عمومیکسب و کار استانها

THCV چیست و آیا در کاهش وزن موثر است؟

گرچه ممکن است با رایج‌ترین کانابینوئیدها مثل تی‌اچ‌سی (THC)، سی‌بی‌دی (CBD)، یا سی‌بی‌ان (CBN) آشنا باشید، اما انگار که هر ماه نوع جدیدی روزانۀ بازار می‌شود. داشتن آمار همه چیز سخت شده است، و کلمات اختصاری هم کمکی به این قضیه نمی‌کند و ترکیبات شاهدانه و بوته آن بسیار شبیه به هم هستند. قیمت پاد بستگی به قابلیت شارژ کارتریج دارد.

دلتا 9 تی‌اچ‌سی‌وی یکی از همین کانابینوئیدهاست. اگر صرفاً بر اساس نامش فکر کنید این ترکیب زیرمجموعۀ دلتا 9 تی‌اچ‌سی باشد تقصیری ندارید، چون خصوصیات بسیار مشابهی دارد و بعد از کشیدن، خوردن یا ویپ کردن همان اثرات مشابه را دارد. اما باید بگویم که این مسئله با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد.

دانستن اینکه تی‌اچ‌سی‌وی «وید رژیمی» یا «آنتی ماریجوانا» نام‌گذاری شده است کافی است تا متوجه شوید این ترکیب به‌شدت محبوب و بسیار نادر ارگانیک با تی‌اچ‌سی، تی‌اچ‌سی-او‌، تی‌اچ‌سی-پی، یا هر نوع کانابینوئید با اسمی مشابه تفاوت بسیار زیادی دارد. بنابراین تی‌اچ‌سی‌وی چیست؟ آیا باعث نشئگی می‌شود؟ استفاده از آن قانونی است؟ آیا واقعاً به کاهش وزن کمک می‌کند؟ ادامۀ مطلب را با ما همراه باشید تا به همۀ سوال‌هایتان در مورد این کانانوئید که پتانسیل تغییر دادن زندگی‌تان را دارد پاسخ دهیم.

چگونه THCV شبیه THC است؟

از نظر بسیاری ، THCV به دلیل لحن و شکل ظاهری آن بسیار شبیه THC است. در حالی که THC و THCV شباهت هایی دارند ، اما کاملاً متفاوت هستند ، خصوصاً در مورد تأثیراتی که بر مصرف کنندگان می گذارد. از یک طرف ، این کانابینوئیدها از نظر ساختار شیمیایی بسیار شبیه هستند.

به عبارت دیگر ، THCV تحت فرایندی قرار می گیرد که به آن اجازه می دهد تا به اسید کانابایگروارینیک (CBGVA) تبدیل شود. سپس ، CBGVA به اسید تتراهیدروکاناباوینین کربوکسیلیک (THCVA) تجزیه می شود. از آنجا THCVA می تواند یک فرآیند را تجربه کند دکربوکسیلاسیون که در آن از اشعه ماوراء بنفش یا گرما برای ایجاد THCV استفاده می شود.

علاوه بر این ، THC و THCV هر دو گیرنده های خاصی را در بدن ما فعال می کنند. به این گیرنده های اصلی گفته می شود CB1 و CB2. THC و THCV گیرنده های یکسانی را تحت تأثیر قرار می دهند ، با این حال ، مهم است که بدانیم این پاسخ به عنوان یک آنتاگونیست گیرنده CBI و CB2 عمل می کند. از آنجایی که THCV یک آنتاگونیست گیرنده CB1 و CB2 است ، این بدان معنی است که THCV THC را مسدود می کند که از ایجاد دندان های نیش در افراد حشیش جلوگیری می کند.

خواص مهار کننده اشتها از THCV

همچنین ، همانطور که بسیاری از شما می دانید ، همه ما یک سیستم آندوکانابینوئید داریم و این یک سیستم بسیار پیچیده است که عملکردهای مختلف بدن را تنظیم می کند. اشتهای بدن یکی از عملکردهای ویژه ای است که سیستم اندوکانابینوئید تنظیم می کند. تحقیقات نشان می دهد که نوک زدن (احساسی که مصرف کنندگان حشیش پس از تحریک اشتهایشان پیدا می کنند) به دلیل پاسخ در این سیستم است. با گذشت زمان ، نتایج مختلف تحقیق توانایی THC را در تحریک اشتها و عملکرد محرک اشتها نشان داده است.

سیگارهای الکترونیکی امروزه یکی از محبوب ترین جایگزین ها برای سیگارهای معمولی است. “پاد سیستم” هم یکی از انواع پرطرفدار سیگارهای الکترونیکی است که توانسته کمک زیادی برای کسانی باشد، که می خواهند سیگار را ترک کنند. این سیگار الکترونیکی کمک می کند تا افراد در حال ترک سیگار، احساس نیاز خود را از این طریق رفع کنند. امروزه شرکت های بسیاری در دنیا نسبت به تولید سیگار های الکترونیکی پیشرفته اقدام می کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت “پاد سیستم” چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

پاد سیستم چیست؟

پاد سیستم محصولات جدیدی در دنیای سیگارهای الکترونیکی محسوب می شود. اگر تا بحال تجربه خرید ویپ داشته باشید، حتما نام پاد هم برای شما آشنا خواهد بود. پاد در واقع دستگاه هایی الهام گرفته از ویپ است که در مواردی مانند جویس، ابعاد و قدرت دود دهی و نوع کویل تفاوت دارند. می توان گفت پاد سیستم ها انواع کوچکتر ویپ است که کاربر برای حمل آن راحت تر است. در پاد سیستم از سالت نیکوتین استفاده می شود.

در عملکرد این دستگاه مایع سالت نیکوتین تبخیر شده و دود مورد نیاز کاربر را تامین می کند. از همین رو گفته می شود که می توان مناسب ترین جایگزین برای سیگار را انواع پاد و ویپ ارزان قیمت یا حتی لاکچری دانست.
برخی بر این تصورند که خرید ویپ لاکچری بهتر از پاد است. در حالی که این تصور اشتباه است. برای خرید هر کدام از این محصولات باید نیاز فرد ارزیابی و متناسب با آن محصول مورد نظر خریداری شود.

اجزای تشکیل‌دهنده پاد سیستم

اجزایی که در انواع پاد تعبیه شده و کارکرد آن را به همراه دارد، شامل موارد زیر است:

  • محفظه مورد نظر برای باتری، المنت، کویل و کاتان
  • کارتریج برای مایع سالت نیکوتین و اتصال به محفظه
  • کویل متشکل از سیم پیچ های فلزی برای داغ شدن مایع و تبخیر آن
  • دکمه روشن و خاموش
  • سوکت شارژر برای شارژ باتری دستگاه
  • ال ای دی نمایش روشن و کارکرد دستگاه
  • علاوه بر این اجزا پادها دارای لوازم جانبی دیگری نیز هستند که عبارت است از از باتری پاد، شارژر و…

نحوه کار با دستگاه پاد سیستم

برای اینکه با پاد کار کنید، ابتدا باید مخزن مایع را گرم کنید. پس از آن اجزای مختلف مانند کاتان، کویل و المنت را قرارداده و دستگاه را روشن کنید، تا مایع تبخیر شود. همه این مراحل به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

  • آغشته شدن کاتان به مایع سالت نیکوتین
  • قرار گرفتن سر دیگر کاتان لای سیم پیچ های کویل
  • اتصال کویل به المنت
  • گرم شدن المنت
  • تبخیر شدن مایع داخل کاتان پس از داغ شدن المنت
  • تبخیر مایع و تولید دود

دستگاه پاد سیستم برخلاف انواع ویپ، دارای جویسی است که توان تامین نیکوتین مورد نیاز فرد را به اندازه کافی دارا است. ویپ دوکاره یا هر نوعی از ویپ جویسی دارند که از نوع معمولی یا پرمیوم است. اما در هر دو نوع جویس نیکوتین مورد نیاز فرد سیگاری که قصد ترک دارد، تامین نمی کند. از همین رو گفته می شود که بهترین راه ترک سیگار استفاده از انواع پاد است.

 

دکمه بازگشت به بالا