خانواده و جامعهکسب و کار استانها

پیراهن کوتاه و گلدار بچه گانه در رنگ های شاد + تصاویر

مدل لباس های مخمل بچه گانه جذاب و زیبا

پوست کودکان بسیار نرم و لطیف است و البته حساس است و به همین جهت لباس های کودک معمولا از جنس مخمل و پنبه می باشند. یکی از بهترین جنس های پارچه برای لباس کودک، مخمل است. پارچه مخمل خیلی نرم است و از ترکیب ریون و الیاف ابریشم به دست می آید. پارچه مخمل دارای سه نوع ساده، کبریتی و طرح دار می باشد. با پارچه مخمل می توان لباس متفاوت مانند سارافون، ، پیراهن و … دوخت. چنانچه انتخاب شما برای لباس دخترتان پارچه مخمل ساده می باشد می توانید که قسمت یقه و آستین لباس، به آن مدل بدهید و یا با استفاده نوارهای گیپور در آن قسمت ها کار کنید. لباس بچه گانه مخمل انواع مختلفی دارد و از خانه تا مجالس رسمی می توان از این نوع لباس ها استفاده کرد. جهت خرید انواع لباس پلیس بچه گانه، خرید لباس نظامی پسرانه و خرید لباس خلبانی جنگنده می توانید به سایت هوتاپ مراجعه نموده و لباس دلخواه خود را سفارش دهید.

پیراهن بچه گانه‬‎ | لباس گل گلی بچه گانه‬‎ | لباس مجلسی دخترانه ۸ ساله‬‎

بلوز و شلوار خانه مخمل

پارچه مخمل لطافت دارد، حس راحت بودن به کودک شما می دهد و می توانید با دوختن و خریدن یک و شلوار مخمل، لباسی زیبا و مناسب برای خانه را برای دختر خود تهیه کنید.

هودی مخمل

هودی از جنس مخمل، انتخاب خوب برای فصل پاییز و زمستان است. با انواع مختلفی که پارچه مخمل دارد، می توانید هودی شیک و مناسب با سن دختر را انتخاب کنید. تصور کنید که هودی مخمل کلاه دار در فصل چقدر می تواند خاص باشد.

پیراهن بچگانه دخترانه از جنس مخمل

برای دوخت پیراهن بچه گانه مخمل، می توان از مخمل یا جنس ساده و یا کبریتی استفاده کرد. پیراهن دخترانه مخمل خیلی طرفدار دارد و دختران را بسیار دوست داشتنی می کند. می توانید در انواع مختلفی این پیراهن را بخرید و بدوزید. اگر جنس پارچه مخمل شما از جنس مخمل کبریتی است، می توانید یک پیراهن کوتاه، با آستین های بلند و پف دار بدوزید و در قسمت مچ دست آن دکمه به کار ببرید که باعث شیک شدن پیراهن می شود. شما با نوارهای رنگی می توانید در قسمت جلوی لباس را تزیین کنید.

سارافون بچگانه دخترانه مخمل

سارافون مخمل، برای تمام فصول مناسب است و می توانید در طول سال برای فرزند استفاده کنید، در فصول سرد می توان با پوشیدن یک بلوز یا بافت هماهنگ با رنگ سارافون در زیر سارافون و ست کردن آن با یک تل یا سربند، استایلی خاص برای کودک ایجاد کنید.

رنگ های پر طرفدار مخمل در لباس بچگانه

پارچه مخمل رنگ های مختلف دارد و تنوع زیادی دارد. یکی از رنگ هایی که همیشه مورد توجه قرار می گیرد و پر کاربرد است رنگ قرمز در پارچه مخمل است. رنگ قرمز همیشه مورد توجه کودکان قرار می گیرد و آنها علاقمند به رنگ لباس قرمز می شوند. برای لباس بچه گانه و دخترانه از جنس مخمل، رنگ های دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل لباس نخی دخترانه آستین دار بلند شیک و جذاب

تابستان فصل رنگ های گرم، شاد و هیجان انگیز است. بهترین انتخاب برای استایل تابستانی و تیپ شیک تابستانی استفاده هوشمندانه و درست از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یکدیگر است. از این رو فصل تابستان نیز لباس های مخصوص به خود را دارد و در این مطلب برای شما عزیزان تصاویری از مدل های لباس و پیراهن نخی دخترانه استین دار بلند 2023 گلدار و شیک را فراهم کرده ایم. پس با ما در بخش  همراه باشید.

مدل لباس یکسره نخی دخترانه تابستانه شیک و جدید 2023

در ادامه این مطلب تصاویری از مدل های متنوع و زیبای لباس دخترانه شامل سارافون ، تیشرت دامن ، بلوز دامن ، پیراهن مجلسی و پیراهن تابستانی را مشاهده می کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر، به مشاهده و خرید تمام مدل های لباس نخی و شیک دخترانه بپردازید. استفاده از رنگ‌های تیره مانند مشکی و قهوه‌ای تیره در تابستان با جذب نور خورشید، دمای بدن را افزایش می‌دهد و احساس گرما به شما دست می‌دهد. در استایل تابستانی به جای رنگ های تیره از رنگ های روشن مخصوصا سفید استفاده کنید.

لباس های گشاد و راحت بهترین انتخاب برای فصل گرم تابستان هستند. در روزهای گرم سال با پوشیدن لباس های نخی و سبک، جریان هوا در زیر لباستان باعث خنکی و راحتی بدن می شود.برای شرکت در مهمانی ها و مجالس می توان از پیراهن های نخی بلند استفاده کرد. همچنین برخی از طرح های پیراهن نخی به راحتی دوخته می شوند که می توانید در محیط خانه خود از آنها استفاده کنید. رنگ های سبز و آبی به دلیل احساس آرامش ، خنکی و طراوت برای نوع تابستانی مناسب هستند.

برای دوخت لباس های نخی از پارچه های مختلفی مانند ساده، طرح دار و گلدار استفاده می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. همچنین لباس های نخی در دو رنگ تیره و روشن موجود می باشند. تابستان فصل پادشاهی خورشید در آسمان است. شاید به همین دلیل است که پوشیدن لباس هایی به رنگ قرمز و نارنجی احساس خوبی به شما و اطرافیانتان می دهد. می توانید رنگ های زرد و نارنجی را با رنگ های آبی، بنفش و خاکستری ست کنید.

قرمز یکی از شادترین رنگ هاست که کاربردهای زیادی به خصوص در فصل پاییز و تابستان دارد. تابستان فصل میوه های رنگارنگ و قرمز است و پوشیدن لباسی به رنگ قرمز انرژی شما را افزایش می دهد و آن را با رنگ های سفید و خاکستری ترکیب می کند.

پیراهن گلدار بچه گانه تابستانی

پیراهن های کوتاه یکی از لباس های بچه گانه هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. یکی از پرطرفدارترین مدل های پیراهن بچه گانه، پیراهن های گلدار هستند که در رنگ های شاد و ودوست داشتنی تولید میشوند. پیراهن های گلدار برای دختربچه ها جزو لباس های پرکاربرد است و در موقعیت های مختلف میتوانند مورد استفاده قرار دهند. پیراهن های گلدار با دامن کلوش برای دختربچه های لاغر بسیار مناسب اند و میتوانند کمی آن ها را چاق تر نشان دهند مخصوصا اگر از رنگ های شاد و روشن در آن ها استفاده شده باشد.

بررسی انواع مدل­های لباس مجلسی کودک

انتخاب و خرید لباس مجلسی کودک و بچه گانه برای مادران کاری سخت اما دلپذیر است. خانمها زمانی که به یک عروسی و یا مهمانی مهم دعوت می­شوند، معمولاً خرید و تهیۀ لباس کودک و فرزند خود را در اولویت کارهای خودشان قرار می­دهند. انتخاب لباس برای کودکان زیر 5 سال راحت تر است چون کودک 3 تا 5 سال به راحتی سلیقه و نظر مادر را می پذیرد. اما کار انتخاب لباس برای کودکان بالای 5 سال کمی سخت تر می شود زیرا باید به نظر و سلیقۀ آنها هم احترام گذاشت.

برای آنکه بتوانید یک مدل لباس مجلسی شیک انتخاب کنید بهتر است که قبل از خرید، مدل­های لباس مجلسی کودک موجود در سایت­ها و شبکه های اجتماعی را با فرزند خود بررسی کنید و نظر آنها را در رابطه با لباس بپرسید تا با مدل­های مورد پسند آنها آشنا شوید. با ما همراه باشید تا انواع مدل­های لباس مجلسی کودک و بچه گانه و لباس مجلسی نوجوانان را با هم بررسی کنیم.

نکات مهم برای خرید لباس مجلسی کودک و بچه گانه

تهیۀ مدل لباس مجلسی برای پسران به مراتب از تهیۀ لباس برای دختران راحت تر است، زیرا پسران انتخاب محدودتری دارند. کت و شلوار و یا بلوز و شلوار، انتخاب بسیار مناسبی برای پسر بچه هاست. می­توانید طرح و رنگ کت و شلوار پسرتان را به گونه ای انتخاب کنید که با لباس همسرتان ست شود. مدل لباس دختر بچه ها بسیار متنوع تر از مدل لباس پسر بچه هاست. خوشبختانه طرح و تنوع مدل لباس بچه­ گانه به قدری زیاد است که حتی سخت پسندان هم به راحتی می­توانند یک یا چند مدل از آن را انتخاب کنند. توصیه می­کنیم که در زمان خرید لباس مجلسی کودک و بچه گانه به نکات زیر حتماً توجه کنید:

  • لباس­های آزاد و راحت انتخاب کنید زیرا بچه ها مدام در حال فعالیت هستند و اگر در لباس احساس راحتی نداشته باشند، خسته و بد اخلاق می­شوند.
  • به جنس پارچۀ لباس مجلسی حتماً دقت کنید. حتماً از پارچه های نرم و لطیف مثل پارچه های نخی، گیپور و حریر برای طراحی و دوخت لباس مجلسی فرزندتان استفاده کنید.
  • به اندازۀ لباس حتماً توجه کنید تا بهترین و مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید. لباس­های تنگ کودک را کلافه می­کند.
  • راه رفتن با پیراهن­های بلند برای کودکان سخت است. تا حد امکان برای بچه های زیر 5 سال لباس­های دنباله دار انتخاب نکنید. تنوع در مدل لباس مجلسی کوتاه برای بچه ها به قدری زیاد است که خودتان هم تمایلی به انتخاب لباس­های بلند نخواهید داشت.
  • از رنگ­های روشن و شاد برای انتخاب لباس کودکان استفاده کنید تا روحیۀ شاد و پرانرژی آنها مضاعف شود.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید

تنوع در لباس های کودکان باعث شده که فرآیند انتخاب برای شما راحت تر و سریعتر شود. در ادامه چند مدل از لباس مجلسی بچه گانه شیک را بررسی می کنیم.

    مدل لباس عروس بچه گانه پرنسسی کوتاه: بچه ها علاقۀ شدیدی به لباس عروس دارند. اگر می خواهید که یک لباس رویایی و فراموش نشدنی برای فرزندتان تهیه کنید حتماً از مدل لباس عروس بچه گانه پرنسسی استفاده کنید. لباس پرنسسی یک مدل فانتزیست که حتماً دختر شما در آن می درخشید. اگر دوست دارید که با دخترتان ست کنید، مدل پرنسسی گزینۀ مناسبی برای شماست.

·        مدل لباس بچه گانه با پارچه گیپور

    پارچۀ گیپور جزء پارچه های مورد علاقۀ طراحان است زیرا با این پارچه به راحتی می توانند مدل­های مختلفی از لباس­ مجلسی کودک طراحی کنند. طرح و نقش پارچه های گیپور بسیار زیاد است و از این پارچه می توانید برای دوخت لباس های ست مادر دختری استفاده کنید. توجه داشته باشید که از لباس مجلسی ­های گیپور در مراسم های مهم استفاده کنید.

·        لباس حریر بچه گانه مجلسی

    در فصول گرم سال می­توانید از حریر برای طراحی و دوخت لباس مجلسی کودک استفاده کنید. جنس نرم و لطیف و رنگ های زیبای حریر باعث شده که بچه ها به این نوع لباس­ها علاقه خاصی داشته باشند.

·        مدل لباس اسپرت دختر بچه

    لباس­های اسپرت خیلی راحت هستند و ظاهری زیبا و خاصی به فرزند شما می­دهد. طرح و رنگ این مدل لباس­ها بسیار زیاد و متنوع است که می­توانید لباسی را انتخاب کنید که تن پوش زیبا و منحصر به فردی به فرزندتان بدهد. لباس­های اسپرت با طرحهای ساده و فانتزی به شما این امکان را می­دهد که از آن در مکان­ها و مراسم­های مختلف استفاده کنید.

·        لباس مجلسی برای نوزادان

    انتخاب لباس مجلسی برای نوزاد کمی سخت است و باید به نرمی و راحتی لباس بیشتر از طرح و رنگ آن توجه کرد. اگر می­خواهید که از نوزاد خود عکس­های خاطره انگیزی بگیرید می­توانید از مدل لباس عروس نوزادی استفاده کنید.

·        مدل لباس نخی دختر بچه ها

    لباس­های نخی برای فصل تابستان بسیار خنک و مناسب است. پیراهن­های نخی که از پارچه های گلدار و طرحدار درست شده اند استایل زیبا و خاصی به بچه ها می­دهند.

مدل لباس مجلسی جدید برای دختران نوجوانان

دختران در سنین نوجوانی دوست دارند که توجه همگان را به خودشان جلب کنند بنابراین در انتخاب لباس مجلسی بسیار حساس، دقیق و سخت گیر هستند و دوست دارند که لباسی را انتخاب کنند که در آن بدرخشند. خوشبختانه طرح و مدل­های متنوعی از لباس مجلسی ایرانی برای دختران نوجوان در بازار موجود است که کار انتخاب را برای آنان راحت تر کرده است. معمولاً دختران نوجوان در بررسی مدل­های لباس مجلسی آنقدر غرق در انتخاب طرح و رنگ لباس می­شوند که توجهی به تناسب و هماهنگی لباس با فرم اندام و رنگ پوست خود ندارند.

اگر شما مادران گرامی این موضوع را در زمان خرید به فرزند خود گوشزد کنید، به او کمک می­کنید که استایل شیک و زیبایی داشته باشد. پیراهن­های مجلسی، کت و سارافون و کت و شلوار از مدل­های مناسبی برای خرید لباس مجلسی برای دختر 13 ساله است. پیراهن­های بلند و دنباله دار و یا پیراهن های پرنسسی می­تواند پیشنهاد هیجان انگیزی برای تهیۀ لباس مجلسی برای دختر 15 ساله باشد.

دکمه بازگشت به بالا