عمومیکسب و کار استانها

بهترین برند چادر برزنتی ماشین در ایران کدام است؟

یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از خودرو استفاده از چادر ماشین است. البته استفاده از این حفاظ شرایط خود را دارد و در صورت استفاده نادرست می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند. چادر یکی از مهمترین وسایل های همراه ماشین است. حال چادر پژو پارس باشد و یا چادر پورشه.

در واقع، پارک کردن خودرو در خیابان و قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید برای ساعت ها می تواند به بدن شما آسیب برساند. نادیده گرفتن عوامل محیطی مانند نور خورشید، ذرات موجود در هوا می تواند به خراش ماشین دیگران آسیب برساند.

البته اگر قصد دارید خودروی خود را برای مدت طولانی ترک کنید، استفاده از پارکینگ سرپوشیده اولین و بهترین گزینه است، اما اگر پارکینگ در دسترس نباشد، استفاده از چادر خودرو می تواند احساس راحتی در شما ایجاد کند. این دستگاه‌ها که در اکثر فروشگاه‌های قطعات خودرو موجود است، اساساً خودروی شما را در برابر اثرات مضر باران اسیدی، به‌ویژه آلودگی‌های صنعتی و شهری، اشعه‌های فرابنفش خورشید، ذرات گرد و غبار، فضولات پرندگان، زباله‌های حیوانات خانگی و به‌ویژه گربه‌ها محافظت می‌کنند. چادر ماشین همچنین به محافظت از ماشین شما در برابر دزدان ماشین کمک می کند

چادر ماشین چیست؟

روکش چادر یا ماشین در اصل پارچه ای است که از پلاستیک، برزنت، الیاف یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است. طراحی ویژه در مدل های مختلف برای وسایل نقلیه مختلف. در واقع هر ماشینی چادر مخصوص به خود را دارد. سایبان از خودرو شما در برابر آفتاب، برف و باران محافظت می کند و از آسیب های فیزیکی مانند خط و خش محافظت می کند.

محافظت در برابر آفتاب

بهترین چادر ماشین که به عنوان بهترین چادر ماشین استفاده می شود باید بدنه ماشین را در برابر اشعه های خورشید محافظت کند. اشعه های خورشید می توانند رنگ ماشین شما را محو کنند. در واقع دلیل اصلی رنگ خودرو نیز همین است. هنگامی که اشعه خورشید به طور مستقیم به خودرو می تابد، می تواند بر قطعات پلاستیکی تأثیر منفی بگذارد و گاهی اوقات مشخص شده است که این قطعات در دراز مدت دود سمی تولید می کنند.

جلوگیری از آسیب پرنده

بهترین چادر ماشین باید از بدنه ماشین در برابر فضولات پرندگان محافظت کند. به طور کلی فضولات حیوانی اسیدی هستند. اگر این اجسام به سرعت از بدن خارج نشوند، رنگ آن قسمت را تغییر می دهند. بهترین چادر ماشین برای کاهش ورود مواد اسیدی به بدن ضروری است.

محافظت در برابر گرد و غبار

برای حذف گرد و غبار، رانندگان معمولاً از دستمال استفاده می کنند. به همین دلیل بدن خارش می کند. گاهی اوقات برخی از چادرها باعث ایجاد گرد و غبار بر روی بدنه خودرو می شوند، بنابراین انتخاب بهترین روکش خودرو در این زمان مهم است.

مزایا و معایب چادر ماشین

اگر بخواهیم مزایا و معایب چادر ماشین را نشان دهیم باید توجه داشت که به طور کلی چادر ماشین تکیه گاه ماشین شماست که می تواند از عوامل خارجی، گرد و غبار، نور خورشید و مواردی از این قبیل محافظت شود. .برای محافظت

همچنین خطر خراش و آسیب توسط کودکان و افراد مزاحم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در برخی موارد از وسیله نقلیه شما در برابر طوفان شن و مه محافظت می کند. در بیشتر موارد، چادر ماشین از وسیله نقلیه شما در برابر فضولات پرندگان، فضولات پرندگان و فضولات حیوانات مانند مدفوع سگ و گربه و فضولات پرندگان محافظت می کند.

البته پوشاندن خودروی شما، احتمال دیدن آن توسط سارقان و ترغیب آنها به سرقت آن را کاهش می دهد.

