مشخصات نیم ست اداری امپراطور مدل N990
نیم ستهای اداری، نوعی مبلمان اداری است، ممکن است برای محیطهای کاری کوچکتر یا جلسات کمتری که نیاز به مبلمان کامل ندارند، مناسب باشد. این میتواند شامل میز کار با صندلی، یا میز اجتماعی با صندلیهای جلوگیریکننده باشد. این مجموعهها ممکن است بر اساس طراحی مدرن یا کلاسیک و از جنسها و رنگهای مختلف تهیه شوند تا با سلیقه و فضای محیط کاری هماهنگ شوند.

نام شرکت | مجموعه ناب ایران |
موبایل | 09194844670 |
ادرس | تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰ |
ایمیل | nab-iran@repino.ir |
به طور کلی، نیم ست مبلمان اداری به کاربران اجازه میدهد تا با هزینه کمتر، به دنیایی کاری و حرفهای وارد شوند و در عین حال از امکانات کاری مهمی که نیاز دارند، بهرهمند شوند. نیم ست اداری امپراطور مدل N990 با طراحی شیک، زیبا و منحصر به فرد و قیمتی ارزان یک انتخاب عالی برای خرید است.
لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.
در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:
شماره تماس: 09194844670
(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)
راهنمای خرید نیم ست های اداری
نیم ست های اداری علاوه بر کارایی خود به عنوان فراهم آوردن فضایی برای استراحت و گردهمایی کارمندان و یا افراد منتظر در شرکت و دفتر کار، از لحاظ بصری نیز جلوه ای زیبا و جذاب به محیط دفتر شما بخشیده و هارمونی خاصی را به وجود می آورند.در واقع با افزایش اهمیت جلوگیری از آشفتگی و هر گونه بی نظمی در محیط های کاری، نیم ست اداری با رعایت این مولفه بسیار مهم و اساسی، انعطاف پذیری محیط کاری را تا حد زیادی افزایش می دهند.
نیم ست های اداری علاوه بر ظاهری رسمی دارای طراحی سبک های مدرن و به روزی هستند و در واقع در شمار مبلمان اداری مدرن قرار دارند. انتخاب و چیدمان صحیح این مبلمان در معرفی و اعتبار بخشی شرکت، برند و رده کاری شما به مخاطبین سهم عمده ایی دارند.
در حقیقت خرید نیم ست ها نه تنها هزینه بلکه نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید. چرا که با بهینه سازی، زیباسازی و فضاسازی مناسب، افراد را در مدیریت یک شرکت و مجموعه یاری نموده و به طور غیر مستقیم آن را امری آسان و سهل می نماید. شرکت مبلمان اداری ناب ایران دارای مبل نیم ست اداری در طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی مانند نیم ست های اداری لونا، لوئی منبت، کلاسیک لمسه آمریکایی و … موجود است که همگی در سایت موجود، قابل مشاهده و انتخاب می باشد.
نکات مهم در انتخاب و خرید نیم ست اداری
- یک نیم ست اداری متشکل از یک مبل دو نفره و دو عدد مبل یک نفره است. به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کنند.
برای قرار دادن در تمام فضاها حتی اتاق های مختلف از جمله اتاق رئیس و مدیران جای گرفته و مناسب هستند. البته در هنگام خرید نیم ست اداری باید به اندازه مبلمان و میزان فضای در نظر گرفته برای آن توجه شود.
- از جمله ویژگی های شاخص مبل نیم ست آن است که از کلاف و بدنه ایی مستحکم و بادوام برخوردار است. مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت انواع مبلمان و نیم ست آن ها را از فرسودگی حفظ و در برابر عوامل محیطی مقاوم و بادوام می سازد.
چرا که باید این مبلمان قابل استفاده در مدت زمان طولانی و استفاده مداوم باشد و ظاهر و بافت خود را حفظ نماید. روکش آن نیز بسیار حائز اهمیت بوده و باید از پارچه های مرغوب و بادوامی در آن ها استفاده شده باشد.
این پارچه ها باید در عین زیبا و شکیل بودن، مقاوم بوده و دارای قابلیت شستشو باشند. چون بدین ترتیب بسیار راحت تمیز شده و در نتیجه برای مدت زمان بیشتری قابل استفاده و نگهداری خواهند بود. به عنوان مثال، روکش های چرمی و یا پارچه مخمل از جمله روکش هایی هستند که علاوه بر زیبایی و دوام، دارای قابلیت شستشو نیز هستند. پس در هنگام خرید باید از جنس و کیفیت پارچه و مواد به کار رفته در ساخت مبلمان اطمینان حاصل کرد. به این صورت که باید سطح روکش ها هموار و یکپارچه بوده و فاقد هرگونه برآمدگی، پارگی و یا زدگی و … باشد.
- انتخاب رنگ نیم ست نیز از جمله مواردی است که درستی انتخاب آن در ایجاد دکوراسیون اداری شیک نقش مهمی ایفا می کند. معمولا در این خصوص از رنگ های خنثی بیشتر استفاده می شود.
به دلیل آنکه این رنگ ها برای هر دکوراسیون و ترکیب رنگی متناسب هستند. همینطور نیم ست های رنگی نیز زیبایی خاصی به فضا و چیدمان محیط کاری می بخشند.
- فوم استفاده شده در قسمت نشیمن نیز باید از انعطاف و نرمی قابل توجهی برخوردار باشد. روکش چرمی این فوم جنبه تزئینی داشته به علاوه بافت آن با عبور جریان هوا از خود، از تعریق و بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می نماید.
