ورزشی

بند ضد بارسلونا در قرارداد دو رئالی

مارکو آسنسیو در آخرین بازی فصل رئال که برابر بیلبائو برگزار شد، رسما از هواداران رئال خداحافظی کرد و گفته می شود باشگاه بعدی او پی اس جی است. شرایط دنی سبایوس نیز نامشخص است و او که قراردادش به زودی تمام می شود، احتمالا تمدید خواهد کرد.

سبک بازی هر دو بازیکن به گونه ای است که می توانند در بارسلونا خوش بدرخشند ولی احتمال اینکه راهی این باشگاه شوند، صفر است. در ماه های گذشته به خصوص خبر علاقه بارسا به مارکو آسنسیو در چند مقطع منتشر شد اما هرگز به واقعیت نزدیک نبود.

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که آسنسیو و سبایوس بندی در قراردادشان دارند که حتی در صورت اتمام قراردادشان و به عنوان بازیکن آزاد نیز نمی توانند به بارسلونا ملحق شوند. هر دو نیز این بند را قبول کرده بودند. تکلیف آسنسیو که مشخص است و راهی پاریس می شود و سبایوس نیز در صورت عدم تمدید قرارداد، قطعا راهی بارسا نخواهد شد.

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا