عمومیکسب و کار استانها

یخچال ساید بای ساید دور این دور ال جی X39 با قابلیت اینستاویو

معرفی کوتاه یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی مدل X39

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39 محصولی شیک و خوش طرح از شرکت ال جی می باشد. این یخچال با طراحی دور این دور و قابلیت اینستاویو ظاهری شیک را به هر آشپزخانه ای می بخشد. مهم ترین مشخصه ی این یخچال مربوط به ظرفیت آن می باشد، که این یخچال دور این دور ال جی از ظرفیت 716 لیتر برخوردار می باشد. موتور قدرتمند و پرتوان اینورتر خطی ساید بای ساید ال جی که با مزیت هایی همچون عملکرد بالا، کاهش لرزش و مصرف انرژی پایین همراه شده است طول عمر یخچال ال جی X39 را تضمین می کند.

فیلتر بهداشتی این یخچال که همانند یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GR-X29FTQKL از نوع Hygiene FRESH می باشد تمامی میکروب های داخل یخچال را از بین می برد و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. سیستم جریان هوای چندگانه‌ی Multi Air Flow نیز به صورت یکنواخت هوای خنک را در سراسر یخچال و فریزر تنظیم و پخش می کند. طراحی آب سردکن و یخ ساز نیز برای این ساید بای ساید ال جی تعریف شده اند. به علاوه انجماد سریع و سیستم ضد برفک مربوط به قسمت فریزر این ساید بای ساید می باشند. در نهایت با بیان اینکه مدل X39 یکی از بهترین یخچال های ساید بای ساید ال جی می باشد، با همراهی کردن ما در بخش های بعدی این نقد و بررسی بیشتر با ویژگی های آن آشنا می شوید.

تفاوت یخچال x24 و x39 | تفاوت یخچال x39 و x334 | قیمت یخچال ساید ال جی اصل کره

یخچال ال جی X39 با طراحی دور این دور

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39 از طراحی دور این دور برخوردار می باشد. طراحی دور این دور Refrigerators GR-X39FMKHL شامل یک درب مجزا از یخچال می باشد که با باز شدن آن تعداد زیادی از طبقه ها و قفسه ها را مشاهده می کنید. طبقه ها و قفسه ها ی این یخچال دور این دور ال جی بر روی درب یخچال طراحی شده اند که به راحتی می توانید میان وعده ها، خوراکی و نوشیدنی های بچه هایتان را در داخل آن ذخیره سازی کنید.

این قابلیت علاوه بر شیک جلوه دادن دیزاین کلی یخچال در عین حال نیز سبب می‌شود تا به راحتی ضروری ترین مواد خوراکی خود را دم دست در داخل یخچال قرار دهید و هر زمان که بخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین از مزیت های دور این دور ال جی این است که دیگر لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز و بسته کنید. در نتیجه با این قابلیت از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال X39 جلوگیری می‌شود.

یخچال دور این دور ال جی X39 با قابلیت اینستاویو

یخچال دور این دور ال جی مدل X39 علاوه بر طراحی ساید بای ساید از قابلیت اینستاویو نیز بهره می برد. در واقع باید گفت اینستاویوها نسل بعدی دور این دور هستند که با جای گرفتن آنها در بخش خاصی از یخچال ها از چند جهت برای کاربر سود دارند. اول اینکه دیزاین آیینه ای شکل اینستاویو جلوه‌ی فوق العاده شیکی به یخچال بخشیده است.

دوم اینکه جهت اطلاع از وجود محتوای داخلی لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال ساید ال جی X39 را باز و بسته کنید که با این کار از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری می شود. و از همه مهمتر اینکه با باز کردن درب یخچال اینستا ویو مانع از اتلاف هوای خنک می شود که در نتیجه‌ی آن مواد غذایی با طراوت و شادابی بیشتری باقی می ماند.

    قابلیت اینستاویو در ساید بای ساید ال جی همراه با طراحی آینه ای شکل بسیار شیکی نهفته شده که بدون باز کردن درب یخچال کاربر را از وجود محتوای داخلی آگاه می سازد. در نتیجه همراه با این قابلیت از هدر رفتن هوای خنکِ داخل یخچال جلوگیری می‌شود، چرا که تنها با دو بار ضربه زدن پشت سر هم فضای داخلی به کمک نور آن نمایان می شود.

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در ساید ال جی مدل X39

از ویژگی های مهم یخچال X39 می توان به فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH اشاره کرد. این فیلتر 99/999 درصد میکروب ها و باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد و به حفظ و نگه داری مواد غذایی کمک می کند. در نتیجه می توان گفت به کمک این فیلتر نگران کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی خود نباشید.

همچنین فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH در این یخچال چهار درب ال جی علاوه بر اینکه باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل می رساند؛ و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. درنتیجه این فیلتر علاوه بر پاک سازی هوای داخل یخچال ماندگاری مواد غذایی را نیز تضمین می کند و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال هوشمند ال جی X39 نگه داری کنید.

صرفه جویی در انرژی با موتور اینورتر خطی در یخچال ساید بای ساید ال جی X39

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی یخچال، موتور و نوع آن می باشد. نوع موتور به کار رفته در این یخچال 5 درب ال جی،  موتور کمپرسور اینورتر خطی می باشد. کمپرسور اینورتر خطی از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. در این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای یک درایو مجزای معمول استفاده شده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال ساید بای ساید ال جی X39 رو به رو نمی شوید و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد. همچنین این موتور قدرت خنک کنندگی یخچال ال جی x39 را به طور مداوم کنترل می کند، تا طراوت و تازگی مواد غذایی حفظ شود.

    بیشتر بدانید: کمپرسور اینورتر خطی چه مزایایی دارد؟ کمپرسور اینورتر خطی به دلیل عدم اصطکاک در آن و همچنین کم تحرک بودنش 32 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد، از همین رو سبب می‌شود تا هزینه های برق مصرفی تا حد قابل توجهی پایین بیایند.

طراحی یخچال 5 درب ال جی X39

یخچال ساید بای ساید ال جی X39 که از طراحی دور این دور برخوردار می باشد دیزاینی شیک و لوکس را به آشپزخانه می بخشد. این یخچال علاوه بر طراحی دور این دور از قابلیت اینساویو نیز برخوردار می باشد. طراحی اینستاویو علاوه بر ظاهر شیکش روشی مناسب برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی می باشد.

این یخچال با رنگ زیبای دودی می تواند با هر لوازم خانگی دیگری ست شود و آشپزخانه ای مدرن را برایتان به وجود بیاورد. دستگیره های آن بسیار استاندارد و راحت می باشد که به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. ابعاد این یخچال اینستاویو 175.7×92.4×91.2 سانتی متر می باشد، که در هر آشپزخانه ای به صورت استاندارد در بین لوازم خانگی دیگر به راحتی جا داده می شود.

ذخیره سازی هوشمند در یخچال اینستاویو ال جی X39

یخچال ساید بای ساید ال جی X39 به صورت کاملاً منحصر بفرد و خاص طراحی شده، به گونه ای که به راحتی می توانید به طبقه ها و قفسه های آن دسترسی کامل را داشته باشید. ظرفیت کلی این یخچال 716 لیتر بوده که می توان حجم زیادی از مواد غذایی را در یخچال و فریزر نگه داری کرد. به عبارتی این ساید بای ساید ال جی مجهز به امکان ذخیره سازی هوشمند می باشد که با تنظیم کردن آنها می توان حجم زیادی از مواد غذایی را ذخیره و نگه داری کرد.

به عنوان مثال محفظه ی Extra Space برای نگهداری مواد غذایی کوچک، قفسه ی جمع شده ی Retractable shelf برای قرار دادن ظروف بزرگتر مانند بطری و سیستم یخ ساز SpacePlus that که بر روی درب یخچال طراحی شده فضای ذخیره سازی بیشتری را برایتان فراهم می کند. در نتیجه  ذخیره سازی هوشمند به دلیل طراحی داخلی در این یخچال  امکان ذخیره سازی هر نوع مواد غذایی را امکان پذیر می سازد.

قفسه های Retractable Shelf و Extra Space در یخچال X39

همانطور که در بخش بالا به شرح ذخیره سازی هوشمند در یخچال دور این دور ال جی X39 اشاره کردیم، این یخچال دارای قفسه ها و طبقه های منحصر به فردی می باشد که به راحتی می توان هر نوع مواد غذایی را در آن نگه داری و ذخیره کرد. قفسه Retractable Shelf این امکان را به کاربر می دهد که بسته به ذخیره سازی مواد آن جمع یا باز کرد. همان طور که در عکس بالا می توانید مشاهده کنید با جمع کردن قفسه ی Retractable Shelf می توانید بطری ها و شیشه های بلند را به راحتی در یخچال جا داد. همچنین قفسه Xtra Space فضای مناسب برای مواد غذایی کوچک همچون تخم مرغ، پنیر و ژامبون را برایتان فراهم می آورد.

دکمه بازگشت به بالا