عمومیکسب و کار استانها

بهترین شرکت طراحی غرفه های نمایشگاهی سال 1402

بهترین شرکت ساخت و طراحی غرفه های نمایشگاهی

در این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی های بهترین شرکت ساخت غرفه های نمایشگاهی و سپس به معرفی 9 تا از بهترین شرکت ساخت غرفه های نمایشگاهی و در ادامه به تعریفی از غرفه سازی نمایشگاهی، اهداف آن و نکات مهم در ساخت غرفه نمایشگاهی نیز می پردازیم. بسیاری از مردم فکر می کنند که استفاده از ابزارهایی مانند غرفه سازی می تواند نقش مهمی در توسعه تجارت داشته باشد، زیرا امروزه حضور در نمایشگاه های متعدد یکی از استراتژی های توسعه کسب و کار است. ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به ارائه محصولات منحصربفرد در مقابل مشتریان علاقه مند، در جذب تعداد زیادی مشتری عبوری بسیار مهم است.

هرچه فعالیت شرکت در غرفه های نمایشگاهی بهتر نمایش داده شود و برای مخاطب جذابتر باشد، طراحی غرفه با نوع و هدف تامین کننده تناسب بیشتری دارد. برای اهداف طراحی، طراح غرفه باید از متریال مخصوص غرفه آگاه باشد. علاوه بر این، هدف از ساخت غرفه نمایشگاهی داشتن ایده خلاقانه است، زیرا این ایده باید مخاطب را درون غرفه نگه دارد و به خواسته ها و نظرات آنها بپردازد.

آموزش طراحی غرفه های نمایشگاهی | بهترین غرفه های نمایشگاهی‬‎ | طراحی غرفه های نمایشگاهی خارجی‬‎

غرفه سازی نمایشگاهی چیست ؟

یکی از روش های تبلیغ، بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات، برپایی غرفه در یک نمایشگاه است. با انجام این کار، ممکن است خدمات، کالاها، نام تجاری و نام شرکت خود را به میلیون‌ها بازدیدکننده نشان دهیم. اما اصطلاح غرفه سازی به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که شامل طراحی، برنامه ریزی، ساخت و اجرای فضای مکعبی در فضای نمایشگاه می شود.

هر چه فرآیندهای ساخت غرفه بهتر باشد، محصول نهایی تخیلی تر و با کیفیت تر خواهد بود و غرفه شما در نهایت، بهترین غرفه نمایشگاه خواهد بود. هر شرکت کننده طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی خود را به یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی واگذار می‌کند.

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی چه هدفی را دنبال می کند ؟

  • افزایش فروش محصولات و خدمات
  • بازاریابی موثرتر و بهتر
  • برندسازی بهتر و آگاهی بیشتر
  • یادآوری برند، کالاها و خدمات شما

معرفی بهترین شرکت ساخت غرفه های نمایشگاهی :

عوامل متعددی وجود دارد تا یک شرکت غرفه سازی نمایشگاهی به بهترین شرکت غرفه سازی تبدیل شده و در لیست بهترین شرکت غرفه سازی های قرار بگیرد. اگر بخواهید با بهترین شرکت غرفه سازی برای طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی همکاری کنید، ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین شرکت ساخت غرفه های نمایشگاهی :

·         گرید (درجه) شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی

شرکت هایی که غرفه های نمایشگاهی می سازند با توجه به پنج فاکتور از A تا B رتبه بندی می شوند که گروه A جزو بهترین شرکت هاست. این عوامل شامل امکانات شرکت، تجهیزات کارگاه، تعداد کارکنان و تجربه و دانش کارکنان آن می باشد.

حداکثر فضای قابل ساخت برای گروه A،2000 متر مربع است و گروه B دارای مساحت قابل ساخت 1200 متر مربع، گروه C دارای مساحت قابل ساخت 600 متر مربع، گروه D دارای مساحت قابل ساخت 200 متر مربع و گروه E دارای مساحت قابل ساخت 100 متر مربع پایین ترین کلاس ها شامل طراحی و ساخت غرفه است. به طور معمول، یک شرکت با گرید بهتر منابع بیشتری از جمله امکانات، کارکنان، تخصص و توانایی ها دارد.

·         رضایت مشتری

حتی اگر یک شرکت غرفه سازی نمایشگاهی از بالاترین کالیبر برخوردار باشد، مشتریان آن همچنان باید به عنوان یک عامل مهم در نظر گرفته شوند. آیا در تولید غرفه های مبتکرانه و باکیفیت که نیازهای مشتریان را با استفاده از دانش و توانایی های مربوطه برآورده می کند موفق بوده است؟ رضایت مشتری نشان می دهد که بهترین شرکت در استفاده از تمام منابع خود برای نیازهای شرکت کننده یا درخواست کننده موفق بوده است.

·         میزان رزومه کاری

هرچه رزومه کاری بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر باشد، در نتیجه تجربه و مهارت بیشتری در زمینه غرفه سازی و اینکه چه غرفه های بسازد تا مشتریان به اهدافشان از شرکت در نمایشگاه برسند، دارد و تیم متخصص و با مهارت بالایی نیز خواهد داشت، چرا که افراد مورد نیاز و کار آزموده را شناسایی و دعوت به همکاری کرده است .

·         بالا بودن کیفیت طراحی و ساخت غرفه

انواع طرح‌ها و نقشه‌هایی که برای غرفه‌ها در نظر گرفته شده نیز بسیار مهم است و قابل بررسی است، زیرا انواع طرح‌ها به مکان غرفه‌ها در نمایشگاه، اندازه آن‌ها و اهداف و روش‌های مورد استفاده برای رسیدن به آن اهداف بستگی دارد. این امر دید غرفه را برای بازدیدکنندگان افزایش می دهد، که بسیار مهم است زیرا تنها داشتن غرفه در نمایشگاه برای رسیدن به اهداف شما کافی نیست، غرفه شما باید در میان جمعیت برجسته باشد و همه را وادار به توقف در آن کند. این بخش بر اساس شرکت در نمایشگاه به عنوان تخصص بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاهی تلقی می شود.

·         تعداد نمونه کارهای طراحی و ساخت غرفه

تعداد نمونه کارها یا پروژه های طراحی و ساخت غرفه نیز بسیار مهم است، زیرا هرچه یک شرکت غرفه سازی نمونه کارها بیشتری داشته باشد، تجربه بیشتری خواهند داشت. پس ما در بررسی بهترین شرکت های سازی نمایشگاهی، تعداد نمونه کار ها را هم لحاظ کرده ایم .

مسائلی که بر اثر انتخاب نادرست شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ایجاد می شود :

– زیادشدن زمان مورد نیاز برای طراحی و ساخت غرفه

– عدم ساخت غرفه در موعد مقرر

– طراحی غیر استاندارد و بی کیفیت غرفه

– عدم تطابق غرفه آماده شده با نظر کارفرما

– مسائل ساختاری و فیزیکی غرفه در طول نمایشگاه

– هدر دادن پول و زمان شرکت کننده در طول نمایشگاه

– تحت پوشش بودن خسارت مجریان نمایشگاه

نکات مهم و کلیدی در ساخت غرفه های نمایشگاهی :

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی فرصتی برای تبلیغ کسب و کار شماست. تأثیری که غرفه شما در طول یک نمایشگاه تجاری می گذارد می تواند در جلب تعداد زیادی از رهگذران و مشتریان بسیار مهم باشد.

·         مکان

هیچ کس نمی خواهد در گوشه نمایشگاه بنشیند. راهروهای اصلی یا مرکز نمایشگاه جایی است که اکثر بازدیدکنندگان در آن جمع می شوند. در نتیجه، توصیه می کنیم در یکی از این مکان ها غرفه ای انتخاب کنید. البته، داشتن موقعیت غرفه در ردیف اول، البته تنها در صورت امکان و در صورتی که مورد نظر شما باشد، بهتر است. نمایشگاه ممکن است به موضوعات زیادی تقسیم شود که  در این صورت مناطق خاصی می توانند با مفهوم شما در این شرایط مطابقت داشته باشند.

·         کیفیت بالا با استفاده از مواد مرغوب در طراحی غرفه حاصل می شود.

نمایشگاه را به عنوان کارت ویزیت خود در نظر بگیرید. این باید به طور دقیق شرکت شما را از هر نظر نشان دهد. غرفه ای که ماهرانه طراحی و ساخته شده باشد و برای یک کسب و کار متوسط ​​مقیاس مناسبی داشته باشد، عالی است. هرگز به تنهایی غرفه نصب نکنید. برای کار در این زمینه نیاز به افراد حرفه ای است. حتماً غرفه نمایشگاه خود را با مواد با کیفیت بالا بسازید. این یک ظاهر جذاب و حرفه ای را تضمین می کند.

·         اندازه غرفه بسیار مهم است.

اندازه در غرفه های نمایشگاهی مهم است. این لزوماً به این معنی نیست که بزرگتر بهتر است، بدون اثاثیه برای تجهیز آن، یک غرفه نمایشگاهی بزرگ خالی به نظر می رسد. بازدیدکنندگان تصور خواهند کرد که اگر یک جایگاه خالی به نظر برسد، چیز دیگری برای مشاهده وجود ندارد. از طرف دیگر، اگر غرفه ی شما خیلی محدود و کوچک باشد، به نظر می رسد که پول لازم برای یک منطقه بزرگتر را ندارید. اندازه غرفه نمایشگاهی شما باید مناسب و مکمل شرکت شما باشد.

·         هنگام ساخت غرفه ی نمایشگاهی خود از مشتری مداری استفاده کنید.

طراحی و ساخت غرفه، خود را با اهداف نمایشگاه هماهنگ کنید. آنچه برای نمایشگاه تجاری در نظر دارید باید به عنوان پایه و اساس مفهوم غرفه شما باشد. ناگفته نماند که نمایش محصول جدید در غرفه شما باید اولویت اصلی باشد. اگر بیشتر به ارتقا وجهه تجاری شرکت خود در نمایشگاه علاقه دارید، مناطق باز مانند بار یا محلی برای نشستن را در نظر بگیرید. همیشه از یک قانون پیروی کنید که مشتریان باید هنگام بازدید از غرفه ی شما احساس خوش آمد گویی و آسودگی داشته باشند. هنگام ایجاد و ساخت فضای داخلی غرفه ی نمایشگاهی، حتما روی مشتریان خود تمرکز کنید.

دکمه بازگشت به بالا