چادر برزنتی چیست؟

چادر ماشین برزنتی بهترین راه حل برای محافظت از خود در برابر آب و هوا است. سبک وزن و در عین حال بادوام است و بالاترین سطح حفاظت از آب و هوا را ارائه می دهد. قابلیت تنفس این ماده به طور طبیعی از ظاهر شدن کپک و زنگ زدگی در خودرو جلوگیری می کند. این روکش از پارچه پلی استر مرغوب با پوشش بازتابنده پلی اورتان ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و نور خورشید ایجاد می کند. روکش داخلی این نوع چادر از لایه پشم گوسفند و حیوانات دیگر ساخته شده است تا رنگ خودرو خراشیده نشود.

ویژگی های مهم چادرهای برزنتی

اگر جای پارک برای پارک خودرو ندارید، از وسایل حفاظتی مناسب برای خودرو استفاده کنید. به نظر من چادر برزنتی ماشین بهترین و بهترین گزینه برای محافظت از ماشین شما در برابر آسیب های محیطی است.

چادرهای برزنتی از نظر اندازه، مناسب و محافظت متفاوت هستند. برخی از چادرها برای استفاده روزمره و حفاظت از آب و هوا طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای محافظت از وسایل نقلیه قدیمی در پارکینگ ها عالی هستند. انتخاب فروشگاه مناسب به معنای در نظر گرفتن وسیله نقلیه، مکان و نیازهای شماست.

راهنمای خرید چادر ما فاکتورهایی را که در انتخاب چادر باید در نظر بگیرید فهرست می کند. چادرهای بوم محبوب ما ضد آب و چند منظوره هستند. در مقایسه با چادرهای تجاری از کیفیت خوب و هزینه کم بهره می برند. هنگام خرید خوب است به موارد زیر توجه کنید:

کاور خودرو را می توان برای محافظت روزانه از خودرو استفاده کرد (اگر می خواهید ماشین خود را در جاده یا جاده نگه دارید) یا می توان از آن به عنوان پوشش کامل برای خودروهای پارک شده برای مدت طولانی استفاده کرد.

برخی از چادرها محافظت فیزیکی خوبی دارند، معمولاً از وسیله نقلیه شما در برابر سرما، زباله یا گرمای بیش از حد در گرمترین روزهای سال محافظت می کنند. این نوع چادرها معمولاً دارای برزنت محکم و سنگینی هستند، اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت وقوع طوفان بزرگ از همه آسیب ها جلوگیری کنند.

قیمت چادر برزنتی در کشور

قیمت چادر برزنتی بستگی به کیفیت و جنس پارچه ای دارد که از آن ساخته شده است. با مراجعه به فروشگاه بهنیکان می توانید این محصول را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

محصولات عرضه شده در فروشگاه بهنیکن دارای گارانتی معتبر می باشد. برای خرید چادر ضد آب پراید نیز می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. ما محصولات با کیفیت و انواع پنل های مختلف را برای خودروی شما ارائه می دهیم تا به بهترین نحو از خودروی شما محافظت کنیم.

نکات مهم هنگام خرید چادر ماشین

نکات مهم و کاربردی که در خرید چادر ماشین باید به آن توجه کنید:

قیمت چادر: قیمت همیشه مهمترین نقش را در انتخاب شما دارد. قبل از انجام هر کاری، تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای پوشش خودرو هزینه کنید. هنگام برنامه ریزی یک چادر ماشین، بسیاری از مدل هایی که در محدوده قیمت شما نیستند، به طور خودکار حذف می شوند.

نوع چادر: شما می توانید با توجه به زمانی که می خواهید از چادر ماشین استفاده کنید چادر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، چادرها انواع مختلفی دارند. از تابستان تا چادر و چهار فصل.

جنس چادر: جنس پارچه ای که برای پوشاندن خودرو استفاده می شود نقش مهمی در طول عمر چادر ایفا می کند، بنابراین چادرهای ساخته شده از پارچه و پلاستیک توخالی نسبت به پارچه های ساخته شده از بسیاری از اجزاء عمر طولانی تری دارند. چند چیز

وزن و حجم چادر: چادرهای سبک معمولاً با تا شدن فضا را اشغال می کنند و به راحتی می توان آنها را در صندوق عقب خودرو نگهداری کرد یا به راحتی حمل کرد.

نوع درز: شایع ترین علت خرابی چادر ماشین پارگی چادر در قسمت های درز است. اگر دوخت چادر بد باشد، حتی اگر پارچه مرغوب باشد، در هنگام دوخت پاره می شود و می میرد.

کیسه نگهداری: داشتن یک کیف برای نگهداری چادر ضروری است، بنابراین اگر چادر شما کیف یا روکش ندارد، می توانید با قرار دادن یک چادر مشکی در صندوق عقب، صندوق عقب ماشین خود را شلوغ کنید. علاوه بر این، کیف حمل چادر را آسان می کند.

معرفی بهترین برندهای چادر برزنتی خودرو

برندها و شرکت های مختلف داخلی و خارجی هم اکنون در تلاش هستند تا بهترین چادر خودرو را تهیه کنند. در زیر تعدادی از بهترین انواع چادر اتومبیل را مشاهده می کنید.

مارک MGSport

در این مقاله چندین چادر ضد آب و ضد اشعه وجود دارد. نوع و اندازه دوخت کمپرهای مشخص شده به گونه ای است که می توان تمام بدنه خودرو از جمله پدال ها را پوشاند. در این نوع معمولا از پوشش های چند لایه استفاده می شود که تیره ترها سطح ضخیم تری دارند تا خراش ایجاد نکنند. برای دوخت این نوع چادر از کش برای مقاومت در برابر باد استفاده می شود.

برند بی نظیر

در دسته بندی دیگری از بهترین برندهای وانت کمپر می توان به برند بی نظیر اشاره کرد. پارچه به کار رفته در این برند آب را جذب می کند و آن را روی زمین رها نمی کند. این چادرها دارای رویه ضد آب هستند.

طراحی همه کاره چادر یونیک باعث شده تا این برند به عنوان یک برند قابل اعتماد در زمینه چادرهای خودرویی درجه یک محبوب شود. نحوه دوخت چادر این شرکت به گونه ای است که تشخیص نوع خودرو پس از پوشاندن خودرو بسیار مشکل است.

پوشش برند

محافظت در برابر آفتاب و قطرات باران روی بدنه خودرو فقط با استفاده از سایبان امکان پذیر است. Kingcover با تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف سایر چادرهای موجود در بازار محصولی را ایجاد کرده است که بهترین راه برای چسباندن و پوشاندن خودروها در هر اندازه است.

او همچنین در مورد مواد لایه بیرونی چادر با استفاده از مواد ساده، بادوام و بادوام مانند چرم دباغی نشده که در برابر آفتاب نیز مقاوم است، تحقیق کرد. لایه داخلی چادر نخی است که بدن را لک نمی کند.

با چیدمان چادر و دوخت پارچه، موقعیت آینه ایجاد می شود و آینه دقیقاً در همان جایی که در چادر است قرار می گیرد و فشاری به آینه وارد نمی شود. قسمت درب راننده با زیپ طراحی شده است، اگر چیزی را در ماشین قرار دهید، نیازی نیست تمام پرده را بچرخانید، فقط زیپ را باز کنید و سوار شوید “ماشین سریع است.”

سپرهای جلو و عقب در کنار خودرو قرار می گیرند تا به خوبی با گود برخورد کنند و آن را جابجا نکنند. چادر زیر سپرهای عقب و جلوی خودرو قرار می گیرد و در نهایت روکش به خوبی در خودرو قرار می گیرد.

وقتی NSTC

برند NSTC یکی از بهترین برندهای خودرو است. جنس پی وی سی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، حفاظت از آب و ارائه مدل های مختلف بر اساس نوع خودرو از بهترین ویژگی های این برند است. کابین های این برند در اندازه های مختلف و برای اکثر خودروها موجود است. در ساخت داخلی این روکش ها از پنبه برای کاهش نفوذ آب و رطوبت به بدنه خودرو استفاده شده است.

این برند از سوراخ‌های هوا برای ایجاد درب استفاده می‌کند که به هوا اجازه می‌دهد به راحتی گردش کند. به همین دلیل به جرات می توان گفت که بهترین چادر خودرو را می توانید از این شرکت تهیه کنید.

خرید چادر برزنتی در ایران

برای خرید چادر برزنتی خودرو ما به شما فروشگاه اینترنتی بهنیکان را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا