اقتصادیکسب و کار استانها

معرفی پلتفرم وام ارز دیجیتال بلومبارد

این روزها کمتر کسی وجود دارد که نداند دنیای رمز ارزهای دیجیتال، دنیایی پر سود است و اگر دقیق و حساب شده پا به این دنیا بگذارد، می‌تواند موفقیت های مالی خوبی بدست بیاورد. وارم ارز دیجیتال در پلتفرم هایی مانند بلومبارد، این موقعیت را پی روی شما می گذارد. فقط باید کمی هوشیار باشید.

اگر از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، کاردانو، تتر و ریپل و هر نوع ارز دیجیتال دیگر به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت خرید کرده‌اید و در کیف پول خود از این ارزها دارید، می‌توانید به راحتی از پلتفرم‌های وام ارز دیجیتال مانند بلومبارد، وام ارز دیجیتال دریافت کنید. در این پلتفرم می‌توانید ارزهای خود را به عنوان وثیقه در نزد پلتفرم استفاده کنید و مبلغ مشخصی وام دریافت کنید. این کار می‌تواند شما را از وام گرفتن از سیستم بانکی کشور و کلی دردسر اعم از ضامن، معدل حساب و مسدودی پول، و کاغذ بازی نجات دهد.

معرفی پلتفرم بلومبارد و وام ارز دیجیتال بیت کوین

پلتفرم بلومبارد، یکی از چندین پلتفرم وام دهی با ارز دیجیتال است که به راحتی می‌توان ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را در آن به امانت گذاشت و پول نقد دریافت کرد و معمولا افرادی که وام ارز دیجیتال بیت کوین دریافت می کنند، تا 90 درصد از ارزش دارایی خود را می توانند پول نقد بگیرند. افرادی که در کیف پول های ارز دیجیتال خود، ارزهای معتبر و ارزشمند دارند، می توانند آنها را به شکل امنت نزد بلومبارد گرو بگذارند و در مقابل، وام ارز دیجیتال دریافت کنند. اما یک نکته مهم که ممکن است برخی از افراد به آن کمتر توجه کنند این است که، باید یقین پیدا کنند ارزهای آنها در آینده افزایش قیمت پیدا خواهند کرد.

این کار، کمی سخت است و نیاز به دانش بالای تکنیکال و فاندامنتال دارد. افرادی که به هر دلیل، نمی توانند دلیل توجیه پذیر برای افزایش قیمت دارایی خود در آینده پیدا کنند، بهتر است به سراغ وام ارز دیجیتال، نروند.

یکی از مزایای وام ارز دیجیتال به این روش، این است که شخص وام گیرنده می تواند بعد از تسویه حساب اقساط و بدهی خود، کوین های خود را بدون محدودیت از دست دادن، آزاد کند. اگر هم به هر دلیلی نتواند بدهی خود را بپردازد، می‌تواند از کوین های خود که نزد بلومبارد است، بفروشد و بدهی خود را پرداخت کند.

یکی دیگر از خوبی ها و مزایای بسیار مهم بلومبارد این است که می توان این وام را با معاملات فیوچرز جایگزین کرد. معاملات فیوچرز در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار پرطرفدار است و می توان با انجام آنها، سود بیشتری بدست آورد. به عنوان مثال، با استفاده از 10000 سرمایه تتری می توان وام 9000 تتری گرفت و دوباره آن را بیت کوین ی خرید و باز هم نزد بلومبارد وثیقه می کنید تا وام 8100 تتری بگیرید. این کار را بارها تکرار می کنید تا بیت کوین های خریداری شده شما، زیاد شوند. خوبی این کار، استاپ لاست 5 درصد است و بالاتر از ان را متضرر نمی شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به blombard مراجعه نمایید.

نحوه دریافت وارم ارز دیجیتال از بلومبارد

برای دریافت وام ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین یا هر ارز دیگری که مورد پذیرش سایت بلومبارد باشد، می توانید به سایت های واسطه ای که این کار را برای شما انجام می دهند و به راحتی وام خود را دریافت کنید. فقط نباید از خاطر ببرید که این پول نقد به شکل تتر برای شما قابل واریز و استفاده است.

در هنگام دریافت وام تتری از بلومبارد، شما می‌توانید توسط این پلتفرم به تامین کنندگان وام متصل شوید و وام دریافت کنید. در واقع، نرخ معاملات در بلومبارد، شناور است. این پلتفرم به مدت 90 روز وام تتری شما را پرداخت می‌کند و نیم درصد هم کمیسیون دریافت می کند. شما می توانید وام خود را زودتر از موعد پرداخت کنید و فقط  سود ساعاتی را که وام در اختیار شما بوده است پرداخت کنید.

برای دریافت این وام از بلومبارد، باید در این این پلتفرم، حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید فعالیت کنید. البته برخی از سایت های واسطه داخل این کار را برای شما انجام می دهند. آموزش کامل پلتفرم بلومبارد را می توانید اینجا بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا