خانواده و جامعهکسب و کار استانها

حفاظ شاخ گوزنی: انتخاب مدل مناسب برای محیط‌های مختلف

حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ دیوار باغ ویلا

حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان و ویلا می باشد که ساخت این نرده حفاظ در دو مدل تراکم خلوت ارزان و مدل لوکس پرشاخه در صنایع فلزی کوروش تولید و طراحی می گردد. حفاظ شاخ گوزنی دیوار ایمن ترین نرده حفاظ دیوار و حصار ساختمان برای ورودی باغ ویلا و ساختمان های مسکونی می باشد و به شکل شاخ گوزن با بالاترین درجه امنیت ساخته و نصب شده که به منظور جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات بر روی دیوار ورودی منزل و ویلا اجرا می شود.

ارتفاع نرده شاخ گوزنی | قیمت حفاظ شاخ گوزنی | قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال ۱۴۰۰

تاریخچه ساخت حفاظ شاخ گوزنی

در گذشته حفاظ های روی دیوار بصورت سر خم نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظ ها مانند شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ، امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم می باشد .

ساختار حفاظ شاخ گوزنی بصورتی است که سارق هر چند حرفه ای باشد ولی با توجه به نوک تیز و برنده میلگرد های بکار رفته در ساخت شاخ گوزنی، امکان عبور از آن را نخواهد داشت. حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط و باغ ویلا یک عامل بازدارنده موثر برای متجاوزان می باشد زیرا بالا رفتن از حصارهای شاخ گوزنی در محیط حیاط ساختمان و ویلا بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. حفاظ شاخ گوزنی امنیت مکان های مسکونی، تجاری، صنعتی و شرکتی را تامین می کند.

حفاظ های شاخ گوزنی صنایع فلزی کوروش سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود. حفاظ های شاخ گوزنی، جهت ایجاد امنیت برای ملک های مسکونی، باغ و ویلا، ملک های دولتی، سازمانی و تمامی محوطه هایی است که به نوعی ضریب نفوذ از طریق دیوار برای آن ها قابل تصور می باشد.

خرید انواع حفاظ شاخ گوزنی + قیمت نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از محصولات آهنی است که با میلگرد تولید می شود. خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار و درب با بهترین قیمت انجام می گردد و همچنین این حصار به عنوان نرده حفاظ امنیتی استفاده می شود که در ارتفاع های مختلف و استاندارد 70 سانت، 90 سانت، 100 سانت و 120 سانت ساخته و تولید می شود. این نوع حفاظ های معروف به شاخ گوزنی بنابر تراکمی که تولید می شوند قیمت های مختلفی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند. سازندگان نرده حفاظ شاخ‌ گوزنی آنها را در رنگهای مختلفی تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند. گروه تولیدی حفاظ شاخ‌ گوزنی صنایع فلزی کوروش تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با ارائه نمایندگی در سراسر ایران فعالیت دارد.

حفاظ شاخ گوزنی در صنعت، از میلگرد های شمشی و فولادی ساخته می شوند. ابعاد ارتفاعی که در ساخت قطعات شاخ گوزنی استفاده می شود در سایز بندی های استاندارد از “پنجاه” سانتی متر تا “یک متر و بیست” سانت برش داده می شوند و برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتر و‌ موانع بهتری ایجاد کند نوک میله گرد آن را با گیوتین تیز می کنند که مانند سوزن و تیغ “بوته خار آهنی” می شوند و اجازه عبور به افراد و حیوانات را نمی دهند.

حفاظ شاخ گوزنی طرح اف آبشاری

حفاظ شاخ گوزنی آبشاری اف F به منظور برقراری و بالا بردن امنیت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی حصارها و حفاظ روی دیوار برای ایجاد امنیت استفاده می شوند که حفاظ آبشاری نیز یکی از انواع آن ها می باشد. حفاظ های می توانند تا حد زیادی و به خوبی خیال شما را از بابت رفت و آمدهای غیر قانونی از روی دیوار و ورود دزدها به خانه راحت کنند. این حصارها با شاخه های متعدد و نوک های تیزی که دارند افراد را از عبور از روی دیوارها باز می دارند. برای تامین امنیت ساختمان مسکونی، تجاری و اداری خود می توانید از این ابزار به خوبی استفاده کنید.

علت نام گذاری این حفاظ آن است که ظاهری پله ای و آبشار مانند دارد. اگر بخواهیم این نوع حفاظ را با سایر نمونه های مشابه خود مقایسه کنیم باید بگوییم که نسبت به حفاظ لیلیوم و لاله ای دارای قیمت کمتری می باشد و از نظر اقتصادی به صرفه است. حفاظ آبشاری به دلیل جنس فلزی خود دارای ماندگاری بالا می باشد و تا مدت بسیار طولانی نیاز امنیتی شما را تامین خواهد کرد. همچنین شما نیاز به نگهداری و تعمیر آن ندارید چرا که عمر مفید این محصول بسیار بالا می باشد. این نوع حفاظ به دلیل ساختار و طراحی مناسبی که دارد، از ضریب امنیتی زیادی برخوردار است و به همین دلیل افراد و مشتریان زیادی نسبت به خرید آن تمایل نشان می دهند.

حفاظ لیلیوم

می توان گفت حفاظ لیلیوم جزو زیباترین حفاظ های تولید شده تاکنون می باشد. از نظر امنیت حفاظ لیلیوم دارای امنیت بیشتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی است. این حفاظ با الهام از گل زیبای لیلیوم ساخته شده و به صورت دو رنگ رنگ آمیزی می شود، یکی از محاسن فوق العاده این حفاظ گسترش از مرکز بوده که امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می سازد زیبایی و دکوراسیون مد نظر مهندسین و معماران استانداری را تامین کند. امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می سازد.

حفاظ بوته ای خار دار

حفاظ بوته ای را می توان نسل اولیه نرده حفاظ های مدرن دانست. که از نظر ظاهری با شاخه های بسیار تیز با منطق خاصی در هم تنیده است که در ساخت آن محدودیت ارتفاع وجود ندارد و حتی تراکم بیشتر آن در افزایش امنیت بیشتر , نقش بسزایی دارد. حفاظ بوته خار نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیزشبیه به شاخ های قوی گوزن دارد. حفاظ بوته ای از تعداد زیادی شاخه های میلگرد ساخته میشود. برای اتصال میلگردهای حفاظ نرده بوته خار، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO2 استفاده می‌شود که این مورد در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار یکی از انواع نرده آهنی روی دیوار و نسل جدید نرده روی دیوار است. این نوع نرده حفاظ علاوه بر ظاهر زیبا حفاظ جان و مال ساکنین ساختمان نیز میباشد. نرده های سنتی و کلاسیک بعلت اینکه شکل واحدی داشته و زیبایی خاصی نداشتند , از نظر امنیتی نیز دارای ضعف های بودند لذا تولید کننده گان نرده شروع به تولید مدل های جدید حفاظ روی دیوار نمودند که نرده نیزار از جمله آنهاست.

حفاظ سرنیزه ای

نرده حفاظ ساده سر نیزه ای از جمله مدل حفاظ‌ های بسیار کاربردی محسوب میشود که دارای یک نیزه ایستاده میباشد و در مدل های یک و دو نیزه آبشار یا سرخم تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت به سایر مدل حفاظ‌ های موجود بیشتر شناخته شده است، زیرا از طراحی ساده‌ای برخوردار می‌باشد.

حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب یا گل حفاظ مرداب شامل شاخه های قوس دار و خم دار است که بر قسمت انتهای آن گلی شبیه به گل های مرداب وصل شده است . در این حفاظ شاخه ها از پایین به یکدیگر و به شاسی به صورت قرینه متصل هستند. گل های نخل مرداب متشکل از میلگرد هایی کوتاه اند که در مرکز به یکدیگر وصل شده اند. تفاوت حفاظ مدل نخل مرداب با لیلیوم در مدل گل هاست. در مدل لیلیوم گلبرگ ها جمع هستند ولی در مدل نخل مرداب گل تقریبا به حالت تخت در آمده است . شاسی حفاظ مدل نخل مرداب به تقریب یک متر طول دارد. برای حفظ ظاهر مناسب لازم است که شاسی ها در هنگام نصب کاملا در کنار هم چیده شوند تا تقارن به هم نریزد.

دکمه بازگشت به بالا