عمومیکسب و کار استانها

خرید شیرآلات برنز شمال و لیست قیمت روزانه

شیرآلات یکی از تجهیزات مهم در هر خانه هستند. از آنجایی که معمولاً هر چند سال یکبار باید شیرهای بهداشتی خود را تعویض کنیم، باید به دنبال یک گزینه ارزان قیمت مناسب باشیم. در تهیه این مطلب می خواهیم شیرهای برنز شمال را معرفی کنیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید این تجهیزات مهم را با قیمتی مناسب و استاندارد تهیه کنید. پس اگر به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی ارزان هستید تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی شیرآلات برنز شمال

شرکت برنز شمال در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت می کند. این شرکت به تولید محصولات بادوام و باکیفیت معروف است به همین دلیل به برندی شناخته شده و معروف تبدیل شده است. اکثر فروشندگان شیرآلات با این برند آشنایی دارند. یکی از مهم ترین دلایلی که برنز نورث به یک برند معروف تبدیل شده است، استفاده از مواد مرغوب در تولید و عرضه محصولات تولیدی است.

همچنین این شرکت یکی از سازندگان قدیمی و مطرح این صنعت می باشد که در تولید انواع تجهیزات آبرسانی افتخارات زیادی کسب کرده است. اگر به دنبال شیرآلات بادوام و ارزان هستید خرید شیر بهداشتی برنز شمال را با قیمت های استاندارد به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه قصد داریم به معرفی خرید انواع شیرآلات برنز شمال بپردازیم.

خرید انواع شیرآلات برنز شمال

در بین مدل های موجود شیرآلات برنز شمال می توان انواع مدل های اهرمی، دو دسته، ایستاده و دیواری را مشاهده کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی شیرهای برنز شمال بپردازیم تا با کارایی آنها بیشتر آشنا شوید:

  • شیرهای اهرمی: شیرهای اهرمی در واقع شیرهای تک دسته ای هستند که برای مدت طولانی جایگزین شیرهای دو دسته شده اند. یکی از دلایل محبوبیت این مدل از شیرآلات، رعایت بهداشت بالا در استفاده از آنهاست. دلیل دیگر این است که استفاده از آنها برای مصرف کنندگان آسان است. در این مدل از شیرآلات بهداشتی تنها یک دکمه برای مخلوط کردن آب سرد و گرم و تنظیم فشار آب وجود دارد. یکی از بهترین مدل شیرآلات اهرمی برنزی در شمال مدل اترک می باشد.
  • شیرآلات دو دسته: شیرهای دو دسته در واقع یکی از قدیمی ترین انواع شیرآلات مورد استفاده در حمام و آشپزخانه هستند. شیر آب دارای دو دسته در دو طرف می باشد. امکان تنظیم فشار آب با هر دسته وجود دارد. اما هر اتصال یا برای آب سرد یا فقط برای آب گرم اختصاص داده شده است.بنابراین مخلوط کردن آب سرد و گرم باید به طور متناوب در دو طرف انجام شود. استفاده از شیرآلات دو دسته در اماکن عمومی به دلیل تماس بازوهای بالایی با دسته توصیه نمی شود. یکی از بهترین مدل های دو دسته با برند North Bronze مدل بنفش است.
  • انواع شیرآلات ایستاده و دیواری : از نظر محل قرارگیری شیر آب در دو مدل شیرآلات دیواری و شیرآلات ایستاده وجود دارد. انواع شیرهای ایستاده برای نصب روی سینک یا پیشخوان آشپزخانه و سینک سرویس بهداشتی مناسب می باشد. انواع شیرآلات دیواری بهداشتی برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب هستند.
  • شیرآلات توکار: اگر خانه ای با فضای محدود دارید یا به دکوراسیون مدرن علاقه دارید، بهتر است از شیرآلات توکار استفاده کنید. شیرآلات داخلی طراحی منحصر به فردی دارند. این نوع شیر بهداشتی در داخل دیوار نصب می شود و دیگر ظاهر ناخوشایند لوله کشی را نخواهید دید. امروزه شیرآلات توکار در بین مردم بسیار محبوب شده است. قیمت شیرآلات توکار نیز به دلیل داشتن لوازم جانبی و ظاهر مجلل نسبت به سایر انواع شیرآلات بهداشتی بالاتر است.
  • شیرهای گردان: می توانید شیری تهیه کنید که 180 درجه یا حتی 360 درجه می چرخد. این نوع شیرآلات به شما کمک می کنند تا سینک را به راحتی بشویید.
  • شیرهای خرطومی: شیرهای خرطومی در واقع دارای یک شیلنگ داخلی هستند که به راحتی می توانید آن را از بدنه شیر جدا کرده و نقاطی را که دسترسی به آن سخت است را با آب فراوان بشویید. مدل هایی نیز وجود دارند که نیاز به سوراخ اضافی در سینک دارند و به صورت جداگانه در کنار شیر اصلی نصب می شوند.

ویژگی های خرید شیرآلات بهداشتی ارزان قیمت

در اینجا سه ​​عامل اصلی که هر شیر آب باید داشته باشد آورده شده است:

  1. کنترل: فرقی نمی کند از شیرآلات کلاسیک استفاده کنید یا شیرآلات اهرمی مدرن، در هر صورت باید بدانید که چگونه ترکیب آب سرد و گرم خروجی از شیر آب را به راحتی و با دقت تنظیم کنید. به تازگی فناوری باتری و سنسورهای لمسی نیز تولید شده است که بررسی وضعیت خروجی آب را برای شما آسان می کند.
  2. بدنه دهان و دریچه : باز شدن و محفظه کلید روی ظاهر و عملکرد آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، شیر برنزی دنیز دارای یک شیر معمولی ساقه بلند است که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و با دکور خود تنظیم می شوند. محبوب ترین پوشش های مورد استفاده برای شیرآلات برنجی به ترتیب کروم، نیکل و فولاد ضد زنگ می باشد.
  3. آب اسپری کنید اسپری آب به عنوان یک ویژگی اضافی برای شیرآلات استفاده شد. اما امروزه شیر اهرمی دکمه ای برای تغییر حالت خروجی آب به حالت پاشش دارد. این قابلیت برای نظافت با فشار بالا یا شستشوی سینک بسیار مفید است.

برای خرید ظروف چینی و سرویس بهداشتی باید دقت کنید و از محصولات برندهای معتبر مانند چینی کرد استفاده کنید، با استفاده از اطلاعات کارشناس فروش نمایندگی چینی کرد به معرفی محصولات سرویس بهداشتی آن می پردازیم.

سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین عناصر یک دکوراسیون داخلی به حساب می آید که شاید بتوان قسمت روشویی را مهمتر و از طرفی گرانتر از سایر قسمتها دانست و برای خرید ظروف چینی و روشویی، باید دقت لازم را بکار برد و محصولات برند را انتخاب کرد. او از یک کرد اصیل چینی استفاده کرد.

قیمت شیرآلات بهداشتی

قیمت شیرآلات بهداشتی به نوع مواد و آلیاژ استفاده شده در تولید آن بستگی دارد. شیرآلات برنزی معمولا کیفیت خوبی دارند و قیمت مناسبی هم دارند. یکی دیگر از مواردی که خرید آن می تواند بسیار تعیین کننده باشد و استفاده از آن بسیار سخت باشد، تزئینات گران قیمت است، مراقب باشید در دام تجمل گرایی نیفتید.

شاید تزییناتی مانند جواهرات و تجهیزات اضافی در شیرآلات توانسته است راه را برای شیرآلات تزئینی و زیبا به خانه برخی افراد باز کند. اما هزینه های اضافی که قرار است برای خرید این نوع محصولات بپردازند در نظر گرفته نمی شود. جالب است بدانید هزینه نگهداری این نوع شیر آب در طول زمان بسیار بیشتر از خود خرید است. در ادامه پس از معرفی شیرآلات برنزی شمال به معرفی بهترین فروشگاه برای خرید می پردازیم.

معرفی یک فروشگاه معتبر برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان

در قسمت های قبل به معرفی شیرآلات برنز شمال و قیمت شیرآلات بهداشتی پرداختیم. این برند دارای نمایندگی هایی در کشور است که محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهد. فروشگاه کاشی و سرامیک رضایی یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده انواع شیرآلات با برند برنز شمال می باشد. همچنین قیمت این محصولات در کنار کیفیت و ماندگاری خوب آنها به صرفه نیز می باشد.

برای مشاهده قیمت شیرآلات برنز شمال و مشخصات دقیق آنها می توانید به این سایت http://rezaeigroup.ir/ مراجعه کنید و با بررسی و مقایسه محصولات  مختلف شیرآلات برنز شمال بهترین انتخاب را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا