عمومیکسب و کار استانها

سفارش کانکس با ساندویچ پنل به همراه 5 درصد تخفیف

معرفی کانکسهای ویلایی ساندویچ پانل :

کانکس ویلایی ساندویچ پانل یک کانکس مسکونی بوده که با استفاده از تایل های ساندویچ پانل ساخته می شود. در چنین حالتی دیواره ها و سقف مقاومت بسیار بالایی در برابر تبادل حرارتی پیدا کرده و سازه کاملا عملکردی مشابه بدنه یخچال خواهد داشت. مورد استفاده ویلاهای پیش ساخته با این سبک در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم بوده که اتلاف انرژی زیادی از طریق دیواره ها و سقف صورت می گیرد. با استفاده از این روش اتلاف انرژی به حداقل رسیده و در مناطق سخت اقلیم به راحتی و با صرف کمترین توان انرژی می توان محیط داخلی را به دمای استاندارد رسانیده و در همان حالت نگاه داشت.

قیمت ساندویچ پانل کانکس | قیمت کانکس 15 متری | قیمت کانکس ساندویچ پانل دست دوم

مزایای سفارش کانکس ساندویچ پانل

سرعت اجرای بالای زمان تولید در کارخانه و زمان نصب در محل.

قابلیت استفاده در تمامی شهر ها با انواع آب و هوا :

به علت عایق بودن جداره ها هم در مناطق خیلی سرد و هم خیلی گرم یا شرجی می توان از آن استفاده کرد.

ضد زلزله :

به علت سبک بودن سازه و استفاده از تایل های بزرگ با جرم کم در هنگام زلزله تخریب نمی شود.

قابلیت جابجایی :

کانکس ویلایی ساندویچ پانل را در ابعاد کوچک به راحتی با یک جرثقیل می توان بارگیری و به محل دیگر منتقل کرد و ابعاد بزرگ آن را نیز بصورت چند تکه جدا از هم حمل و در محل جدید می توان مجدادا به یکدیگر متصل کرد.

    این کانکس ویلایی دو قلو با ابعاد ۸ در ۶ متر دارای ۲ اتاق خواب مجزا و یک سالن پذیرایی و آبدارخانه می باشد.

    تعداد ۶ عدد پنجره upvc و حفاظ و درب ورودی ضد سرقت در این کانکس بکار رفته.

    سرویس بهداشتی این کانکس به صورت مجزا ساخته شده و در قسمت پشت کانکس قرار دارد.

    نمای بیرون از طرح چوب و نمای داخل از جنس pvc و طرح تیره قابل تغییر به سفارش مشتری.

ساندویچ پانل چیست؟

به نقل از کانکس آنلاین؛ ساندویچ پانل از دو لایه ورق گالوانیزه رنگ کوره ای تشکیل شده و در داخل آن یک فوم بکار رفته است که تلفیقی از پلی استایرن و پلی یورتان به ضخامت های مختلف می باشد. سبکی و استقامت بالا دربرابر برودت و حرارت هوا،طول عمر بالا،سهولت در ساخت نسبت به مصالح سنتی از دیگر مزایای این محصول برای ساخت و اجرای ساختمان های پیش ساخته می باشد.

مشخصات فنی ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل :

پوشش بدنه و سقف از ساندویچ پانل به ضخامت ۴ سانتیمتر.

دو طرف ورق فولادی گالوانیزه نمره ۵۰% با رنگ الکترواستاتیک و عایق پلی اورتان دانسیته چهل.

پوشش داخلی از دیوارپوش های روکش دار پی وی سی قابل شستشو با طرح چوب و کاغذ دیواری.

شاسی از تیر آهن نمره ۱۶ بصورت دورکلاف.

کف از نوع تخته ضد آب به ضخامت ۱۸ میلیمتر با کفپوش طرح پارکت یا اجرای سرامیک با روش عرشه فولادی.

اسکلت از پروفیل و ناودانی های سنگین به ضخامت ۲ میلیمتر همراه با اجرای کامل دو دست ضد زنگ جهت جلوگیری از فرسایش سازه.

سیستم برق کشی بصورت روکار با داکت و کلید و پریز ، فیوز مینیاتوری ، سیم کشی تلفن و آنتن.

پنجره ها از نوع دوجداره پی وی سی همراه با حفاظ آهنی در صورت نیاز.

تفاوت کانکس معمولی با کانکس ساندویچ پنل چیست؟

در تعریف کانکس مدل پانلی باید بگوییم این سازه‌ها به‌طور کامل از ساندویچ‌ پانل ساخته شده‌اند که سبب می‌شود عایق خوبی در مقابل گرما و سرما باشند. همچنین به حفظ حرارت، رعایت بهداشت و افزایش ایمنی در شرایطی که به آن نیاز است، کمک می‌کنند. معمولا، انواع ساندویچ پانل کانکس تولید می‌شوند و از آن‌ها انواع دیگر کانکس همچون کانکس کارگاهی، کانکس‌های نظامی، کانکس صنعتی، کانکس ویلایی، کانکس تجاری و فروشگاهی و… ساخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی کانکس ساندویچ پنل این است که می‌تواند برای محیط‌هایی که شرایط سخت اقلیمی دارند و آب‌و‌هوای آن بسیار سرد یا بسیار گرم است، استفاده شوند؛ زیرا ساندویچ پنل‌ها عایق بسیار خوبی بوده و مقاومت بالایی دارند.

تفاوت کانکس ساندویچ پانل با کانکس معمولی، در عایق بودن آن است. برای ساخت کانکس پانلی، عایق پلی یورتان را به‌صورت تزریقی به کار می‌برند؛ اما در یک کانکس معمولی یا کانکس گالوانیزه، از پلی استایرن یا همان یونولیت، به‌عنوان عایق استفاده می‌شود. خاصیت پلی یورتان این است که یک عایق حرارتی بوده و می‌تواند در مقابل سرما و گرما و رطوبت نسبت به پلی استایرن بسیار مقاوم‌تر باشد.

همچنین در کانکس ساندویچ پنل، هر دو دیواره بیرونی و درونی با ورق گالوانیزه پوشانده می‌شود؛ اما در کانکس معمولی، اغلب تنها دیواره‌های بیرونی را با ورق گالوانیزه می‌پوشانند و برای دیوارهای درونی، از دیوارپوش استفاده می‌کنند. معمولاً در کانکس ساندویچ پانل از دیوار پوش داخلی استفاده نمی‌شود؛ زیرا به آن نیازی نیست؛ اما در صورت تمایل، می‌توان آن را بر روی ورق گالوانیزه نصب نمود.

مزایای استفاده از کانکس پانلی

  • قیمت کانکس پانلی نسبت به ساخت یک ساختمان معمولی، بسیار کمتر بوده و در نتیجه در اغلب موارد، خرید کانکس پانلی نسبت به ساخت‌و‌ساز، به‌صرفه‌تر و منطقی‌تر است.
  • به دلیل عایق بودن دیواره‌ها و همچنین استفاده از پانل سقفی و کفی، صرفه‌جویی بسیار زیادی در هزینه‌های گرمایش و سرمایش اتفاق می‌افتد. این نوع سازه‌ پیش ساخته، می‌تواند حدود ۲۰ درصد هزینه‌های انرژی ساختمان را کاهش دهد.
  • استفاده از ورقه‌های ساندویچ پنل دارای تاییدیه است که توسط مرجع صدور گواهینامه مستقل بین المللی تایید شده است.
  • استفاده از ساندویچ پانل کانکس به شما این امکان را می‌دهد که علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها در تولید و نگهداری سازه خود، سرعت و سادگی بیشتری هنگام سفارش، نصب و استفاده از آن تجربه نمایید.

کاربردهای متنوع ساندویچ پنل‌ها

ساندویچ پنل کانکس یک از پرکاربردترین ساندویچ‌ پنل‌ها هستند که در تولید انواع کانکس استفاده می‌شود؛ زیرا عایق بسیار مقاومی را شکل می‌دهند که مانع از هدر رفت گرما و سرما، انرژی و همچنین مانع از نفوذ باران یا عوامل دیگر می‌شود. از کانکس پانلی برای تولید انواع کانتینرها، پشت بند تریلرها، اورژانس سردخانه، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌های صحرایی و… استفاده می‌گردد.

انواع کانکس ساندویچ پانل

از نظر نوع استفاده و کاربری، این کانکس‌ها به دو دسته کلی کانکس‌های متحرک یا mobile conex و کانکس‌های ثابت یا fixed conex تقسیم می شود کانکس های متحرک چرخ دارند و به همین می توان از آنها به عنوان کانکس کاروان استفاده نمود زیرا از قابلیت حرکت و جابه جا شدن برخوردار هستند. کانکس ثابت نوع رایج کانکس است که به‌صورت ثابت و برای مدت زمان طولانی در یک محل ثابت می‌ماند و کاربری‌هایی چون کانکس ویلایی پانلی، کانکس تجاری، کانکس صنعتی و… دارند.

راهنمای خرید کانکس پانلی که به آن نیاز دارید!

هنگام انتخاب بین خرید کانکس پانلی و کانکس معمولی باید به مواردی توجه نمایید تا بتوانید یک انتخاب مناسب و ایده‌آل برای سازه‌ی خود داشته باشید. این موارد را در ادامه بیان کرده‌ایم.

شرایط جوی و آب و هوایی

بسته به نوع آب و هوایی که منطقه‌ی محل نصب کانکس دارد، می‌توانید بین کانکس ساندویچ پنل و کانکس معمولی انتخاب کنید. همانطور که گفته شد کانکس پانلی دارای عایق پلی یورتان است که سبب می‌شود همچون یک یخچال بزرگ صنعتی، از تبادل دمایی بین فضای بیرون و درون کانکس جلوگیری شود. یک کانکس معمولی یا کانکس ورقی، دارای عایق پلی استایرن است که ۴ سانتیمتر ضخامت دارد و از نظر عایق بودن، نمی‌تواند ممانعت زیادی از تبادل گرما و سرما انجام دهد. با این‌حال چنانچه در منطقه معتدلی زندگی می‌کنید و می‌خواهید در کانکس شما تبادل هوایی بیشتری با محیط وجود داشته باشد، کانکس ورقی، کافی است.

میزان امنیت

یک مسئله مهم در انتخاب نوع کانکس، امنیت آن است. میزان امنیت کانکس ورقی یا معمولی نسبت به کانکس پانلی بیشتر است و علت آن وجود اسکلتی با تعداد ستون‌های زیاد است. در تولید سازه‌های پانلی، نایل‌های بزرگ پانلی که همان ورق‌هایی هستند که در جداره‌ی آن‌ها فوم پلی یورتان تزریق شده است، به‌صورت اسکلت سازه و به شکل یک کلاف کلی ساخته شده و پس از قرارگیری در کنار یکدیگر، از محل مخصوص وصل می‌شوند؛ اما در کانکس ورقی، اسکلت نقش مهمی دارد و از یک شبکه مش با پروفیل‌های آهنی ساخته می‌شود که ورق‌های بدنه خارجی توسط پیچ یا پرچ روی آن‌ها وصل می‌شود.

وزن کانکس

همانطور که پیشتر گفته شد، یکی از مشخصات فنی کانکس‌های ورقی، وجود اسکلت فلزی است و به همین دلیل سبب شده است، وزن کانکس ورقی نسبت به کانکس پانلی بیشتر باشد و به همین دلیل چنانچه قصد دارید سازه خود را بر روی محل‌هایی همچون پشت بام و یا فضا‌هایی که استحکام کمتری دارند، بنا کنید؛ بهتر است از کانکس پانلی استفاده نمایید. همچنین برای محل‌هایی که بر روی بلندی قرار دارند نیز به‌دلیل سنگین بودن وزن کانکس ورقی، بالا بردن آن توسط جرثقیل مشکل‌تر خواهد بود.

قیمت کانکس پنلی

یکی از تفاوت‌هایی که بین کانکس پانلی و کانکس معمولی وجود دارد، تفاوت قیمت در آن‌ها است. اغلب کانکسی که با ساندویچ پانل تولید می‌شود، قیمت بالاتری دارد؛ البته در تولید کانکس ورقی ممکن است انواع خاصی از ورق‌ها استفاده شوند که برخی از آن‌ها قیمت بالاتری از نوع پانلی دارند. با این‌حال، اغلب در صورتی که متراژ دو کانکس با یکدیگر برابر باشد، هزینه ساندویچ پانل بر اساس متر مربع، بیشتر از انواع ورقی آن است.

دکمه بازگشت به بالا