عمومیکسب و کار استانها

برگرداندن تلویزیون سامسونگ به حالت کارخانه

ریست تلویزیون سامسونگ

ریست تلویزیون سامسونگ و یا هر دستگاه دیگری به معنی باز گرداندن آن به تنظیمات اولیه می باشد. تلویزیون ها سیستم های پیچیده ای هستند و در صورتی که تنظیمات مورد نظر کاربران بر روی آن اعمال شود و یا به عبارت بهتر تلویزیون شخصی سازی شود ممکن است با مشکل رو به رو شده و به ریست تلویزیون نیاز داشته باشید. تلویزیون های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در صورتی که با مشکل رو به رو شوند به ریست تلویزیون سامسونگ نیاز خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم نحوه ی ریست تلویزیون سامسونگ را آموزش دهیم.

در صورتی که با توجه به مراحلی که در قسمت بعدی به آن ها اشاره می کنیم امکان ریست کردن تلویزیون برای شما فراهم نشد می توانید به واحد  مراجعه کرده و سرویس های تعمیراتی و ریست تلویزیون سامسونگ را دریافت نمایید. ریست کردن تلویزیون سبب می شود اطلاعات نرم افزاری دستگاه به حالت اولیه بازگشته و تنظیمات اولیه ی تلویزیون بر روی آن اعمال شود. به طور کلی برای ریست تلویزیون سامسونگ دو روش وجود دارد. در ادامه به بررسی این دو روش می پردازیم.

روش های ریست تلویزیون سامسونگ

در روش اول لازم است برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ به تنظیمات رفته و گزینه ی تنظیمات کارخانه را اعمال نمایید. در صورتی که برای ریست تلویزیون و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه اطمینان دارید گزینه ی تایید را انتخاب کرده و برای ریست شدن تلویزیون منتظر بمانید.

روش دوم, استفاده از  است که برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. نام گذاری ” منوی مخفی ” در تلویزیون به این دلیل است که برای ورود به این تنظیمات لازم است کد دستوری خاصی را در دستگاه وارد نمایید. توجه داشته باشید گزینه هایی که در این قسمت قرار دارند در صورت تنظیمات اشتباه ممکن است کارایی دستگاه را مختل کنند. در نتیجه اگر اطلاعات کافی برای تنظیم این منو ندارید توصیه می کنیم از ورود به این بخش خودداری کنید. در صورتی که لازم است به این منوی مخفی وارد شوید مراحل زیر را دنبال کنید.

تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ اسمارت | تنظیمات اولیه تلویزیون سامسونگ | چگونه تلویزیون را به تنظیمات کارخانه برگردانیم

به منظور اعمال درست تنظیمات لازم است تمامی این دکمه ها پشت سر هم و بدون مکث و در حالت استندبای فشار دهید: info  +  menu  +  mute  + power. پس از فشار دادن این کلید ها تلویزیون روشن شده و بر روی نمایشگر آن جدول منوی مخفی را مشاهده خواهید کرد. اولین گزینه در این بخش option نام دارد. در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید زیر مجموعه ی آن باز شده که اولین آن گزینه ی reset است. با انتخاب گزینه ی “ریست” ، تلویزیون سامسونگ به تنظیمات کارخانه بازگشته و در طی این فرآیند چند ثانیه تلویزیون خاموش شده و پس از چند لحظه روشن می شود.

نکات مهم در ریست تلویزیون سامسونگ

همان طور که پیش تر اشاره کردیم ریست تلویزیون سامسونگ باعث می شود کلیه ی تنظیمات دستگاه حذف شده و تلویزیون به حالت اولیه باز گردد. با توجه به این امکان کاربران در صورتی که تغییری در تلویزیون خود مشاهده کنند تلویزیون را ریست کرده و به حالت اولیه باز می گردانند. البته توجه داشته باشید در بعضی از تلویزیون ها قسمت ریست تصویر و  از یکدیگر مجزا است.

در صورتی که این مشکلات کلی نبود و صرفا مربوط به یک بخش صدا و یا تصویر بود می توانید به همان قسمت مراجعه کرده و صرفا یک بخش را ریست کنید. در صورتی که از منوی مخفی استفاده کنید کلیه ی تنظیمات ریست خواهد شد. برای راهنمای بیشتر می توانید به homeguide.com مراجعه کنید.

تعمیرات سامسونگ در تهران

واحد  در تهران با بهره مندی از متخصصان حرفه ای می تواند انواع محصولات سامسونگ را تعمیر نماید. متخصصان واحد تعمیرات با بهره مندی از ترفند ها و دانش های تعمیراتی می توانند انواع خدمات تعمیراتی را ارائه نمایند. متخصصان واحد تعمیرات سامسونگ با تمامی محصولات سامسونگ آشنایی داشته و به همین دلیل می توانند تعمیرات آن ها را در مدت زمانی کوتاه اعمال نمایند. مهندسان واحد تعمیرات ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و سپس تعمیرات مورد نیاز را اعمال می کنند. تعویض قطعات یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در واحد تعمیرات سامسونگ انجام می شود.

در صورتی که امکان تعمیر قطعات محصولات سامسونگ وجود نداشته باشد کاربران با کسب اجازه از مشتریان برای تعویض آن ها اقدام می کنند. تمامی قطعات فرسوده ی محصولات سامسونگ در این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند. مرکز سخت افزار ایران از تمامی خدمات ارائه شده در  پشتیبانی می کند.

😍 صبر کن ! صبرکن ! مشاوره رایگانم داریم ! اگه مشکلت حل نشد با تماس بگیر 😍

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا