عمومیکسب و کار استانها

بهترین هتل کیش برای ماه عسل

کیش یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد داخلی برای سفر ماه عسل است. این جزیره‌ به خاطر داشتن هتل‌های بی‌نظیر با چشم‌انداز زیبا به خلیج فارس، سواحل دیدنی، تفریحات متنوع آبی و خشکی و… مکان فراموش نشدنی برای سفر زوج‌های جوان محسوب می‌شود. ضمن اینکه بسیاری از هتل‌های کیش پیشنهادها و سرویس‌های ویژه‌ای برای ماه عسل دارند که نسبت به سفرهای خارجی به‌صرفه‌تر است. در این مقاله بهترین رزرو هتل کیش برای ماه عسل را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادرس هتل ترنج کیش | پکیج ماه عسل هتل مارینا کیش | تور ماه عسل کیش

بهترین هتل ‌های کیش برای ماه عسل

کیش به هتل‌های لوکس و منحصربه‌فردش معروف است. در این جزیره می‌توانید هم یک سفر لاکچری و تمام عیار و هم یک سفر اقتصادی را تجربه کنید؛ همه چیز بستگی به بودجه شما دارد.

اگر کیش را به‌ عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب کرده‌اید، در ادامه چند هتل معروف در رنج قیمتی مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل های لوکس برای ماه عسل رویایی

در بین انواع هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری جزیره می‌توان هتل‌های زیر را در لیست بهترین هتل‌ های کیش برای ماه عسل قرار داد.

هتل ترنج کیش

طراحی هتل ترنج کیش، آن را به یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های خاورمیانه تبدیل کرده است. این هتل دارای دو فاز بوده که یک فاز آن با ساحل اختصاصی، مشرف به خلیج فارس و فاز دیگر آن بر روی آب قرار دارد و یک هتل دریایی به شمار می‌رود.

فاز دریایی هتل ترنج کیش، یکی از رمانتیک‌ترین هتل‌ها برای اقامت در ماه عسل است. تماشای آبی خلیج فارس و شنای ماهی‌ها از کف شیشه‌‌ای سوئیت‌های دریایی از خاص‌ترین ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. ضمن اینکه اگر سوئیت‌های این هتل را برای ماه عسل رزرو کنید، اتاق مورد نظر شما با تزئینات خاص مثل شمع و گل‌های رنگارنگ، تخت سفید و نورپردازی آماده می‌شود.

از جمله امکانات عمومی هتل نیز می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوع، سالن یوگا، سالن ماساژ، استخر و آتلیه اختصاصی و غیره اشاره کرد.

هتل مارینا پارک

هتل دیگری که می‌توان در لیست بهترین هتل‌های کیش برای ماه عسل قرار داد، هتل مارینا پارک کیش است. امکانات فوق‌العاده هتل با چشم‌انداز بی‌نظیر به خلیج فارس و حدود یک کیلومتر ساحل اختصاصی، آن را نسبت به سایر هتل‌های کیش متمایز می‌کند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارک آبی اختصاصی، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، زمین تنیس، رستوران، فودکورت، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و پرسرعت، ترانسفر رایگان رفت و غیره اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

معماری این هتل بدون شک در اولین نگاه شما را مجذوب خود خواهد کرد. هتلی که به سبک ایران باستان ساخته و سردر و ورودی‌های آن از تخت جمشید الهام گرفته شده است. برخی از سوئیت‌های این هتل چشم‌اندازی به خلیج فارس و برخی دیگر چشم‌اندازی به باغ دارند. ضمن اینکه یکی از خدمات هتل داریوش سوئیت‌های ویژه ماه عسل است که سرویس‌دهی و طراحی آن با سایر سوئیت‌ها تفاوت دارد.

از جمله امکانات اختصاصی این هتل می‌توان به ماساژورهای تایلندی، سالن بیلیارد، پینگ‌پونگ و انواع تفریحات آبی و قایق‌سواری، استخر و سونا، تخفیفات ۵۰ درصدی بر روی برخی از دیدنی‌های  جزیره مثل پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان اشاره کرد.

هتل شایان کیش

اگر می‌خواهید هم‌زمان با اقامت خود در کیش به تفریحات و جاذبه‌های مختلف جزیره دسترسی ساده‌ای داشته باشید، هتل شایان یکی از بهترین هتل ‌های کیش برای ماه عسل است. هتلی که در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار گرفته و دارای سوئیت‌هایی با چشم‌انداز خلیج فارس و همچنین جزیره است.

هتل شایان با اسکله تفریحی کیش، ایستگاه دوچرخه‌سواری، کلوب ورزش‌های آبی و بولینگ مریم و بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری دیگر فاصله بسیار کمی دارد.

در داخل هتل نیز می‌توانید انواع اتاق و سوئیت‌‌های دو تخته را انتخاب کنید که چشم‌اندازی به دریا یا جزیره دارند. از جمله امکانات آن نیز می‌توان به اینترنت رایگان، استخر و سالن ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ و غیره اشاره کرد.

هتل کیش

هتل لوکس دیگری که از جمله هتل‌های جدید جزیره نیز به ‌شمار می‌رود، هتل کیش است. هتل شیک و لوکسی که نسبت به هتل‌های معرفی شده در بالا، هزینه کمتری دارد و به دلیل اینکه تازه تاسیس شده است، پیشنهادهای اقامتی و تفریحی متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مجموعه ۵ ستاره دارای امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، ترانسفر فرودگاهی و گشت رایگان در جزیره، ماساژ، سالن ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع و غیره است.

بهترین هتل‌ های مقرون به صرفه کیش برای ماه عسل

کیش یکی از مقاصدی است که به خاطر تنوع بالای هتل‌هایش، امکان سفر لوکس تا اقتصادی را برای شما فراهم می‌کند. در صورتی که برای سفر ماه عسل دنبال یک هتل به‌صرفه و در عین حال شیک هستید، گزینه‌های زیر برای شما مناسب هستند.

هتل ویدا کیش

اگر به دنبال هتلی شیک و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستید، هتل ویدا کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. هتل ویدا که فاصله کمی با دریا دارد، از جمله هتل‌های ساحلی جزیره به شمار می‌رود و به ‌همین دلیل می‌توانید سوئیت‌هایی که چشم‌انداز رو به‌ دریا دارند را نیز برای اقامت انتخاب کنید.

ضمن اینکه دارای سوئیت‌های ویژه برای ماه عسل با امکانات و تزئینات خاص و متفاوت است. از جمله امکانات هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و غیره اشاره کرد. همچنین با پاساژ مریم و نمایشگاه بین‌المللی فاصله بسیار کمی دارد.

هتل میراژ کیش

یک گزینه به‌صرفه دیگر برای سفر ماه عسل به کیش، هتل میراژ است که امکانات و سوئیت‌های شیکی را در اختیار مسافران، به‌ویژه برای ماه‌عسل قرار می‌دهد. بهترین سوئیت این هتل پرزیدنتال است که چشم‌اندازی رو به دریا و طراحی مدرن و مجهز برای ماه عسل دارد و در بین سایر هتل‌ها دارای قیمت به‌صرفه‌تری است.

موارد متنوعی مثل استخر، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی، سونا و سالن ماساژ، چند رستوران و کافی‌شاپ از جمله امکانات عمومی هتل میراژ هستند.

بهترین هتل های ساحلی کیش برای ماه عسل

بیشتر هتل‌هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم، هتل‌های ساحلی به‌شمار می‌روند. برخی از آن‌ها دارای ساحل اختصاصی هستند و شما با اقامت در آنها می‌توانید هم‌زمان با اقامت در هتل، به‌سادگی به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی داشته و در آن قدم بزنید یا به تماشای غروب آفتاب بنشینید.

علاوه ‌بر هتل‌های فوق از دیگر هتل های ساحلی در کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هتل شایگان کیش
  • هتل ایران کیش
  • هتل پارمیس کیش
  • هتل فلامینگو
  • هتل سورینت مریم
  • هتل ارم
  • هتل سیمرغ
  • هتل هلیا

بهترین زمان سفر ماه عسل به کیش

سفر ماه عسل یکی از مهم‌ترین سفرها در زندگی هر شخصی است. از این رو برنامه‌ریزی دقیق برای آن اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در سفر خود به آن توجه کنید، زمان سفر است؛ چرا که کیش در برخی از فصول علاوه ‌بر اینکه آب‌وهوای مطبوع‌تری دارد، تفریحات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به این جزیره پاییز و زمستان است، اما در اوایل بهار نیز هوا هنوز خنک بوده و می‌توانید بیشترین لذت را از انواع تفریحات آبی و همچنین جاذبه‌های تفریحی کیش ببرید.

کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای داخلی است که معمولا به‌ دلیل تنوع بالای تفریحات و همچنین قیمت پایین نسبت به مقاصد خارجی انتخاب می‌شود. به ‌همین دلیل افراد زیادی نگین خلیج فارس را به ‌عنوان مقصدی زیبا و رمانتیک برای سفر ماه عسل خود انتخاب می‌کنند.

هتل ترنج

رمانتیک‌ترین هتل کیش، هتل ترنج است، رمانتیک و منحصر به فرد زیرا تنها هتل آبی ایران است. اتاق‌های آن، به شکل کلبه‌ روی آب بنا شده‌اند و کف آنها شیشه‌ای هستند. شما در حالی در این اتاق‌ها اقامت دارید که می‌توانید شنای ماهی‌ها را زیر پای خود ببینید. نظیر این هتل دریایی را می‌توان در مالدیو و سواحل کاراییب دید. این هتل علاوه بر فضای رمانتیک، خدمات ویژه‌ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی ارایه می‌دهد.

یکی از خدمات ویژه هتل ترنج وجود عکاسان حرفه‌ای است که از شما در مکان‌ها و مناظر خیره‌کننده عکس می‌اندازند و لحظه را ماندگار می‌کنند.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا یک هتل تمام و کمال است. اگر قصد خرید نداشته باشید می‌توانید حتی روزها از محوطه هتل خارج نشوید. هتل مارینا چشم اندازی رو به دریا دارد. داشتن ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی در سواحل کیش امکانی را فراهم می‌کند که ساعت‌های خلوت و اختصاصی برای خود داشته باشید. همین موقعیت جغرافیایی همه امکانات را فراهم می‌کند که از انواع تفریحات دریایی را در هتل بهره‌ ببرید. از غواصی و جت اسکی گرفته تا کلوب ورزشی آبی.

یکی از امکانات هیجان‌انگیز هتل مارینا داشتن پارک آبی اختصاصی است. علاوه بر اینمی‌توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس هم استفاده کنید. به غیر از رستوران هتل، یک فودکورت بزرگ نیز در محوطه هتل وجود دارد که پذیرای مهمانان است. می‌توانید عصر و غروب را در کافی شاپ هتل بگذرانید که فضایی رمانتیک و آرام دارد.

دکمه بازگشت به بالا