عمومیکسب و کار استانها

بهترین بازی‌های پازلی ساعت‌‌های هوشمند

ساعت‌های هوشمند علاوه بر ویژگی‌های کاربردی مختلفی که دارند، می‌توانند سرگرم کننده نیز باشند. در این مقاله از همراه ما باشید تا تعدادی از بهترین بازی های ساعت هوشمند را به شما معرفی کنیم تا در مواقع بیکاری و بی حوصلگی از آنها استفاده کنید.

اموزش نصب بازی روی ساعت هوشمند | بازی هوشمند | بهترین بازی برای ساعت هوشمند

امکانات زیادی بر روی ساعت‌های هوشمند اندرویدی وجود دارد. از پاسخگویی سریع به پیامک‌ها و ‌ها تا پخش کردن موزیک مورد علاقه در هنگام رانندگی و همچنین استفاده از اپلیکیشن‌های سلامتی، کاربردهای مختلف این گجت‌ها هستند. اما نظرتان درباره بازی بر روی مچ دستتان چیست؟ شاید تاکنون این کار را انجام نداده‌اید و هرگز در مورد آن حتی فکر هم نمی‌کنید. اما باید گفت که بازی روی ساعت هوشمند آنچنان هم اعصاب خورد کن و حوصله سر بر نیست. شاید می‌بایست یکی از این بازیهای ساعت اندرویدی را امتحان کنید تا ببینید چگونه برای مدتی شما را درگیر خود می‌کند. به این واسطه ما به سراغ فهرستی از برای ساعت هوشمند رفته‌ایم تا شما را با دنیای بازیهای ساعت اندرویدی آشنا کنیم. لذا اگر می‌خواهید با بهترین بازی ها روی پوشیدنی های اندرویدی آشنا شوید این مقاله از را از دست ندهید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین بازی های ساعت های هوشمند اندروید

  1. بازی 2048

بازی 2048 زمانی که به بازار عرضه شد در بسیاری از پلتفرم‌‌ها طرفداران زیادی پیدا کرد. قانون آن هم بسیار ساده است. صفحه نمایش به یک جدول 4×4 تقسیم می‌شود که در هر کدام از مربع‌های آن یکی از اعداد توان 2 درج شده است. اعداد مشابه می‌توانند روی هم قرار بگیرند و دو برابر شوند. این کار باید آنقدر ادامه پیدا کند تا نهایتا به عدد 2048 که توان یازدهم عدد 2 است برسید. در بین بازی های ساعت هوشمند این بازی شاید دم دست‌ترین و راحت‌ترین بازی موجود باشد. در آن نیازی به عریض بودن صفحه نمایش ندارید و در نمایشگر کوچک ساعت نیز می‌توانید آن را انجام دهید.

  1. بازی Rubik’s Cube

Rubik’s Cube یکی از چالشی‌ترین بازیهای ساعت اندرویدی بوده که به صورت یک پازل ریاضی و منطقی است و شما را درگیر خود می‌کند. در تایید این بازی همین بس که بازی‌های پازلی زیادی در پلتفرم‌های اندروید و iOS با تقلید از این بازی ساخته شده‌اند. اما صفحه نمایش کوچک ساعت های هوشمند شاید کمی اذیت کننده باشد. به همین دلیل در رابط کاربری آن زوم کردن با دو انگشت تعبیه شده است. در طرف دیگر ماجرا نسخه اندرویدی آن نیز موجود است که قابلیت اتصال به ساعت هوشمند را دارد و می‌تواند این نقص کوچک صفحه نمایش را پوشش دهد. با وجود همه این چالش‌ها پیشنهاد می‌کنیم که این بازی مفرح را از دست ندهید.

  1. بازی Repulsion

Repulsion نیز یکی از بازی‌های درگیر کننده در بین بازی های ساعت هوشمند است. در این بازی ابتدا یکی از دو گوی مثبت و منفی را انتخاب می‌کنید و سپس در یک مسیر پر پیچ و خم آن را عبور می‌دهید. به نحوی که نباید با گوی‌های مخالف علامت خود برخورد داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که بازی ساده‌ای‌ست پس پیشنهاد می‌کنیم که هر چه سریعتر برای نصب بازی در ساعت هوشمند خود اقدام کنید و خود را به چالش بکشید.

  1. بازی Flopsy Droid

بازی قارچ خور را که به یاد دارید. Flopsy Droid بسیار شبیه به آن است. رابط کاربری بازی به نحوی طراحی شده که یک ربات اندرویدی را باید از بین لوله‌های مختلف عبور دهید. با وجود اینکه Flopsy Droid یکی از بهترین بازیهای ساعت اندرویدی است، اما صفحه نمایش کوچک این گجت‌ها کمی کار را برایتان سخت می‌کند. پس مراقب باشید که در لحظات چالشی بازی به صفحه نمایش اسمارت واچ خود آسیبی نرسانید.

قیمت ساعت هوشمند بر اساس عوامل مختلفی تعیین میشود. مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت آنها، امکانات ساعت هوشمند نظیر مقاومت در برابر آب، سنسور قدم شمار، سنسور فشارسنج، وای فای و… است که در ساعت های گران تر، این امکانات بیشتر هستند. عامل دیگری که در قیمت ساعت های هوشمند تاثیر گذار است، نام تجاری و برند سازنده آن میباشد؛ برند ساعت هوشمند درصورتی که جزء مشهور ترین برند ها مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی باشد، قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت و علت آن کیفیت بالایی است که این شرکت ها ارائه میدهند. همچنین سابقه درخشانی که این شرکت ها طی مدت زمان طولانی به دست آورده اند نیز در قیمت بالای آنها کمی موثر است

سخن پایانی

در پایان نیز باید گفت که بازی روی ساعت هوشمند شاید خیلی رایج نباشد، اما در مواقعی که گوشی در دسترس‌تبازی‌های رایانه‌ای از کامپیوترهای قدیمی شروع شدند و به تدریج راه خود را به دستگاه‌های سگا، گوشی‌های قدیمی و سپس گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند باز کردند. اما پیشروی بازی‌ها به همین‌جا متوقف نشد. با پیشرفت ساعت‌های هوشمند، نسخه‌های اختصاصی بازی برای این ساعت‌ها ساخته شدند تا افراد را حتی بدون تلفن همراه، سرگرم کنند.

فرقی نمی‌کند داشته باشید یا انواع دیگری از ساعت هوشمند را استفاده کنید، اگر به‌دنبال بهترین بازی‌های ساعت هوشمند هستید، این مقاله زومیت را بخوانید تا با تعدادی از بهترین بازی‌های ساعت هوشمند آشنا شوید.

بهترین بازی‌های پازلی ساعت‌‌های هوشمند
بازی‌های پازلی از جمله بازی‌های مورد علاقه بسیاری از افراد هستند. با توجه به ماهیت چهارخانه این بازی‌ها، انواع مختلفی از بازی‌های پازلی خوب برای گوشی‌های هوشمند موجود است. بهترین بازی های ساعت هوشمند در این ژانر، شامل موارد زیر هستند:

2048for Android Wear : 2048 for Android Wear یک بازی پازلی ساده و رایگان است. در این بازی باید کاشی‌هایی با اعداد یکسان را به هم وصل کنید تا کاشی جدیدی ساخته شود. این کار را ادامه می‌دهید تا به کاشی 2048 برسید.

تتریس (Tetris): تتریس یک بازی پازلی بی‌انتها است که در آن باید بلوک‌های در حال سقوط را طوری روی هم بچینید که یک ردیف کامل ایجاد شود. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، صفحه با پازل‌ها پر شده و بازی تمام می‌شود.

Flow Free

Flow Free: یک بازی پازل ساده و در عین حال اعتیاد‌آور است که در آن باید نقاط هم‌رنگ با لوله‌ها را به هم متصل کنید تا جریان ایجاد شود. بازی نیاز به برنامه‌ریزی و تجسم فضایی دارد و برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است.

بهترین بازی‌های ساعت هوشمند برای تقویت مهارت های منطقی
تقویت مهارت‌های منطقی یک راه عالی برای تیز نگه‌داشتن ذهن و انجام بازی با ساعت هوشمند راهی راحت و سرگرم‌کننده برای انجام این کار است. برخی از بازی‌هایی که می‌توانند دراین زمینه به شما کمک کنند شامل موارد زیر هستند:

 

سودوکو (Sudoku): احتمالا سودودکو را می‌شناسید، یک بازی پازل منطقی کلاسیک که شامل پرکردن یک جدول 9 در 9 از اعداد است؛ به‌طوری که هر ردیف، ستون و زیرشبکه 3 در 3 شامل تمام ارقام از 1 تا 9 باشد. این بازی فوق‌العاده برای ساعت‌های هوشمند هم طراحی شده و در دسترس است. 3. Minesweeper : Minesweeper یکی از بهترین بازی های ساعت هوشمند است؛ یک بازی کلاسیک که احتمالا آن را روی کامپیوتر شخصی خود دیده‌اید. این بازی دارای شبکه‌ای از مربع‌‌های قابل کلیک است، با «مین‌های» پنهان که در سراسر صفحه پخش شده‌اند. هدف این است که صفحه را بدون منفجر‌کردن هیچ مینی، با کمک اطلاعاتی که هر کاشی در مورد مین‌های همسایه به شما می‌دهد، پاکسازی کنید. این بازی برای و سایر ساعت‌های هوشمند در دسترس است.

بهترین بازی‌های ساعت هوشمند برای سرگرمی
برخی از بازی‌ها شما را سرگرم می‌کنند و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند. اگر به دنبال این بازی‌ها هستید، بهترین بازی های ساعت هوشمند برای سرگرمی شامل موارد زیر هستند:

حلقه بی‌نهایت (Infinity Loop): این بازی در اصل برای تلفن هوشمند است، اما از ساعت‌های هوشمند نیز پشتیانی می‌کند. بازی مجموعه‌ای از خطوط را به شما می‌دهد. شما باید آنها را برگردانید تا یک شکل حلقه نامتناهی را تشکیل دهند. کافی است روی هر حلقه ضربه بزنید تا آن را به اطراف برگردانید.

Flappy Bird: این یک بازی محبوب است که در سال 2013 ارائه شد. اگرچه سازنده این بازی، آن را برای گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی نکرده است، اما نسخه‌هایی از Flappy Bird در دسترس هستند که بر روی ساعت‌های هوشمند قابل اجرا می‌باشند.

در این بازی باید روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا پرنده به بالا پرواز کرده و بدون برخورد از بین میله‌ها عبور کند.

سوپر ماریو: اگر طرفدار این بازی قدیمی و پرطرفدار هستید، خوب است بدانید برخی از نسخه‌های آن از جمله بهترین بازی های ساعت هوشمند محسوب می‌شوند. کافی است با ضربه روی ساعت، سوپر ماریو را حرکت داده و از بین موانع عبور دهید.

 

 Ball Escape: همان‌طور که از نام این بازی پیداست، شما یک توپ در مرکز صفحه دارید که با برخورد به کنار‌ها از بین می‌رود. نباید بگذارید توپ به لبه‌های ساعت برخورد کند. قبل از برخورد توپ به لبه، ضربه بزنید تا یک مانع ایجاد کنید و توپ را در جهت مخالف حرکت دهید. با پیشرفت بازی، سرعت توپ سریع شده و کنترل آن سخت‌تر می‌شود.

بهترین بازی‌های ساعت هوشمند برای تقویت حافظه

برخی از بازی های ساعت هوشمند، بر تقویت حافظه تمرکز دارند. برخی از بهترین بازی های ساعت هوشمند برای حافظه شامل موارد زیر هستند:

بازی‌های ساعت هوشمند واقعا جذاب هستند. فرقی نمی‌کند شما چقدر باشد، در هر صورت می‌توانید از این بازی‌ها بر روی آن استفاده کنید. اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، می‌توانید انواع مدل‌ها را در زومیت ببینید و با قیمت مناسب از فروشندگان آنلاین لیست شده خریداری کنید.

انگار ساعت‌های هوشمند قصد دارند که جای گوشی‌های هوشمند را بگیرند. اسمارت واچ‌ها، با داشتن قابلیت‌های تماس، پخش موسیقی و بازی‌های سرگرم‌کننده، می‌توانند در نبود گوشی همراه، نیاز کاربر را برطرف کنند. شاید بازی کردن با ساعت هوشمند کمی دشوار باشد و ترجیح بدهید از گوشی یا حتی کنسول برای بازی استفاده کنید؛ اما برای مواقعی که گزینه‌های دیگر در دسترس نیستند یا مواقعی که می‌خواهید فرزندتان را سرگرم کنید، خوب است مجموعه ای از بهترین بازی برای ساعت هوشمند را بشناسید.

بهترین بازی های ساعت هوشمند

۲. بازی Pong

پونگ یک بازی کلاسیک قدیمی است که روی آتاری انجام می‌شد. حال شما می‌توانید این بازی را روی اپل واچ خود هم انجام دهید. پونگ بازی تنیس است که در حال حاضر با همان طراحی مینیمال و ساده‌ی دو بعدی که از قدیم می‌شناسیم ساخته شده و همان حس و حال قدیمی را تداعی می‌کند. اگر طرفدار تنیس هستید و دنبال یک بازی با گیم پلی جذاب اما ساده می‌گردید، ما به شما بازی Pong را پیشنهاد می‌دهیم.

۳. بازی Memem

یکی از انواع بازی برای ساعت هوشمند، بازی‌های تقویت حافظه هستند. یک بازی ساده و بی‌استرس دیگر که می‌توانید برای مواقع فراغت یا زمان‌هایی که جایی منتظر هستید انجام دهید، بازی MEMEM است. این بازی حافظه تصویری را به چالش می‌کشد و برای کودکان، افراد مسن و هر کسی که می‌خواهد حافظه‌ی خود را ورزش دهد بازی خوبی به حساب می‌آید.

بازی Memem به شما تعدادی رنگ نشان می‌دهد و شما باید این رنگ‌ها را به ترتیب به حافظه‌ی خود بسپارید و بعد از ناپدید شدن، به همان ترتیب کنار هم بنشانید. در ابتدا بازی با تعداد رنگ‌های کم و ساده شروع می‌شود اما رفته رفته باید بیشتر حافظه خود را به کار بگیرید چون تعداد رنگ‌هایی که باید در ذهن نگه دارید بیشتر می‌شوند.

این بازی برای ساعت‌ هوشمند اندرویدی قابل دانلود و انجام می‌باشد.

۴. بازی Lifelong

نظرتان درباره‌ی ماجراجویی و همراهی یک فضانورد چیست؟

تیلور، یک فضانورد است که سفینه‌اش در یک سیاره‌ی دیگر سقوط کرده و او به دنبال راهی است که به زمین برگردد؛ اما به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و به کمک شما نیاز دارد. او باید در این سیاره که یک انگل خطرناک در آن زندگی می‌کند، دوام بیاورد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و شما می‌توانید او را از این مهلکه نجات دهید.

این بازی در سبک تعاملی است و فقط از طریق چت و مسیج دادن با تیلور در ارتباط خواهید بود. او از شما می‌خواهد که در انجام برخی امور کمکش کنید. چند گزینه روی صفحه نمایش داده می‌شود که شما با انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌توانید ادامه‌ی مسیر تیلور را مشخص کنید. برای این که بازی طبیعی‌تر باشد و شکل واقعی به خود بگیرد، بعد از مشخص شدن تسک تیلور، برای مدتی از او خبری نمی‌شود و بعد دوباره سراغتان می‌آید تا کمک بگیرد. مسیرهایی که شما مشخص می‌کنید، می‌تواند جان تیلور را به خطر بیندازد یا او را به زمین برگرداند. پس خوب است با احتیاط و در نظر گرفتن جوانب مختلف او را راهنمایی کنید.

این بازی، هم برای کاربران ساعت اندرویدی و هم اپل واچ قابل دانلود و اجرا است.

این بازی، گیم پلی ساده‌ای دارد و می‌توانید خودتان یا کوچکترها را با آن سرگرم کنید. این بازی هم روی گوشی قابل اجرا است، هم تمام اسمارت واچ‌ها. بازی طراحی رنگارنگ و جذابی دارد و قلق خاصی ندارد که نتوانید آن را به راحتی اجرا کنید. فقط کافی‌ست حواستان باشد که عروس دریایی‌تان به موقع بپرد و سقوط نکند.

اگر خواستید امتیاز خود را اپل واچ ثبت کنید، لازم است که گوشی و ساعت به هم متصل شوند. برای اتصال نیز لازم است گوشی و ساعت نزدیک یکدیگر باشند.

این بازی مختص کاربران ios است و می‌توانند آن را روی آیپد، آیفون و اپل واچ اجرا کنند. این بازی، در لیست بهترین بازی ساعت هوشمند هم جای دارد و اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک با با گیم پلی ساده و سریع هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما امتحانش کنید.

۷. بازی Chess

شطرنج دیگر نیازی به تعریف و توضیح ندارد. اگر دوست دارید روی اسمارت واچ خود بتوانید این بازی استراتژیک که در اصل یک ورزش ذهنی خیلی قوی است را انجام دهید و سلول‌های خاکستری مغز را به کار بگیرید، بهتر است معطل نکنید؛ چرا که می‌توانید شطرنج را برای ساعت خود دانلود کنید و حریف را کیش و مات کنید. جذابیت این بازی، تم های مختلفی است که می‌توانید برای صفحه‌ی شطرنج خود انتخاب کنید. سپس وارد بازی می‌شوید و یک دست شطرنج جذاب را با حریف بازی می‌کنید.

بازی سودوکو دیگر بازی معروف است که برای نرمش ذهنی خوب است و برای طرفداران ریاضی، بازی محبوبی به حساب می‌آید. می‌توانید بازی Sudoku را روی ساعت هوشمند خود دانلود کرده و در اوقات فراغت انجام دهید. نمایشگر بازی مشکی است تا باتری ساعت شما زیادی مصرف نشود. این بازی، ۳ سطح سختی مختلف دارد تا اگر آماتور، با تجربه یا بازیکن حرفه‌ای هستید، بتوانید در این بازی به چالش کشیده شوید. انجام بازی هیچ دشواری خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید.

۹. بازی Touch Round

نظرتان درباره‌ی یک ماشین بازی جذاب روی مچ دستتان چیست؟

اگر حوصله‌ی بازی‌های فکری مانند شطرنج و سودوکو را ندارید، ماشین بازی می‌توانید انتخاب خوبی باشد. در بازی Touch Round که یکی از مفرح‌ترین بازی‌ها برای ساعت هوشمند است، مسیر بازی خود را انتخاب کرده و بدون این که از جاده خارج شوید، مهارت رانندگی خود را به رخ بکشید. شما می‌توانید از بین ۴۰ ماشین و ۲۰ مسیر مسابقه‌ی مختلف، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این بازی هم روی آیپد، هم آیفون و هم اپل واچ قابل اجرا است. اگر آن را روی ساعت خود دانلود کردید، خوب است بدانید که فرمان ماشین همان دیجیتال کراون ساعت است.

بازی 2048 یک اثر ساده و معروف در سبک پازل است. شما در این اثر باید مربع‌ها را جابه‌جا کنید تا حاصل جمع آن‌ها عدد جدیدی را نشان دهد. در شروع شما با عدد 2 کار را آغاز می‌کنید و با ترکیب آن با یک مربع 2 دیگر می‌توانید به عدد 4 برسید. این کار را باید مدام تکرار کنید تا در نهایت بتوانید به عدد 2048 دست پیدا کنید. بازی 2048 یکی از بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند است و در مواقعی که منتظر چیزی هستید و وقت‌تان آزاد است، می‌توانید با آن خود را سرگرم کنید. البته نباید انتظار یک اثر عمیق را داشته باشید. این بازی صرفا یک اثر ساده در سبک پازل است که می‌توان به صورت رایگان آن را از گوگل پلی دریافت کرد.

بازی Infinity Loop یکی دیگر از بازی‌های ساده در سبک پازل است که می‌توان در بین بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند به آن اشاره کرد. بازی به شما خطوطی را می‌دهد و شما باید با چرخش آن‌ها به یک چرخه بی‌نهایت برسید. این اثر یک بازی استاندارد موبایل است که قابلیت پشتیبانی روی ساعت‌های هوشمند را هم دارد. مکانیک‌های بازی Infinity Loop بسیار ساده هستند و فقط کاربر باید با زدن انگشت‌اش روی صفحه خطوط را بچرخاند. به همین دلیل هم تجربه‌اش روی ساعت‌های هوشمند می‌تواند ساده و سرگرم‌کننده باشد. این بازی رایگان است و موارد قابل‌خرید درون‌برنامه‌ای آن هم قیمت پایینی دارند. قطعا این اثر یکی از بهترین بازی های ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود.

جمع بندی

ساعت‌های هوشمند به طور کلی برای بازی کردن چندان ایده‌آل نیستند. این مسئله به این خاطر است که نمایشگر آن‌ها کوچک است و دکمه‌های زیادی برای کنترل بازی وجود ندارد. به همین خاطر هم تنوع بازی‌هایی که برای اسمارت واچ‌ها ساخته شده زیاد نیست و افراد به ندرت برای بازی ساعت را انتخاب می‌کنند. البته، در مواقعی که می‌خواهید وقت خود را پر کنید و وسیله‌ی دیگری برای بازی در دسترس نیست، سراغ ساعت خود بروید. در این مقاله به معرفی بهترین بازی برای ساعت هوشمند پرداختیم. این بازی‌ها را می‌توانید روی ساعت هوشمند خود، از طریق لینک‌های درج شده دانلود کرده و در مواقعی که خواستید، مانند زمان انتظار طولانی بازی کنید. همچنین، چنانچه هر کدام از این بازی‌ها را انجام داده‌اید، یا بازی‌هایی هست که جای آن‌ها در این لیست خالی است، حتما با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا با ساعت هوشمند می‌توان بازی کرد؟

بله، با ساعت هوشمند هم می‌توان بازی کرد. البته به علت کوچک بودن نمایشگر، بازی سخت‌تر خواهد بود و محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد.

بهترین بازی برای ساعت هوشمند چیست؟

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

 

 

دکمه بازگشت به بالا