عمومیکسب و کار استانها

20 مدل از شیرآلات سبک کلاسیک در ایران

شیر کلاسیک کی دبلیو سی چه نوع شیرآلاتی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

شیرآلات کلاسیک به شیرآلاتی گفته می‌شود که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند. سبک کلاسیک یکی از سبک‌های دکوراسیون است که از گذشته تا به امروز قدمت و حضور پر رنگی داشته است. سبک کلاسیک، سبکی پر از زرق و برق و تجملات است. طراحی‌های شلوغ و لوکس، استفاده از رنگ‌های طلایی، استفاده از اکسسوری‌های مختلف و هماهنگ و فضایی با رنگ‌های گرم و ترجیحا چند رنگ از ویژگی‌های سبک کلاسیک است. شیرآلات کلاسیک نیز با همین ویژگی‌ها طراحی شده‌اند. شیرآلات کلاسیک را میتوان با عنوان شیرآلات لوکس کلاسیک نیز معرفی کرد و اکثرا در رنگ رز گلد و طلایی و طلا مات طراحی می‌شوند. در ادامه به معرفی چندی از برترین و محبوب ترین مدل شیرآلات کلاسیک لوکس و بهترین قیمت شیرآلات سایت اپال نما می‌پردازیم.

خدمات پس از فروش شیرآلات کی دبلیو سی | شیر kwc مدل ریتا | شیر آشپزخانه kwc

معرفی برترین و محبوب ترین مدل شیرآلات کلاسیک لوکس

 شیر دریا قهرمان

 شیر دریا قهرمان یکی از برندهای ایرانی تولید کننده شیرآلات کلاسیک است و سبک کلاسیک را در اکثر مدل‌های این برند میتوان دید. شیرآلات شودر، یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین تولید کنندگان شیرآلات ایرانی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را تولید میکند و تمامی محصولات آن دارای ۶ سال گارانتی نیز میباشند.

شیرآلات شودر مدل لوکا

یکی از مدل شیرآلات لوکسی که میتوان معرفی کرد و در گروه پرطرفدارترین‌ها قرارش داد، مدل لوکاست. لوکا یکی از مدل شیرلات کلاسیک اهرمی است که در رنگ‌های طلا، طلا مات، مشکی، مشکی طلا، شیری طلا و کروم تولید می‌شود. این مدل شیرآلات کلاسیک از آلیاژ برنج ساخته شده و دارای آبکاری بالاتر از حد استاندارد می‌باشد و در برابر دما و فشار مقاوم است.

شیرآلات شودر مدل بیزانس

مدل بیزانس نیز یکی دیگر از مدل شیرآلات کلاسیک و لوکس میباشد که مجموعه شودر آن را در رنگ کروم و طلایی طراحی وتولید کرده است. مدل بیزانس از جمله شیرآلات لوکس و چشم نواز است و در گروه شیرآلات اهرمی جای میگیرد. مدل بیزانس تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن هست و کاملا مناسب سبک دکوراسیون کلاسیک میباشد. آلیاژ برنجی، کارتریج سرامیکی، آبکاری بالاتر از حد استاندارد، پرلاتور کاهنده مصرف آب، ساختار ارگونومیک و تمیز شوندگی آسان از دیگر ویژگی‌های این شیرآلات لوکس میباشد.

شیرآلات لوکس کرومات

شیرآلات کرومات، یکی دیگر از برندهای شناخته شده شیرآلات لوکس ایرانی است که از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و اقدام به تولید محصولات با کیفیت کرده است. سبک طراحی شیرآلات کرومات بر پایه طراحی روز ایتالیا است و در کنار کیفیت بالا شاهد طراحی فو‌ق‌العاده نیز هستیم.

شیرآلات کرومات مدل کلاسیکال رزگلد

مدل کلاسیکال، در سبک شیرآلات کلاسیک و لوکس طراحی شده و از فرهنگ قدیمی غربی الهام گرفته شده است. کلاسیکال با رنگ گرم و طبیعی و سر پیچی، انسان را از فضای مدرن امروزی دور میکند و به عصر سنتی گذشته میبرد. این مدل از شیرآلات کلاسیک از آلیاژ‌برنج ساخته شده و آبکاری بالاتر از حد استاندارد دارد و همچنین به قطعه کنترل و تنظیم فشار آب مجهز است.

شیرآلات کرومات مدل لاکچری طلایی

همان طور که از نام این مدل شیرآلات کرومات مشخص است، لاکچری طلایی، این مدل از مدل‌های لوکس و کلاسیک بحساب می‌آید. مدل لاکچری کرومات یکی از مدل شیرآلات لوکس ایرانی با طراحی منحصر به فرد است و در آن در کنار رنگ طلایی از رنگ مشکی نیز استفاده شده است. کیفیت بالا، درخشندگی و نمایی متفاوت این شیر را در گروه یکی از برترین و محبوب‌ترین شیرآلات لوکس ایرانی قرار داده است.

شیرآلات قهرمان

قهرمان نیز نامی آشنا در شیرآلات لوکس ایرانی است که در مجموعه شیرالات لوکس آن شاهد شیرآلات کلاسیک نیز هستیم. شیرالات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

شیرآلات قهرمان مدل آنتیک

مدل آنتیک یکی از مدل‌های محبوب شیرآلات کلاسیک و لوکس ایرانی قهرمان است. مدل آنتیک تنوع رنگی بالایی دارد و در رنگ‌های کروم، کروم مات، طلا و طلا مات تولید می‌شود. با نگاه به مدل آنتیک شاهد تلفیقی از طراحی سنتی و تکنولوژی روز هستیم و در نتیجه یکی از شیرآلات لوکس کلاسیک ایرانی را خواهیم دید.

شیرآلات راسان مدل الیزه

مدل الیزه از جمله مدل‌های کلاسیک و لوکس هست که در کنار سبک و چیدمان کلاسیک، زیبایی و لوکس بودن فضا را دوچندان می‌کند. مدل الیزه از مدل‌های اصیل و آنتیک راسان به شمار میرود و تنها در آبکاری طلا مات، کروم مات و رزگلد تولید می‌شود. اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک هست و به دنبال ست شیرآلات کلاسیک لوکس و فارق از تجملات اضافی هستید، مدل الیزه را انتخاب کنید.

شیرآلات درخشان مدل آنتیک

یکی دیگر از مدل‌های جدید شیرآلات کلاسیک، مدل آنتیک درخشان است. در طراحی این مدل به سادگی، سنتی و کلاسیک، جلوه گری و ترکیب رنگی توجه شده است در نهایت شاهد یک طراحی کلاسیک خاص و کم‌نظیر هستیم. مدل آنتیک درخشان دارای دسته فلکه‌ای است که انسان را به گذشته وصل میکند.

شیرآلات کسری مدل ناپل

مدل ناپل نیز یکی دیگر از مدل‌های شیرآلات کلاسیک است. در طراحی کلاسیک این مدل تلاش شده سادگی نیز حفظ شود و با دسته اهرمی همانگ باشد. دسته اهرمی مدل ناپل کارکردن با شیر آب را آسان میکند. این مدل در رنگ‌های کروم و طلایی تولید می‌شود که میتوانید متناسب با رنگ دکوراسیون فضای خود آن را انتخاب کنید.

مرجان خزر مدل امپراطور

یکی از مدل‌های لوکس شیرآلات مرجان خزر، مدل امپراطور است که رنگ رزگلد آن نمایی فوق‌العاده دارد. طراحی این مد به سبک کلاسیک و آنتیک هست در گروه شیرآلات اهرمی جای میگیرد. در طراحی کلاسیک، انتخاب شیرآلات طلایی و رزگلد نما و جلوه بیشتری به فضا می‌دهد و رنگ رزگلد جدیدتر، لاکچری و چشم نوازتر از رنگ طلایی است. البته باید توجه کرد که انتخاب رنگ شیرآلات کاملا به رنگ دکوراسیون فضا مرتبط است و باید هماهنگی کاملی با آن داشته باشد. کیفیت بالا، رنگی زیبا و طراحی خاص مدل امپراطور را در بین محصولات لوکس جای داده است.

بهترین مدل های ست شیرآلات (حمام، سینک، روشویی و شیر توالت)

بهترین مارک ست شیرآلات کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی برترین برند ها و مدل های شیرآلات (شیر حمام، شیر روشویی، شیر سینک ظرفشویی ، شیر توالت) است، خرید ست شیرآلات جدید می تواند نقطه عطفی در زیبایی خانه شما باشد، زیرا ست شیرآلات خانگی معمولاً آخرین راه حل بعد از انجام کارهای اولیه و نصب کابینت هستند. شیرآلات یکی از ابزارهای اصلی تزیین آشپزخانه و خانه است که هر روز با آن سروکار داریم. با انتخاب بهترین گزینه ، باید از بهترین هارمونی برای آشپزخانه و حمام اطمینان حاصل کنید ، ابتدا به رنگ و سبک خانه توجه کنید، رنگ و طرحی را که محیط آشپزخانه را تکمیل می کند تجسم کنید.

بهترین برند های ست شیرآلات در ایران

برند شیرآلات KWC

نام تجاری KWC حدود 140 سال پیش در سوئیس راه اندازی شد. مجموعه ای که در ابتدا در زمینه هنر فعالیت می کرد ، اما پس از مدتی با طراحی شیرآلات خط تولید خود را آغاز کرد. در حقیقت ، این تغییر پس از مرگ بنیانگذار شرکت ، آدولف کار و مهندسی به نام والتر لوگینبال ، ریاست جمهوری را بر عهده گرفت. از آن زمان ، تولید شیرآلات در این مجموعه آغاز شده است. دفتر مرکزی برند KWC در سوئیس و سایر خطوط تولید در کشورهایی مانند ایالات متحده ، آلمان و ایتالیا است.

همچنین ، KWC تنها نماینده رسمی در خاورمیانه ، یک شرکت ایرانی برای ساخت شیرآلات صنعتی و دارای کارخانه تولیدی مجهز به واحدهای قالب گیری ، ریخته گری ، ماشینکاری ، ، آبکاری و مونتاژ در شهرک صنعتی کاوه ساوه است. این شرکت دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی از جمله استاندارد ملی ایران ، گواهینامه CE ، استاندارد اروپایی EN 817 ، ISO14001 و ISO18001 است. امروزه KWC ایران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در کشور ، خدمات رسانی و پاسخگوی نیازهای جامعه است.

برند شیرآلات قهرمان

در تولید بهترین ست شیرآلات ایرانی ، برند قهرمان یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی در کشور است. شیرآلات قهرمان از استانداردهای بین المللی پیروی می کند ، به همین دلیل این محصولات قابل رقابت با شیرآلات آلمان هستند و سهم زیادی از بازار صادراتی ایران را در اختیار دارند.

محصولات قهرمان، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی می‌باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را داراست. همه‌ی این کارها به کار گرفته شده است تا محصولی تولید شود که علاوه بر زیبایی از دوام و کیفیت عالی نیز برخوردار باشد. روکش کاری شیرآلات قهرمان با استفاده از رنگ الکترواستاتیک و یا آبکاری طلایی و کروم انجام می‌گیرد.

محصولات مارک قهرمان با کمک متخصص جهانی و ماشین آلات مدرن تولید می شوند و همچنین دارای استانداردهای بین المللی هستند که می توانند با محصولات سایر کشورهای صنعتی مانند آلمان رقابت کنند. همه این آثار برای تولید محصولاتی استفاده می شود که علاوه بر زیبایی دارای دوام و کیفیت عالی نیز هستند. قهرمانان ست شیرآلات با رنگ طلایی و کروم پوشانده شده اند.

برند شیرآلات اخوان

همه ما با نام تجاری اخوان آشنا هستیم. فعالیت های تولیدی این برند بزرگ همراه با دانش و تجربه فراوان منجر به تولید محصولاتی شده است که نیازهای مردم را برآورده می کند. تخصص اخوان در تولید شیرآلات ، اجاق گاز ، سینک ظرفشویی ، هود با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات مدرن ، این برند را از سایر رقبا متمایز می کند.

این شرکت یکی از بهترین شیرآلات در ایران را تولید کرد و تلاش های آن برای ساخت این گروه از شیرآلات نظرات مثبت مشتریان را جلب کرد و ارائه خدمات پس از فروش گسترده برای همه محصولات خود را در نظر گرفت. اخوان در سال 1348 تاسیس شد. پس از 52 سال توسعه ، اکنون ، با بسته ای از جوایز ، افتخارات و گواهینامه های معتبر در داخل و خارج از کشور ، به عنوان اصلی ترین برند در تولید هود ، کوره ، اجاق گاز ، سینک ظرفشویی و شیرهای بهداشتی تبدیل شده است.

به اگر به دنبال شیرآلات سبک جدید و محصولات آشپزخانه هستید ، اخوان مجموعه کاملی را تولید و به فروش رسانده است. سبک محصولات اخوان عمدتا مینیمالیستی است که کاملاً با سبک دکوراسیون خانه های امروزی مطابقت دارد.

برند شیرآلات راسان

شیرآلات راسان از دیگر محصولات با کیفیت معتبر با سابقه طولانی در تولید شیرآلات بهداشتی صنعتی و کلاسیک می باشد. این شرکت از فناوری های جدید برای تولید محصولات بر اساس کیفیت بالا و کارایی بالا استفاده می کند. رسان علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت ، خدمات قابل اطمینان و مستمری را نیز به مشتریان ارائه می دهد.امروز رسان آماده استفاده از شبکه خدمات گسترده ملت برای خدمات رسانی به مشتریان است تا بتوانید با خیال راحت از محصولات با کیفیت بالا راسان استفاده کنید.

شیرهای راسان با PVD یا خلاء آبکاری شده اند که مقاومت الکتریکی بسیار بالایی به آنها می بخشد. شیرهای بهداشتی راسان در برابر سایش ، خط و خش ، زنگ زدگی ، لکه های آب و … مقاوم هستند.

برند شیرآلات داتیس

داتیس یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم خانگی ایرانی است. این برند محصولا آشپزخانه را تولید می کند و محصولات آن در بازار بسیار محبوب است. یکی از دلایل فروش بالای محصولات داتیس استفاده از قطعات و دوام با کیفیت بالا است. سخت کوشی و مدیریت موثر نمایندگان از دلایل اصلی محبوبیت زیاد برند داتیس در بین بسیاری از مارک های لوازم خانگی است و رضایت مشتری مهمترین هدف این برند است.

برند شیرآلات شودر

شیرآلات ساختمانی برند شودر، یکی از تولید کنندگان برجسته شیرهای اهرمی و کلاسیک ، در اوایل دهه 1970 شروع به کار کرد. طراحی خاص و متنوع ، هماهنگ با فناوری های اروپایی ، استانداردهای ملی و مطابق با سلیقه خانواده ایرانی همواره یکی از ویژگی های بارز محصولات این شرکت بوده است.

شیرآلات ساختمانی برند شودر اولین تولید کننده شیرآلات فولادی در ایران است که با همکاری با همتایان اروپایی خود در این صنعت ، بالاترین کیفیت را در زمینه های فنی و طراحی ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا