اقتصادیکسب و کار استانها

فرش سجاده ای 700 شانه با بهترین قیمت از سجاده کارپت کاشان خرید کنید

فرش سجاده ای 700 شانه با بهترین قیمت از سجاده کارپت کاشان خرید کنید: سجاده فرش که با نام های فرش مسجد، فرش نماز، سجاده فرش رولی، فرش متری و فرش سجاده ای محرابی نیز شناخته می شود، فرشینه ای است که هم به صورت تک و هم متری تولید می شود. کاربرد فرش سجاده ای 700 شانه این است که با تعیین جهت قبله، به ایجاد نظم در فضا کمک می کند و زیبایی عبادتگاه ها و اماکن مذهبی با وجود این فرش سجاده ای ها بیشتر می شود.

فرش سجاده ای | فرش سجاده ای ارزان | فرش سجاده ای دست دوم

ابعاد خرید فرش سجاده ای کاشان

بسیار مهم است که قبل از سفارش فرش برای مسجد از ابعاد دقیق فضای مدنظرتان آگاه شوید. برای این کار کافیست روی یک کاغذ طول و عرض فضا را ترسیم کنید و کنار آن متراژ را بنویسید. داخل نقشه فضاهای پرت و ناقواره را نیز به صورت دقیق مشخص کرده و اندازه آن را ثبت کنید.

ابعاد فرش های کلاسیک معمولی کاملا مشخص است. سایزهای استاندارد این فرش ها شامل 12 متری، 9 متری، 6 متری و 4 متری است. اما این روزها کمتر کسی از این فرش های ماشینی استفاده می کند و بیشتر برای خانه ها و منازل طرفدار دارد.

محاسبه قیمت فرش سجاده ای 700 شانه چگونه است؟

بسیاری تصور می کنند طول فرش ضرب در قیمت هر متر مربع از فرش می شود. اما خوب است بدانید که برای محاسبه قیمت فرش ماشینی، طول ضرب در عرض و بعد ضرب در قیمت هر متر مربع می شود. برای محاسبه قیمت لازم است بعد از مشخص کردن ابعاد، جنس نخ سجاده فرش و شانه و تراکم دلخواهتان را نیز مشخص کنید. بعد از آن می توانید با سجاده کارپت کاشان تماس گرفته و بر اساس عوامل گفته شده، قیمت به شما اعلام گردد.

فرش سجاده ای 700 شانه بهتر است یا 1200 شانه؟

اگر در مورد خرید فرش مسجد تحقیق و بررسی کرده باشید، حتما اطلاع دارید که هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، ارتفاع نخ خاب یا ضخامت فرش نیز بیشتر است. معمولا برای منازل و خانه ها، از آن جهت که بیشتر افراد مبل نشین هستند، انتخاب فرش های 1200 شانه بهتر است.

اما به این دلیل که در مساجد و عبادتگاه ها بیشتر نمازگزاران و مومنین روی فرش می نشینند و زانوهایشان مستقیم با فرش در تماس است، بهتر است که از فرش هایی با ضخامت بالاتر استفاده شود. بنابرای این برای فرش کردن فضای حسینیه، نمازخانه و یا مسجد، پیشنهاد سجاده کارپت به شما سجاده فرش 700 شانه با تراکم 2100 و یا 2550 است.

انواع طرح فرش سجاده متری سجاده کارپت کاشان

سجاده فرش ها با طرح های مختلف تولید و اجرا می شوند. اما 3 سبک عمده برای تولید سجاده فرش نماز، شامل فرش محرابی – فرش تشریفات و فرش یکپارچه است.

 عموم مسجدی ها ترجیح می دهند که از فرش محرابی استفاده کنند. فرش تشریفات یا فرش قرمز نیز انتخاب متولیان حسینیه هاست و یا هتل داران.

در این میان فرش یکپارچه با وجود زیبایی و شکیل بودنش، طرفداران کمتری دارد. معمولا مساجد کشورهای عربی به اینگونه طرح های یک تکه یا یکپارچه علاقه نشان می دهند.

رنگ بندی فرش سجاده ای طرح محرابی

با وجود دستگاه های به روز و پیشرفته، امروزه امکان تولید فرش در رنگ های مختلف وجود دارد. اما رنگ های مناسب برای فضای معنوی و عبادتگاه، شامل آبی فیروزه ای، سبز، لاکی، روناسی، فیلی و گردویی است. این رنگ ها نشاط و گرمی خاصی داشته و زیبایی فضا را دوچندان می کنند.

مزایای خرید فرش سجاده ای 700 شانه در مقابل فرش های ساده

  • تعیین جهت قبله
  • ایجاد نظم در صفوف نماز
  • شستن آیان
  • حمل و نقل راحت
  • امکان ترمیم و اصلاح بی دغدغه
  • تنوع طرح و رنگ
  • پوشش دادن فضاهای پرت و ناقواره
  • زیبایی و ایجاد حس معنوی در فضا

بهترین نخ برای تولید فرش نمازخانه ای

از میان نخ های ویرجین، بی سی اف، پلی استر و اکرولیک، بهترین نوع الیاف، قطعا نخ صد در صد اکرولیک است. این نوع نخ به دلیل استحکام و دوامی که دارد، سالهاست در بازار محبوبیت خود را حفظ کرده و به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل شده است.

فرش سجاده ای 700 شانه با بهترین قیمت از سجاده کارپت کاشان خرید کنید

برای ثبت سفارش و خرید سجاده فرش نماز، کافیست با مشاورین متخصص سجاده کارپت تماس بگیرید تا با توجه به میزان بودجه و نوع سلیقه شما، بهترین پیشنهاد را ارائه دهند. جهت ارتباط می توانید با شماره زیر در تماس باشید: از فرش تا عرش با  فرش سجاده ای محراب نقش کاشان.

منبع: خرید فرش سجاده ای 700 شانه (https://sajadecarpet.com/sajade-carpet-price)

دکمه بازگشت به بالا