عمومیکسب و کار استانها

پنجره دوجداره آلومینیوم یا یو پی وی سی

مشخصات این مدل پنجره از آلومینیوم که وزن سبکی دارد تولید می شود و دارای قابلیت شکل پذیری دارد و از زنگ زدگی جلوگیری می کند و از بهترین نوع پنجره ها به شمار می رود . این محصول دارای پروفیل آلومینیوم هستند که در دمای بالا و فشار تغییر شکل پیدا نمی کنند و انقباض و انبساط آن کمتر است و با توجه به اینکه وزن سبکی دارند ولی استحکام آن بالا است . این پنجره ها نیاز به تعمیر و خوردگی ندارند و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشند. پنجره آلومینیومی نصب کنیم یا یو پی وی سی؟

پنجره آلومینیوم دوجداره قیمت | پنجره آلومینیومی دوجداره | عکس پنجره دوجداره آلومینیومی

تفاوت پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی

به دلیل هزینه بیشتر در ساخت مواد و تولید ، پرهزینه تر از UPVC هستند. با این حال ، آلومینیوم نسبت به UPVC کمتر تخریب می شود و می تواند در طولانی مدت یک راه حل مقرون به صرفه تر باشد. پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی بسیار ایمن هستند و در برابر تخریب و ورود غیر مجاز مقاوم هستند. مهم نیست که آلومیینوم یا Upvc را انتخاب میکنید.مهم استفاده از یراق آلات با کیفیت و مدرن است که باعث امنیت در پنجره های شما خواهد شد.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر. و سفارش پنجره دوجداره با کیفیت. از طریق با ما در ارتباط باشید.

درباره پنجره یوپی وی سی بیشتر بدانید…

پی وی سی نوعی پلیمر شبیه به پلاستیک است. این پلیمر در ساخت طیف وسیعی از لوازم روزمره استفاده می شود. کاربرد پی وی سی در پنجره های دوجداره همچون رایج است. لوله های pvc در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی دارند. پروفیل های ساخته شده از پی وی سی به راحتی برش داده می شود و جایگزین مناسبی برای پروفیل های فلزی است. یو پی وی سی ساختاری شبیه به پی وی سی دارد با این تفاوت که این متریال پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. این ماده از نفت خام و کلرید سدیم تشکیل شده و در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc بیشترین کاربرد را دارد.

ساختاری شبیه به دارد ولی این متریال پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. این ماده از نفت خام و کلرید سدیم تشکیل شده و در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc بیشترین کاربرد را دارد. این پروفیل نسل جدید پی وی سی بوده و با افزودن برخی مواد به پروفیل پی وی سی تولید شده است.

با توجه به مشکلاتی در سازه های وجود داشت، صنعت گران با تغییر در فرمول ساخت پروفیل توانسته اند محصولی جدید و با کیفیت تر را روانه بازار کنند.

سفارش پنجره یو پی وی سی از سارای وین

در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی که از تولید می شدند. و علاوه بر افزودن بار اضافی بر ساختمان، به مرور زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند. پروفیل های یو پی وی سی که اخیراً وارد بازار شدند. بسیار باکیفیت اند. و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار می باشند.

از ویژگی های بارز این پنجره ها می توان به وزن سبک. مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر. و سفارش پنجره دوجداره با کیفیت. از طریق با ما در ارتباط باشید.

پنجره دوجداره آلومینیومی، که از برترین برندها در ساخت پنجره است، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

دکمه بازگشت به بالا