تخت دوطبقه خوبه؟

برخی افراد برای استفاده بهتر از فضای خانه از تخت های دو طبقه استفاده می کنند. اما این سوال که آیا تخت دوطبقه خوب است یا خیر توسط کارشناسان تانیل چوب مورد بررسی قرار گرفته است تا در صورت نیاز با در نظر گرفتن مزایا و معایب این نوع تختخواب به کاربر مشاوره دهند. خریداران و خریداران می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران تانیل چوب بهترین تصمیم را بگیرند.

تخت | طبقه

نظرات مردم در مورد تخت های دو طبقه

امروزه استفاده از تخت های دوطبقه به جای تخت های یک نفره در دکوراسیون و مبلمان مدرن خانه رواج بیشتری یافته است. گفته می شود دلیل اصلی استقبال و محبوبیت، حفظ فضا است. کودکان نیز به تخت های دو طبقه علاقه بیشتری نشان می دهند. البته این نظر مخالفانی نیز دارد و برخی معتقدند خرید تخت دو طبقه برای مسکن مناسب نیست. اما دلیل این مقاومت چیست؟ در واقع نکته اینجاست که تخت های دو طبقه نه تنها فضای کمی را در اتاق اشغال می کنند، بلکه فضای بازی کودکان را نیز گسترش می دهند. اما این تخت خواب علاوه بر تمامی مزیت های ذکر شده دارای معایبی نیز می باشد که در هنگام خرید تخت باید به آن ها توجه کنید.

چرا می گویند تخت دوطبقه بد است؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا تخت دو نفره ممکن است نامناسب در نظر گرفته شود:

برخی از والدین معتقدند وقتی کودک در طبقه دوم می خوابد نمی توانند خواب او را تضمین کنند. آنها نگران هستند که کودک هر لحظه از ارتفاع سقوط کند. در واقع ارتفاع بین بستر بالایی و خاک جای نگرانی دارد و این مشکل توسط کارشناسان جنگل تنیل حل شده است. به گفته مشاوران تانیل، بیشتر تخت های دونفره تولید شده باید دارای ریل باشند تا از سقوط فرد از طبقه دوم جلوگیری شود.

دلیل دیگر وضعیت ناراحت کننده و استرس زا فردی است که در طبقه بالا می خوابد. معمولا این افراد نزدیک به سقف هستند و آن فرد می تواند به یک موقعیت ناخوشایند تبدیل شود. به عبارت دیگر می توان گفت وقتی فرد در طبقه دوم می خوابد، کیفیت خواب او تحت تاثیر قرار می گیرد. آره، این برای همه صدق نمی کند. افرادی که از فضاهای بسته یا ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دوطبقه استفاده کنند.

شما نباید کودک کوچک را در طبقه دوم بخوابید. دسترسی به تخت در طبقه دوم سخت است و برای بالا رفتن به نردبان یا پله نیاز دارد. به همین دلیل خوابیدن روی تخت در طبقه دوم به کودکان بالای 6 سال توصیه می شود.

اگر فرزندان شما نمی توانند باور کنند که شخصی در طبقه دوم خوابیده است، مشکلات و درگیری های زیادی برایشان پیش می آید. به همین دلیل می توان گفت که دو عدد تخم مرغ باعث افزایش اختلاف بین افراد می شود.

دلیل فروش بالای تخت های دوطبقه

تانیل چوب تولید کننده تخت های عمودی موفق به تولید تخت خواب های دو طبقه جدا شونده شده است. به طور کلی تخت های دو طبقه مزایای زیادی دارند:

ابتدا می توانید از یک تخت خواب تاشو برای استفاده از فضای اتاق استفاده کنید. وقتی بچه ها بزرگ شدند یا اگر اتاقشان از هم جدا باشد، می توانند دو تخت را از هم جدا کنند و مستقل باشند.

دو کودک در یک اتاق می خوابند تا مفهوم همکاری و اشتراک را درک کنند. برای تامین این فضا تخت انتخاب مناسبی است زیرا فضای زیادی ندارد و می توانید وسایل دیگری مانند لباس، جعبه اسباب بازی و چیزهای ساده دیگر را تهیه کنید.

تخت دوطبقه انتخاب خوبی برای هتل ها یا مهمان خانه هاست. این بدان معناست که تخت های دو طبقه فقط برای بچه ها نیستند. اما بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. تختخواب های دوطبقه با طرح چوب تنیل با کشو و کمد در اطراف تخت که می توانید لباس ها و سایر وسایل خود را در آن قرار دهید.

آیا خرید تخت دو طبقه ایده خوبی است؟

نمی توان در مورد مزایا یا معایب تخت دو نفره اظهار نظر ثابت کرد زیرا هر فردی نظر خود را دارد. شما می توانید با توجه به فضای منزل و هدف خود انواع تخت خواب دوطبقه چوبی را با رنگ ها و زیبایی های مختلف مشاهده کنید.برای راهنمایی و خرید با کارشناسان چوب تنیل تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا