عمومیکسب و کار استانها

5 مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو (آپدیت 2023)

لپ تاپ های گیمینگ لنوو برای کسانی که به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای هستند، گزینه های مناسبی می باشند و برای بسیاری از گیمرها، داشتن یکی از مدل های این برند از لپ تاپ جزو ایده آل هایشان محسوب می شود. لپ تاپ های لنوو طیف وسیعی از کاربران را راضی نگه می دارند، از دانش آموزان و دانشجو ها گرفته تا گیمرهای حرفه ای و مهندسان، تجربه لذت بخشی از کار با لپ تاپ های این برند دارند. ما در اینجا هستیم تا 5 مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو را معرفی کنیم. لطفا همراه ما بمانید.

قیمت لپ تاپ lenovo | قیمت لپ تاپ لنوو | قیمت لپ تاپ لنوو core i3

لپ‌ تاپ گیمینگ چه ویژگی‌ هایی دارد

برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟ در اینجا چند مورد از ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ را بررسی می کنیم :

GPU مناسب لپ‌ تاپ گیمینگ

اکثر بازی ها به GPU وابسته هستند و GPU یک لپ تاپ قابل بروزرسانی هم نیست. یک پردازنده گرافیکی خوب باعث می شود که لپ تاپ تا چند سال قابل استفاده برای گیمینگ باشد.

بروزرسانی لپ‌ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ بهتر است امکانی را فراهم کند که بتوانید رم و فضای ذخیره سازی آن را بروزرسانی نمایید.

وضوح تصاویر لپ‌ تاپ گیمینگ

وضوح تصاویر برای کیفیت بهتر بازی با لپ تاپ بسیار مهم است. سریع ترین نمایشگرهای 144Hz، وضوح تصویر 1920×1080 را ارائه می کنند.

صفحه کلید خوب لپ‌ تاپ گیمینگ

شما برای بازی راحت تر و کنترل آن به یک صفحه کلید نرم و راحت نیاز دارید.

عمر باتری لپ‌ تاپ گیمینگ

برای گیمینگ باتری لپ تاپ هم مهم است تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

CPU لپ‌ تاپ گیمینگ

با توجه به هزینه ای که می خواهید برای خرید لپ تاپ گیمینگ صرف کنید، می توانید یک سی پی یو قدرتمند برای لپ تاپ خود انتخاب کنید.

قیمت لپ تاپ lenovo | قیمت لپ تاپ لنوو | قیمت لپ تاپ لنوو core i3

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

لنوو از بهترین برندهایی است که می توانید برای خرید لپ تاپ گیمینگ انتخاب کنید. این برند را همه با لپ تاپ های قدرتمند و قیمت مناسب می شناسند و با توجه به هزینه ای که می کنید، می توانید یک مدل لپ تاپ مناسب گیمینگ از این برند پیدا کنید. 5 مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ این برند در ادامه معرفی می شوند :

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5 Pro (Gen 7)

لپ تاپ های سری لژیون لنوو جزو قدرتمندترین ها هستند و حتما برای خرید لپ تاپ گیمینگ، مدل های مختلف این سری لپ تاپ های لنوو را بررسی کنید. لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro (Gen 7) به یک پردازنده 45 واتی AMD، یعنی Ryzen 7 6800H مجهز شده است که دارای 8 هسته و 16 رشته می باشد و با پشتیبانی از سرعت 4.7 گیگاهرتز، از قدرتمند ترین CPU ها محسوب می شود. برای خرید لپ تاپ های سری Legion  کلیک کنید.

در این لپ تاپ می توانید از یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti با TGP صد و پنجاه واتی استفاده کنید و از اجرای بازی ها در آن لذت ببرید. علاوه ‌بر این، 32 گیگابایت رم DDR5 و 1 ترابایت فضای ذخیره ‌سازی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات از دیگر نقاط قوت لپ تاپ معرفی شده محسوب می شود.

نمایشگر لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro (Gen 7 نسبت تصویر 16:10 را ارائه می‌ دهد و مدل پایه از وضوح فول اچ دی پلاس (1200 در 1920 پیکسل) با نرخ بروزرسانی 165 هرتز و روشنایی 300 نیت پشتیبانی می ‌کند.

قیمت لپ تاپ lenovo | قیمت لپ تاپ لنوو | قیمت لپ تاپ لنوو core i3

لپ تاپ گیمینگ لنوو Yoga 9i

از بهترین لپ تاپ های لنوو 2023 برای گیمینگ، لپ تاپ لنوو Yoga 9i را معرفی می کنیم. نمایشگر این مدل لپ تاپ 14 اینچ است و مجهز به پردازنده Core i7-1280P Intel می باشد همچنین پردازنده گرافیکی آن Intel Iris Xe است.

در لپ تاپ معرفی شده، از رم 16 گیگابایتی استفاده شده است و فضای ذخیره سازی آن یک ترابایت است. وزن لپ تاپ نیز بسیار کم و 1.40 کیلوگرم است و به راحتی می توانید آن را هر جایی حمل کنید.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Yoga 9i با عملکرد فوق ‌العاده خود می‌ تواند هر آنچه از یک لپ ‌تاپ پریمیوم انتظار دارید را برآورده سازد. صفحه نمایش این لپ تاپ از دیگر ویژگی هایی است که باعث بهترین شدن آن شده است، این نمایشگر 14 اینچی نسبت تصویر 16:10 را ارائه کرده و از وضوح فول اچ دی پلاس ( 1920 در 1200 پیکسل) پشتیبانی می ‌کند.

وب‌ کم لپ تاپ نیز از دیگر مشخصات بارز آن است که از یک سنسور 1080p با پشتیبانی از تشخیص چهره Windows Hello استفاده می کند. این ویژگی علاوه بر آنکه باعث حفظ کیفیت تصویر در طول تماس های ویدئویی می شود، روشی قابل اطمینان برای باز کردن قفل لپ تاپ هم هست. پورت های دستگاه نیز شامل سه پورت USB تایپ C با پشتیبانی ازThunderbolt 4، یک پورت USB تایپ A و یک جک هدفون می باشند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad 3i 15-inch

لپ تاپ لنوو با نمایشگر 15.6 اینچ، پردازنده و Intel Core i3-1215U گرافیک Intel Iris Xe، یک مدل لپ تاپ دیگر برای گیمینگ از برند لنوو است. اگر لپ تاپی با قیمت مناسب می خواهید که عملکرد خوبی هم ارائه دهد، لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad 3i 15-inch را انتخاب کنید.

این دستگاه مجهز به پردازنده Core i3-1215U اینتل با شش هسته و هشت رشته می باشد که تا سرعت 4.4 گیگاهرتز را پشتیبانی می نماید. این سطح از پردازنده برای یک لپ تاپ پایه، بسیار مناسب است و با وجود 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD، قدرت لپ تاپ بیشتر خودنمایی می کند. برای خرید لپ های گیمینگ ارزان قیمت می توانید به وب سایت سازگار مراجعه کنید و مقاله راهنمای خرید لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت را مطالعه کنید.

لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad 3i 15-inch از یک نمایشگر 15.6 اینچی با نسبت تصویر 16:9 و وضوح فول اچ دی استفاده می کند که روشنایی 300 نیت را ارائه می دهد ضمن اینکه صفحه نمایش به صورت لمسی است که در این رنج قیمتی بسیار ایده آل می باشد. با تمام این ویژگی ها، لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad 3i 15-inch می تواند یک انتخاب عالی با قیمت اقتصادی برای شما باشد.

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon Gen 10

از بهترین لپ تاپ های Lenovo در سال 2023 به لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon Gen 10 نیز اشاره می کنیم که دارای پردازنده Intel Core i7-1280P و گرافیک Intel Iris Xe می باشد. همچنین رم لپ تاپ 32 گیگابایت بوده و فضای ذخیره‌سازی دو ترابایت SSD دارد.

وزن لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon Gen 10 کمتر از حدی است که تصور می کنید و فقط 1.1 کیلوگرم وزن دارد. این وزن از لپ تاپ، جابجایی و همراه داشتن آن در زمان های سفر را راحت ساخته است.

این لپ تاپ به نسل دوازدهم پردازنده ‌های اینتل یعنی Core i7-1280P با 14 هسته و 20 رشته مجهز می باشد و می تواند تا سرعت 4.8 گیگاهرتز را پشتیبانی کند همچنین با وجود پردازنده گرافیکی Iris Xe قدرتی بی ‌نظیر در اجرای سنگین ترین بازی ها دارد.

صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ نسبت تصویر 16:10 و وضوح فول اچ دی پلاس (1920 در 1200 پیکسل) را ارائه می کند و یک صفحه نمایش لمسی نیز در لپ تاپ استفاده شده است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو ThinkPad Z13

در میان لپ تاپ های گیمینگ لنوو، لپ تاپ گیمینگ لنوو ThinkPad Z13 را هم نام می بریم که دارای نمایشگر 13.3 اینچی، پردازنده (CPU) AMD Ryzen Pro 6000 تا Ryzen 7 Pro 6860Z و گرافیک AMD Radeon 680M می باشد. تمام این ویژگی ها در کنار فضای ذحیره سازی یک ترابایتی اس اس دی و رم 32 گیگابایتی، لپ تاپ را برای اجرای بازی های سنگین مناسب ساخته اند.

وزن لپ تاپ 1.2 کیلوگرم است همچنین شما با خرید این لپ تاپ از یک وب کم فوق العاده با سنسور 1080p با دیافراگم f/2.0 و قابلیت تشخیص چهره Windows Hello استفاده خواهید کرد

اگر هم بخواهیم به نقاط ضعف لپ تاپ گیمینگ لنوو ThinkPad Z13 اشاره کنیم باید بگوییم که تنها با پورت ‌های USB تایپ C سازگار می باشد و فقط دو عدد از آن به همراه یک جک هدفون در این لپ تاپ قرار داده شده اند.

سخن پایانی

در اینجا لیستی از بهترین لپ تاپ های لنوو گیمینگ را به شما معرفی کردیم که بازه های قیمتی متفاوتی دارند. در کل شما برای خرید یک مدل لپ تاپ حرفه ای مناسب گیمینگ باید مشخصاتی از جمله صفحه نمایش، توان باتری، CPU و GPU را مد نظر قرار دهید. ممنون از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

دکمه بازگشت به بالا