عمومیکسب و کار استانها

نحوه دریافت مدرک بین المللی icdl برای مهاجرت

مدرک بین المللی icdl چیست؟

مدرک بین المللی icdl ، مدرکی است که فرد با داشتن آن می تواند هم در ایران، هم در سایر کشورهای دیگر به کار و فعالیت در زمینه icdl بپردازد.

Icdl، یکی از مهارت هایی است که امروزه هر فردی برای سرعت بخشیدن به زمان انجام امور مختلف و افزایش دقت در کارها به وسیله کامپیوتر، باید تا حدودی با آن آشنا باشد.

افرادی که در زمینه icdl مهارت نداشته باشند، می توانند برای آشنایی با icdl و سایر مهارت های آن (مهارت های هفت گانه) از روش های مختلف استفاده کنند.

روش های زیادی جهت آموزش مهارت icdl وجود دارد.

رجوع به آموزشگاه ها، یکی از راه های کسب مهارت بین المللی می باشد.

هرگاه هنرجویان برای یادگیری مهارت icdl به آموزشگاه های مختلف مراجعه کنند و در دوره های آموزشی مهارت icdl شرکت کنند، در پایان دوره های از آن ها آزمونی گرفته می شود.

اگر هنرجو مهارت کافی را در زمینه icdl، در این کلاس های آموزشی کسب کرده باشد، می تواند در آزمون موفق شود و از آموزشگاه مدرک دریافت کند.

این مدرک، مدرک معتبر و مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

برای دریافت مدرک بین المللی icdl، کافی است بعد از دوره های آموزشی icdl در آزمون پایانی (که به صورت آنلاین و حضوری)، که جهت دریافت مدرک بین المللی icdl برگزار می شود شرکت کنید و با کسب نمره قبولی این مدرک را به دست آورید.

فرق مدرک بین المللی icdl (یا هر مهارت دیگری) با مدرک فنی و حرفه ای icdl، مایکروسافت آفیس (یا سایر مهارت های دیگر) تنها صادر کننده آن ها می باشد.

مدرک بین المللی از اعتبار جهانی برخوردار است و تمامی کشورها آن را قبول می کنند.

اما تایید مدرک فنی و حرفه ای، در هر کشوری شرایط خاص خود را دارد.

ICDL بین المللی

مدرک بین المللی icdl تهران

افرادی که در تهران زندگی می کنند، یا به عنوان دانشجو یا مهمان در تهران مشغول به تحصیل و فعالیت می باشند، می توانند برای دریافت مدرک بین المللی icdl تهران اقدام کنند.

برای این کار کافی است آدرس آموزشگاه هایی را که در تهران به برگزاری دوره icdl می پردازند، پیدا کند.

سپس به صورت حضوری (یا در صورت امکان به صورت غیر حضوری و آنلاین) با آموزشگاه ارتباط برقرار کند و شرایط دریافت مدرک بین المللی icdl را از آن ها سوال کند.

در صورت رضایت هنرجو، نسبت به شرایط و هزینه های لازم جهت دریافت مدرک بین المللی icdl، می تواند بعد از مدتی کوتاه مدرک بین المللی icdl (در تهران) کسب کند.

بعضی از آموزشگاه های تهران، بدون برگزاری آزمون به افراد مدرک icdl اعطا می کنند، اما این مدارک از اعتبار کافی برخوردار نیستند.

ICDL تهران

مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت

امروزه استفاده از کامپیوتر، نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر رواج زیادی پیدا کرده است.

افرادی زیادی هستند که به دلایل مختلف میل به مهاجرت دارند. این افراد دوست دارند در کشورهایی به جز ایران به زندگی، کار و فعالیت بپردازند.

اگر این افراد دارای مهارت کافی در زمینه کامپیوتر باشند، می توانند با کسب مدرک بین المللی کامپیوتر، برای مهاجرت آماده شوند.

شرط گرفتن مدرک بین المللی ICDL برای مهاجرت، شرکت در دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری کامپیوتر می باشد.

این دوره ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برای هنرجویان نیازمند این مهارت برگزار می شوند.

بهترین مدارک بین المللی برای مهاجرت

به طور کلی اگر کسی بخواهد به کشور دیگری مهاجرت کند و در کشور مورد نظر برای خود شغل ایجاد کند، باید برای مهاجرت مدرک بین المللی داشته باشد.

مهاجران می توانند مدرک بین المللی برای مهاجرت خود را در زمینه ها مختلف از آموزشگاه ها و سازمان های فنی و حرفه ای دریافت کنند.

برای مهاجرت به فرد کمک می کند تا بتواند در کشور دلخواه خود، به راحتی شغل راه اندازی کند یا در ادارات و ارگان های خصوصی و دولتی آن کشور استخدام شود.

مدارک بین المللی زیادی وجود دارند که جزو بهترین مدارک برای مهاجرت می باشند.

افراد ماهر (در زمینه های مختلف) با در دست داشتن مدرک بین المللی به راحتی مهاجرت می کنند و در کشور مربوطه برای انجام امور مختلف در اداره ها شرکت ها استخدام می شوند.

بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت | لیست مدارک بین المللی برنامه نویسی | لیست مدارک بین المللی فنی حرفه ای

بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت عبارت اند از:

رشته و صنعت های یاد شده همیشه، در هر زمان و مکانی مورد نیاز انسان است و افراد با کسب این مدرک های بین المللی به راحتی می توانند در کشورهای دیگر برای خود شغل پیدا کنند.

مدارک فنی و حرفه ای برای مهاجرت

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای ICDL

افراد زیادی هستند که شرایط زندگی کردن در ایران را ندارند و به اجبار باید مهاجرت کنند.

این افراد برای مهاجرت به کشور مورد نظر خود، باید در یک زمینه به کار و فعالیت بپردازند تا بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.

بعضی از افراد فکر می کنند تنها با مدرک بین المللی (کامپیوتر و سایر رشته های دیگر) می توانند به سایر کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

اما این گونه نیست و افراد با دارا بودن مدرک فنی و حرفه ای ICDL (و بسیاری از رشته های دیگر) نیز می توانند به فکر مهاجرت باشند.

البته باید توجه کرد که تنها دارا بودن مدرک فنی و حرفه ای (و بین المللی) برای مهاجرت کافی نیست و فرد باید در زمینه مورد نظر تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

این نکته را به یاد داشته باشید که شرایط مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای برای تمامی کشورها یکسان نیست و هر کشوری شرایط خاص خود را دارد.

بهتر است قبل از اقدام به برای مهاجرت به یک کشور، شرایط آن را بررسی کنید تا هزینه و زمان زیادی از دست ندهید.

برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای می توانید به آموزشگاه فنی نو مراجعه کنید یا ایمیل بزنید

کارشناسان ماهر در این آموزشگاه شما را در تمامی مراحل دریافت مدرک (فنی و حرفه ای و بین المللی) یاری می کنند

 

دکمه بازگشت به بالا