اقتصادیکسب و کار استانها

نکات مهم خرید فرش از کاشان

در این مطلب به بررسی مزایا و نکات مهم خرید فرش از کاشان به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید فرش

زمانی که تصمیم به خرید فرش کاشان گرفتید به چند نکته مهم توجه کنید. در مرحله اول کیفیت و ویژگی های فرش را به طور کلی بررسی کنید، یعنی از فروشنده بخواهید که تمام مشخصات را توضیح دهد. همچنین قیمت فرش را در نظر بگیرید و به برند سازنده آن توجه کنید. در مرحله دوم باید میزان شانه و تراکم فرش را در نظر بگیرید. همچنین در مورد فرشی که قصد خرید آن را دارید از نظر ضخامت و تراکم و همچنین نوع نخ استفاده شده در فرش از فروشنده سوال کنید.

توجه داشته باشید که این فرش تا سال ها باقی خواهد ماند. بنابراین خرید با کیفیت حق طبیعی شماست. اگر دانش زیادی در مورد خرید فرش ندارید، بهتر است این کار را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید. با یک جستجوی ساده در گوگل یا جستجو در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می توانید از این افراد کمک بگیرید.

مزایای انتخاب یک فرش خوب

  1. نوع نخ فرش

مهمترین و اصلی ترین ویژگی یک فرش خوب نخ فرش است. اگر به این موضوع توجه نکنید، می توانید بگویید که پول خود را هدر داده اید. فرش ماشینی با انواع الیاف تولید می شود که بهترین آنها اکریلیک نام دارد. فرشی که نخ خواب آن اکریلیک است یکی از محصولات بادوام و مرغوبی است که می تواند 20 سال به شما خدمت کند.

  1. شانه و وزن فرش ماشینی کاشان

تعداد گره هایی که در عرض فرش بسته می شود را عرض فرش و به تعداد گره هایی که در طول فرش می گویند تراکم فرش می گویند. هرچه شانه فرش ماشینی بالاتر و متراکم تر باشد، ضخامت فرش ماشینی کمتر و فرش نازک تر می شود.

فرش های ظریف مانند فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه برای تزیینات مجلل و خاص استفاده می شود و برای اتو کشیدن مناسب نیست، بنابراین بهتر است از این فرش ها برای چیدمان در پذیرایی استفاده شود.

فرش های با ضخامت کمتر معمولا نرم و بسیار ظریف هستند اما کسانی که زیبایی فرش را ترجیح می دهند و از مبل بیشتر استفاده می کنند بهتر است فرش های 1500 یا 1200 شانه بخرند زیرا این فرش ها بسیار تراکم دار هستند. بافت بسیار ظریفی دارند و این بافت ظریف زیبایی آن ها چند برابر کرده است.

فرش های ضخیم

اگر ترجیح می دهید به جای مبل روی زمین بنشینید، بهتر است از فرش های ضخیم تر استفاده کنید. از فرش های ضخیم می توان برای اکثر قسمت های خانه مانند اتاق خواب، پذیرایی، پذیرایی، اتاق کودک، آشپزخانه استفاده کرد. از نمونه های مدل فرش ضخامت بالا می توان به فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه اشاره کرد. در زیر به برخی از ویژگی های فرش نازک و ضخیم اشاره کرده ایم:

ویژگی های فرش های ظریف:

  1. زیبایی و سبکی طرح
  2. به دلیل فشردگی و تراکم زیاد فرش از الیاف بسیار نازک و شکننده استفاده می شود.
  3. این نوع فرش ها برای مناطق گران قیمت مناسب بوده و ظاهر و حسی منحصر به فرد مانند فرش دستبافت دارند.
  4. خاص ترین ویژگی فرش نازک (1200، 1500) تراکم بالای فرش است که از ورود گرد و غبار و انواع چیزهای دیگر به فرش جلوگیری می کند.

ویژگی های فرش ضخیم:

  1. فرش های ضخیم را افرادی ترجیح می دهند که نشستن روی زمین را به جای نشستن روی مبل ترجیح می دهند.
  2. فرش 700 شانه اصل قیمت مناسب تری نسبت به فرش هایی با تعداد شانه و تراکم بالاتر دارد.
  3. فرش های ضخیم تراکم و مقاومت بالایی دارند و برای مکان های پر رفت و آمد و شلوغی مناسب هستند.
  4. پول فرش

قیمت فرش یکی دیگر از عوامل مهم هنگام خرید است. در صورتی که بتوان فرش را با کمترین قیمت و در عین حال با بالاترین کیفیت خریداری کرد، در این صورت می توان از خرید رضایت کامل داشت. به عنوان مثال، اگر فرش کاشان را از واسطه ها در نمایشگاه های مختلف خریداری کنید، به دلیل سود بالای واسطه ها، ممکن است فرش مورد علاقه خود را به دست نیاورید و مجبور شوید فرشی با کیفیت کمتر یا سایز کوچکتر خریداری کنید، صرفا به همین دلیل. شما از جای درستی خرید نکردید. اما اگر از تولید کننده فرش ماشینی خرید کنید، مثلا خرید در کارخانه تولیدی فرش مثل کارخانه فرش شادرخ کاشان همه واسطه ها را از بین می برید و قطعا فرشی با قیمت بسیار مناسب خواهید گرفت.

خرید مستقیم از کارخانه شادرخ به صورت آنلاین

قیمت فرش

برای حل مشکل مسافت و زمان مشتریان برای خرید مستقیم فرش، کارخانجات فرش شادرخ کویر کاشان فروش آنلاین محصولات خود را آغاز کرده است. به این ترتیب که این کارخانه با طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی شبکه های اجتماعی مختلف توانسته محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانند. مشتریان با مراجعه به وب سایت یا شبکه های اجتماعی این شرکت می توانند فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و مستقیماً از کارخانه خریداری کنند.

برخی از مزایای خرید آنلاین فرش به صورت مستقیم برای مشتری عبارتند از:

– صرفه جویی در زمان

– پس انداز کنید

– امکان مشاهده تمامی طرح های فرش و مقایسه با یکدیگر

– امکان مشاهده خواص مختلف فرش (مانند پرز، تراکم، الیاف فرش و …) و خواندن اطلاعات مفید

– گارانتی تعویض فرش برای ایمن تر کردن خرید شما.

-پرداخت از درگاه؛

-تحویل رایگان فرش در به منزل

دکمه بازگشت به بالا