- اگر در هنگام خرید نیم ست ها به اصول ارگونومیک رعایت شده در آن ها توجه کنید، راحتی و آسایش را برای خود و کاربران آن فراهم کرده اید.
چرا که رعایت اصول ارگونومی در طراحی مبلمان و نیم ست های اداری با استانداردهای کامل بدن سازگار بوده و به همین دلیل راحتی و سلامتی افراد را تضمین می کند.
- همینطور توجه به پایه های مستحکم در هنگام خرید به علت حفظ تعادل و ایستایی مبلمان در فضا و سطوح مختلف است.
- تکیه گاه و پشتی مبلمان نیز با استفاده از فوم های نرم و طبی، راحتی کاربران خود را فراهم می آورند.
- همچنین طراحی بی نظیر و منحصر بفرد این گونه مبلمان منجر به درخشیدن و یکتایی محل کار شما می گردد.
نیم ست اداری و مبلمان اداری را چگونه انتخاب کنیم؟
پخش پذیرش به عنوان ورودی سازمان میبایست بتواند در یک نگاه و اولین حضور بازدیدکننده فضای روبرو پیشرفت، متکی به خود و جذاب کاری شما را به آنها نشان دهد. یک چیدمان مناسب در فضای اداری میتواند افراد را قبل از یک قرار ملاقات از انتخاب سازمان مطمئن کند و نشان دهد که کسب و کاری که قصد همکاری با آن را دارند در تمامی جزییات میتواند بهترین نتیجه را به آنها بدهد. پزشکان، وکلا و شرکتها در طول سالها نحوه چیدمان دفاتر اداری خود را برای حداکثر راحتی کامل کردهاند. در ادامه به بررسی ویژگیهای مورد انتظار برای نیم ست اداری و مبلمان اداری مناسب برای سازمان خواهیم پرداخت.
آنچه باید در فضای پذیرش باشد
قسمت پذیرش، فرش قرمز شما برای کسب و کارها جهت انجام همکاری و تبادلات مالی است. ایجاد یک تاثیر اولیه خوب و تبدیل تجربه انتظار به اتفاقی به یاد ماندنی بسیار مهم است تا همکاریها گستردهتر و مستحکمتر شود. در فضای اداری پذیرش علاوه بر نیم ست اداری و مبلمان اداری، صندلی پذیرش، میز پذیرش، استند، تابلو و بسیاری از موارد دیگر به عنوان جزییات میتوانند قرار بگیرند.
مبلمان مورد نیاز برای اتاق انتظار
مبلمان اتاق انتظار منحصر به فرد است، زیرا بازدیدکنندگان انتظار دارند در فضایی آرام و بدون تنش به انجام مذاکرات کاری بپردازند. البته باید در نظر داشته باشیم که افراد دوست دارند به هنگام حضور در مکانی جدید، فاصلهی کافی را با سایر افراد داشته باشند. حریم شخصی آنها حفظ شود و امکانات و تجهیزات کافی (نظیر میز، جایگاه مطالعه و نوشیدنی و…) داشته باشند. شاید به خاطر همین ظاهر سخت و ضمخت در چند ده سال پیش بوده است که هنوز عدهای از مطب پزشک ترس دارند و یا فضای کاری وکلا را سخت و خشک میبینند. در الی که در حال حاضر دکوراسیون نوین و مدرن به همراه نیم ست اداری و مبلمان اداری فضای بسیار جذابی را برای آنها ایجاد کرده اند.
بهترین نیم ست اداری و مبلمان اداری فضای پذیرش
شاید سخت باشد از کلمهی بهترین برای یک مجموعه استفاده کنیم اما به صورت کلی میتوان گفت، صندلیهای پذیرش، مبلمان اداری مدولار، کاناپه، نیم ست اداری، صندلی اداری و… در کنار سایر تجهیزات مبلمان اداری میتواند فضای اداری را بسیار جذاب و زیبا کند.
صندلیهای اداری پذیرش تکی به افراد فضای شخصی میدهد در حالی که کاناپه میتوانند یک زوج را در خود جای دهند. کاناپههای سه نفره فضایی را برای خانواده یا افراد یک تیم را میتواند در خود جای دهد. میزهای قهوه و مطالعه، فضایی برای مجلات و استراحت فراهم میکند. این مثال نشان میدهد که با توجه به نیاز میبایست برای خرید نیم ست اداری و مبلمان اداری فضای پذیرش اقدام کرد.
تفاوت فضای اداری و پذیرش
یک بخش پذیرش اداری نیازهای همپوشانی با فضای اتاق انتظار دارد، اما تفاوتهای خاصی وجود دارد. فضای پذیرش اداری باید با یک میز با کیفیت بالا و حرفهای جلوه بسیار خوبی داشته باشد. در حالی که فضای اداری معمولاً صندلیهای کمتری نسبت به اتاق انتظار و مبلمان مجلل پذیرایی مانند صندلیهای مبل فردی دارد. سازمانها میتوانند برای ساخت محیط بهتر و جذابتر در فضای اداری، صندلی با میزهای کوچک قرار دهند تا افرادی که نیاز به دسترسی به لپتاب را دارند در مدت انتظار از آنها استفاده کنند. نیم ست مبلمان و مبلمان اداری برای فضای پذیرایی شامل میز یا میز قهوهخوری است و یک فضای شخصی کوچک.