقی بماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، مارکوس آلونسو یکی از بازیکنانی است که به خاطر قانون بازی پاک مالی هنوز نامش در فهرست بارسلونا به ثبت نرسیده است. آلونسو دو بازی نخست آبی‌-اناری‌ها را در رقابت‌های لالیگا از دست داده و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از این تیم زیاد است.

با آنکه آلونسو در شرایط سختی قرار دارد اما مصر است در بارسلونا بماند. البته ژاوی هم به این بازیکن اعلام کرده است که با توجه به جدایی یوردی آلبا می‌خواهد او در تیم بماند.

با توجه به جدایی سرجینیو دست از بارسلونا و احتمال انتقال لنگله به لیگ عربستان جا برای مارکوس آلونسو در فهرست بارسلونا باز می‌شود.

آلونسو تابستان سال قبل بود که تصمیم گرفت لیگ جزیره را ترک کند و به رقابت‌های لالیگا برگردد تا این بار پیراهن بارسلونا را بر تن کند. او عملکرد خوبی از خود نشان داد و ژاوی بارها اعلام کرد که از سطح کیفی این بازیکن راضی است.

بارسلونا در دو بازی آغازین فصل جدید لالیگا یک تساوی و یک پیروزی را به دست آورده است و با چهار امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا